Przetargi.pl
PRZEBUDOWA I ZMIANA SPOSOBU UŻYTKOWANIA LOKALU USŁUGOWO – HANDLOWEGO NA FUNKCJĘ UŻYTECZNOŚCI PUBLICZNEJ – MUZEUM MIASTA TURKU

Burmistrz Miasta Turku ogłasza przetarg

  • Adres: 62-700 Turek, ul. Kaliska
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 063 289 61 00 , fax. 063 289 61 11
  • Data zamieszczenia: 2020-08-17
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Burmistrz Miasta Turku
    ul. Kaliska 59
    62-700 Turek, woj. wielkopolskie
    tel. 063 289 61 00, fax. 063 289 61 11
    REGON: 52658700000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.bip.miastoturek.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    PRZEBUDOWA I ZMIANA SPOSOBU UŻYTKOWANIA LOKALU USŁUGOWO – HANDLOWEGO NA FUNKCJĘ UŻYTECZNOŚCI PUBLICZNEJ – MUZEUM MIASTA TURKU
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Zakres prac związany z rewitalizacją Parku Miejskiego im. „Żerminy Składkowskiej” (z wyłączeniem budowy sezonowego budynku o funkcji gastronomicznej) obejmuje : 1. Przedmiot umowy obejmuje wykonanie: a. Roboty budowlane obejmujące: - roboty rozbiórkowe, - roboty remontowe oraz nowe elementy, - roboty wykończeniowe wewnętrzne obejmujące: - tynki i okładziny ścian, posadzki, - sufity podwieszane, - stolarkę okienną i drzwiową, parapet, - schody stalowe wewnętrzne, - stopnie schodowe zewnętrzne, - roboty naprawcze elewacji, b. Roboty sanitarne obejmujące wykonanie: - instalacji wodno-kanalizacyjnej, - instalacji centralnego ogrzewania, - instalacji wentylacyjnej, - instalacji klimatyzacyjnej, c. Roboty elektryczne obejmujące wykonanie: - roboty demontażowe, - tablicy elektrycznej (tablica rozdzielcza), - instalacji oświetleniowej, - instalacji zasilania gniazd, - badania i pomiary d. Wykonanie instalacji teletechnicznej: - monitoring CCTV - punkt WIFI, - instalacja nagłaśniająca, - instalacja p-poż, - instalacja SSWiN, e. Wykonanie prac porządkowych, Wskazanie pochodzenia materiałów (w szczególności, marka, znak towarowy, producent) użyte w dokumentacji, specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót lub przedmiarach robót należy traktować jako określone przykładowo w celu sprecyzowania minimalnych oczekiwanych przez zamawiającego parametrów jakościowych i wymaganych standardów przedmiotu zamówienia. Zamawiający dopuszcza oferowanie materiałów lub rozwiązań technicznych i eksploatacyjnych równoważnych, pod warunkiem zagwarantowania realizacji robót budowlanych w zgodzie z wydanym pozwoleniem na budowę oraz zapewnienia uzyskania parametrów technicznych i eksploatacyjnych nie gorszych od założonych w dokumentacji projektowej. Ciężar wykazania równoważności spoczywa na wykonawcy. W takiej sytuacji zamawiający wymaga złożenia stosownych dokumentów uwiarygodniających zaoferowane materiały, które mogą będą mogły podlegać ocenie autora dokumentacji projektowej.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 10.1. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości: 10.000,00 PLN (słownie złotych: dziesięć tysięcy) 10.2. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert, przy czym wniesienie wadium w pieniądzu za pomocą przelewu bankowego Zamawiający będzie uważał za skuteczne tylko wówczas gdy przed upływem terminu składania ofert kwota wniesionego wadium będzie uznana na rachunku bankowym zamawiającego. 10.3. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: a) pieniądzu: przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego w Santander Bank Polska - nr rachunku: 68 1090 1229 0000 0000 2201 3982 z opisem: „Wadium – nr referencyjny GIN.7011.19.2017”. Decydującą dla uznania za zachowany terminu wniesienia wadium w formie pieniężnej na rachunek bankowy jest data uznania rachunku zamawiającego kwotą zadysponowaną przez wykonawcę na podstawie polecenia przelewu. b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c) gwarancjach bankowych; d) gwarancjach ubezpieczeniowych; e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości.
  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawcy, w terminie 3 dni od zamieszczenia przez Zamawiającego na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 Ustawy Pzp, bez odrębnego wezwania przekazują Zamawiającemu swoje oświadczenia o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej (według wzoru formularza stanowiącego Załącznik nr 2 do SIWZ), o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 Ustawy Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców, przy czym za wykonawców składających wspólną ofertę uznaje się również wspólników spółki cywilnej, oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach