Przetargi.pl
Przebudowa i zmiana sposobu użytkowania pomieszczeń budynku przy ulicy Kościuszki 22 w Piekarach Śląskich

Prezydent Miasta Piekary Śląskie ogłasza przetarg

  • Adres: 41940 Piekary Śląskie, ul. Bytomska
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 323 939 379 , fax. 32 287 22 69
  • Data zamieszczenia: 2016-11-18
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Prezydent Miasta Piekary Śląskie
    ul. Bytomska 84
    41940 Piekary Śląskie, woj. śląskie
    tel. 323 939 379, fax. 32 287 22 69
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa i zmiana sposobu użytkowania pomieszczeń budynku przy ulicy Kościuszki 22 w Piekarach Śląskich
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Zamówienie obejmuje wykonanie robót budowlanych polegających na przebudowie istniejących pomieszczeń i zmianie sposobu ich użytkowania, budynku przy ul. Kościuszki 22 na kondygnacji parteru. Roboty obejmują w szczególności branżę sanitarną, elektryczną, teletechniczną i ogólnobudowlaną w zakresie przystosowania pomieszczeń do funkcji biurowych. Roboty te wykonywane będą wewnątrz budynku. Zakres zadania obejmuje także swym zakresem wymianę okien, ocieplenie i otynkowanie elewacji, a także fragment chodnika. Poniżej wyszczególniono najistotniejsze roboty w podziale na branże budowlane: I. Roboty ogólnobudowlane, w szczególności: 1. Rozebranie murów – ok. 10 m3. 2. Zeskrobanie i zmycie starej farby – ok. 540 m2. 3. Wykucie otworów – ok. 1,5 m3. 4. Ścianki działowe gk – ok. 31 m2. 5. Tynki – ok. 50 m2. 6. Gładzie gipsowe – ok. 540 m2. 7. Powłoki malarskie – ok. 540 m2. 8. Montaż drzwi drewnianych i aluminiowych – ok. 13,4 m2. 9. Sufity podwieszane – ok. 195 m2. 10. Izolacja pionowa – ok. 68 m2. 11. Izolacja pozioma – ok. 27 m2. 12. Wylewka samopoziomująca – ok. 112 m2. 13. Posadzki z wykładzin PCV – ok. 112 m2. 14. Posadzki płytkowe – ok. 83 m2. 15. Izolacje przeciwwilgociowe – ok. 195 m2. 16. Posadzki cementowe – ok. 195 m2. 17. Ocieplenie ścian budynku – ok. 133 m2. 18. Tynk elewacyjny - ok. 133 m2. 19. Okna – ok. 41 m2. 20. Chodnik z kostki betonowej – ok. 30 m2. wraz z pozostałymi robotami towarzyszącymi. II. Roboty sanitarne, w szczególności: 1. Demontaż rurociągów – ok. 12 m. 2. Demontaż podejść i armatury – 5 szt. 3. Wykonanie przewodów wodociągowych – ok. 48 m. 4. Wykonanie przewodów kanalizacyjnych – ok. 29 m. 5. Montaż wpustów ściekowych – 2 szt. 6. Montaż czyszczaków – 1 szt. 7. Montaż misek ustępowych – 4 kpl. 8. Montaż umywalek – 4 szt. 9. Montaż zlewozmywaka – 1 szt. 10. Montaż zaworów – 19 szt. 11. Montaż baterii umywalkowych – 5 szt. 12. Montaż kotła elektrycznego z naczyniem wzbiorczym – 1 szt. 13. Montaż podgrzewacza – 1 szt. 14. Rurociągi – ok. 8 m. 15. Montaż ogrzewania podłogowego wraz z osprzętem – ok. 180 m2. 16. Izolacja cieplna i przeciwwilgociowa – ok. 180 m2. 17. Wentylator – 1 szt. 18. Czerpnie – 1 szt. 19. Tłumiki – 1 szt. 20. Przepustnice – 7 szt. 21. Przewody wentylacyjne – ok. 8,5 m. 22. Kratki wentylacyjne – 2 szt. 23. Anemostaty – 7 szt. 24. Nawiewniki – 8 szt. wraz z pozostałymi robotami towarzyszącymi. III. Roboty elektryczne i teletechniczne, w szczególności: 1. Okablowanie zasilania – ok. 2,5 m. 2. Rozdzielnia – 1 szt. 3. Wykonanie instalacji w pomieszczeniu nr 9 (pokój biurowy nr 3) – przewody kabelkowe – ok. 129 m, okablowani strukturalne – ok. 106 m, montaż opraw awaryjnych – 1 kpl, montaż opraw oświetleniowych – 2 kpl., montaż gniazd RJ45 – 2 szt, łączniki – 1 szt., osprzęt elektroinstalacyjny – 1 szt., gniazda instalacyjne - 4 szt., wraz z robotami towarzyszącymi. 4.Wykonanie instalacji w pomieszczeniu nr 8 (pokój biurowy nr 2) – przewody kabelkowe – ok. 149 m, okablowani strukturalne – ok. 213 m, montaż opraw awaryjnych – 1 kpl, montaż opraw oświetleniowych – 4 kpl., montaż gniazd RJ45 – 6 szt, łączniki – 1 szt., osprzęt elektroinstalacyjny – 2 szt., gniazda instalacyjne – 11 szt., wraz z robotami towarzyszącymi. 5.wykonanie instalacji w pomieszczeniu nr 7 (pokój biurowy nr 1) – przewody kabelkowe – ok. 138 m, okablowani strukturalne – ok. 172 m, montaż opraw awaryjnych – 1 kpl, montaż opraw oświetleniowych – 8 kpl., montaż gniazd RJ45 – 8 szt, łączniki – 1 szt., osprzęt elektroinstalacyjny – 4 szt., gniazda instalacyjne – 14 szt., wraz z robotami towarzyszącymi. 6.Wykonanie instalacji w pomieszczeniu nr 2 (poczekalnia) – przewody kabelkowe – ok. 78 m, okablowani strukturalne – ok. 72 m, montaż opraw awaryjnych – 1 kpl, montaż opraw oświetleniowych – 10 kpl., montaż gniazd RJ45 – 6 szt, łączniki – 2 szt., gniazda instalacyjne – 11 szt., wraz z robotami towarzyszącymi. 7.Wykonanie instalacji w pomieszczeniu nr 1 (wiatrołap) – przewody kabelkowe – ok. 8 m, montaż opraw awaryjnych – 1 kpl, montaż opraw oświetleniowych – 2 kpl., wraz z robotami towarzyszącymi. 8.Wykonanie instalacji w pomieszczeniu nr 3 (pomieszczenie pomocnicze) – przewody kabelkowe – ok. 149 m, okablowani strukturalne – ok. 420 m, montaż opraw awaryjnych – 1 kpl, montaż opraw oświetleniowych – 6 kpl., montaż gniazd RJ45 – 8 szt, łączniki – 1 szt., osprzęt elektroinstalacyjny – 3 szt., gniazda instalacyjne – 14 szt., wraz z robotami towarzyszącymi. 9.Wykonanie instalacji w pomieszczeniu nr 4 i 5 (WC) – przewody kabelkowe – ok. 51,5 m, montaż opraw awaryjnych – 1 kpl, montaż opraw oświetleniowych – 8 kpl., łączniki – 5 szt., gniazda instalacyjne – 2 szt., wraz z robotami towarzyszącymi. 10.Wykonanie instalacji w pomieszczeniu nr 6 (serwerownia) – przewody kabelkowe – ok. 18 m, montaż opraw awaryjnych – 1 kpl, oprawy oświetleniowe – 1 kpl., montaż szafy dystrybucyjnej 19” wraz z wyposażeniem – 1 kpl., wraz z robotami towarzyszącymi. 11.Wykonanie instalacji alarmowej wraz z wyposażeniem – 1 kpl. (w szczególności: czujki ruchu, centrala, sygnalizatory, akumulator, zasilacz, obudowa, urządzenia zdalnej transmisji, okablowanie, czytnik i klawiatura szyfrowa) wraz z robotami towarzyszącymi. Szczegółowy zakres robót określa dokumentacja projektowa, STWiORB i przedmiar robót. Wycenę wszystkich robót w kosztorysie ofertowym należy sporządzić w formie kosztorysu uproszczonego, zgodnie z załączonym w SIWZ przedmiarem robót. Zamawiający zastrzega sobie, iż przed podpisaniem umowy dla celów rozliczeniowych oferent przedstawi kosztorys szczegółowy wraz z dołączonym zestawieniem cen robocizny, materiałów i sprzętu. Rozliczenie wykonanych robót nastąpi kosztorysem powykonawczym w oparciu o przedstawiony kosztorys ofertowy. Wykonawca jest odpowiedzialny za prowadzenie robót zgodnie z umową, za jakość zastosowanych materiałów i wykonanych robót, za ich zgodność z dokumentacją projektową i harmonogramem robót. Zakres prac powinien być wykonany zgodnie z dokumentacją budowlaną i obowiązującymi przepisami i normami w tej dziedzinie. Wykonawca winien stosować materiały posiadające karty techniczne, certyfikaty, atesty, świadectwa do stosowania w budownictwie, aprobaty techniczne itp. wykazane w ofercie dla zakresu robót objętych przedmiotem zamówienia. Wykonawca przedstawi Zamawiającemu w dwóch egzemplarzach dokumentację odbiorową. Rozwiązania równoważne. Wskazane ewentualnie w SIWZ i dokumentach technicznych znaki towarowe, patenty lub pochodzenie, źródło lub szczególny proces, który charakteryzuje dany produkt są uzasadnione specyfiką przedmiotu zamówienia i mają na celu wskazanie jedynie jakości i parametrów przedmiotu zamówienia z uwagi na brak innych dostatecznie dokładnych określeń, które pozwalałyby opisać przedmiot zamówienia w tej części w sposób jednoznaczny i wyczerpujący. Jednocześnie opisując przedmiot zamówienia przez odniesienie do norm, europejskich, ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, zamawiający jest obowiązany wskazać, że dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym, a odniesieniu takiemu towarzyszą wyrazy „lub równoważne”. W związku z powyższym Wykonawcy mogą składać oferty równoważne w stosunku do przedmiotu zamówienia przedstawionego w SIWZ – zgodnie z art. 30 ust.5 Ustawy. W związku z tym: 1) Zamawiający dopuszcza zastosowanie materiałów i urządzeń równoważnych – tj. o parametrach technicznych i jakościowych nie gorszych niż określone w SIWZ, 2) Zamawiający dopuszcza zastosowanie rozwiązań równoważnych w stosunku do rozwiązań określonych w SIWZ, a wskazanych poprzez normy, oceny techniczne, aprobaty, specyfikacje techniczne i systemy referencji technicznych, 3) Zgodnie z art. 30 ust. 5 ustawy Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy, usługi, roboty budowlane spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. Równoważność pod względem parametrów technicznych, użytkowych oraz eksploatacyjnych ma w szczególności gwarantować realizację robót w zgodzie z dokumentacją techniczną oraz zapewnić uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od założonych w niniejszej SIWZ. 4.Na podstawie art. 29.3a ustawy PZP Zamawiający wymaga zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących następujące czynności w zakresie realizacji zamówienia: a)fizyczne wykonanie robót branży sanitarnej, b)fizyczne wykonanie robót branży elektrycznej i teletechnicznej, c)fizyczne wykonanie robót branży budowlanej Powyższy wymóg nie dotyczy osób nadzorujących te roboty, a wykonujących samodzielne funkcje techniczne na budowie takiej jak: kierownik budowy, kierownik robót. 5)Sposób dokumentowania zatrudnienia osób, o których mowa w pkt 6.1 oraz uprawnienia zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez wykonawcę wymagań oraz sankcji, określony został w § 1 pkt 10 projektu umowy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45453000-7

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający żąda wniesienia wadium w wysokości 10 000,00 złotych.( dziesięć tysięcy złotych). Pozostałe informacje na temat wadium w rozdziale 8 SIWZ.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach