Przetargi.pl
Przebudowa i zmiana sposobu użytkowania pomieszczeń dawnej Wymiennikowni Szpitala Śląskiego na archiwum Starostwa Powiatowego w Cieszynie – II etap - opracowanie dokumentacji projektowej i wykonanie instalacji klimatyzacyjnej z funkcją wentylacji

Powiat Cieszyński w imieniu którego występuje Zarząd Powiatu Cieszyńskiego ogłasza przetarg

  • Adres: 43-400 Cieszyn, ul. Bobrecka
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 334 777 213 , fax. 334 777 133
  • Data zamieszczenia: 2020-04-07
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiat Cieszyński w imieniu którego występuje Zarząd Powiatu Cieszyńskiego
    ul. Bobrecka 29
    43-400 Cieszyn, woj. śląskie
    tel. 334 777 213, fax. 334 777 133
    REGON: 72186224000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiat.cieszyn.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa i zmiana sposobu użytkowania pomieszczeń dawnej Wymiennikowni Szpitala Śląskiego na archiwum Starostwa Powiatowego w Cieszynie – II etap - opracowanie dokumentacji projektowej i wykonanie instalacji klimatyzacyjnej z funkcją wentylacji
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest opracowanie dokumentacji projektowej i wykonanie instalacji klimatyzacyjnej z funkcją wentylacji w pomieszczeniu magazynu archiwum w budynku dawnej Wymiennikowni Szpitala Śląskiego przy ul. Bielskiej 4 w Cieszynie. 2. Zamówienie obejmuje następujący zakres: - wykonanie dokumentacji projektowej instalacji klimatyzacji z funkcją wentylacji w pomieszczeniu magazynu archiwum w budynku dawnej Wymiennikowni Szpitala Śląskiego przy ul. Bielskiej 4 w Cieszynie wraz z uzgodnieniami z rzeczoznawcami ds. sanitarno - higienicznych, p-poż., na podstawie której wykonana zostanie instalacja klimatyzacji z funkcją wentylacji, - wykonanie systemu klimatyzacyjno – wentylacyjnego ( w tym m.in. centrala nawiewno – wywiewna, kanały rozprowadzające itp.), spełniającego warunki opisane w niniejszym programie funkcjonalno – użytkowym wraz z dostawą i montażem rejestratora danych klimatycznych (1 szt) w celu monitorowania wartości temperatur i wilgotności w pomieszczeniu magazynu archiwum, - wykonanie wszystkich niezbędnych robót budowlanych, w tym przekuć, otworów montażowych, instalacji elektrycznych, p-poż., wod.- kan., zasilania urządzeń wentylacyjnych w ciepło technologiczne w celu zamontowania urządzeń i instalacji klimatyzacji z funkcją wentylacji, - uruchomienie i sprawdzenie skuteczności działania urządzeń, zasilania i odpływów, - bezpłatną usługę serwisową w okresie trwania gwarancji. 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączonym do SIWZ - programie funkcjonalno – użytkowym oraz projekcie umowy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45300000-0
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający żąda od Wykonawców wniesienia wadium w wysokości 3.500,00 zł (trzy tysiące pięćset złotych).
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa warunku w ww. zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Kompletna oferta musi zawierać: a) formularz Ofertowy sporządzony i wypełniony według wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do SIWZ, b) oświadczenia, o których mowa w pkt 6.1.1 SIWZ według wzorów stanowiących odpowiednio załączniki nr 2 i 3 do SIWZ, c) pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy (Wykonawców występujących wspólnie), o ile ofertę składa pełnomocnik, d) zobowiązanie podmiotu trzeciego, o którym mowa w pkt 5.4 SIWZ – jeżeli Wykonawca polega na zasobach lub sytuacji podmiotu trzeciego.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach