Przetargi.pl
Przebudowa i zmiana sposobu użytkowania istniejącego budynku magazynowo – biurowego zlokalizowanego przy ul. Stalmacha 7 w Zabrzu na budynek usługowy CUS w ramach programu Rewitalizacja społeczna na terenie miasta Zabrze ze szczególnym uwzględnieniem obszarów wskazanych w LPROM – Centrum Usług Społecznych

Miasto Zabrze ogłasza przetarg

  • Adres: 41-800 Zabrze, Powstańców Śląskich
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 323733537 , fax. 323733516
  • Data zamieszczenia: 2017-10-03
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miasto Zabrze
    Powstańców Śląskich 5-7
    41-800 Zabrze, woj. śląskie
    tel. 323733537, fax. 323733516
    REGON: 276255520
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zabrze.magistrat.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa i zmiana sposobu użytkowania istniejącego budynku magazynowo – biurowego zlokalizowanego przy ul. Stalmacha 7 w Zabrzu na budynek usługowy CUS w ramach programu Rewitalizacja społeczna na terenie miasta Zabrze ze szczególnym uwzględnieniem obszarów wskazanych w LPROM – Centrum Usług Społecznych
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest kompleksowa przebudowa budynku po Gazowni na Centrum Usług Społecznych wraz z zagospodarowaniem terenu i infrastrukturą towarzyszącą. a) Roboty w zakresie zagospodarowania terenu obejmują: -Roboty rozbiórkowe wraz z wywozem i utylizacją materiałów z rozbiórki -Ścinanie drzew i karczowanie pni po wycince drzew i krzewów wraz z wywozem i zdaniem drewna za potwierdzeniem odbioru do leśniczówki przy ul. Matejki 68 w Zabrzu – po uzyskaniu zgody na wycinkę -Przebudowę i zmianę sposobu użytkowania istniejącego budynku magazynowo-biurowego -Dobudowę pomieszczeń sanitarno-higienicznych po stronie wschodniej budynku -Niwelację terenu -Wymianę gruntu do głębokości 120cm -Budowę parkingu naziemnego – na 26 samochodów osobowych + 3 miejsca rezerwy w tym 2 miejsca dla osób niepełnosprawnych -Budowę zjazdu z drogi publicznej - ul. Cmentarnej -Budowę dojść i dojazdów oraz opaski wokół budynku -Małą architekturę – schody zewnętrzne z balustradami, ławki, stojaki na rowery, tablice informacyjne -Wykonanie nowych murów oporowych oraz czyszczenie, impregnację i malowanie istniejących żelbetowych murów oporowych -Wykonanie ogrodzenia terenu od strony frontowej wraz z furtką wejściową i bramą wjazdowa -Wykonanie pomieszczenia na pojemniki na odpady -Wykonanie drenażu wzdłuż ściany zachodniej po wykonanej rozbiórce z podłączeniem do kanalizacji -Wykonanie izolacji przeciwwodnej ścian zewnętrznych po stronie zachodniej po wykonanej rozbiórce -Nasadzenia zieleni niskiej (trawniki) oraz zieleni wysokiej – nasadzenia zastępcze -Przyłącze kanalizacji sanitarnej i deszczowej -Przyłącze wodociągowe -Instalacje niskoprądowe -Instalacje elektryczne zewnętrzne – od złącza kablowo pomiarowego do rozdzielni głównej oraz instalacja oświetlenia zewnętrznego i podświetlenie w obrębie kamienia b) Roboty związane z częścią architektoniczno – budowlaną : -Roboty rozbiórkowe budynku – demontaże balustrad, rozbiórki schodów, zadaszeń, ścian, stropów, konstrukcji i elementów dachów (dokładny zakres zostanie uzgodniony z Nadzorem Autorskim i Inwestorskim w trakcie realizacji na budowie po wykonaniu przez Wykonawcę ekspertyzy mykologicznej stwierdzającej stan techniczny więźby), rozebranie ścianek, wykucie otworów, demontaż elementów wykończeniowych i wyposażenia, -Hydroizolacja ścian piwnicznych -Osuszenie i odgrzybienie pomieszczeń -Szachty oświetleniowe -Fundamenty – nowe pod projektowane ściany ceramiczne -Konstrukcje żelbetowe nadziemne -Konstrukcje stalowe -Roboty murowe -Dachy i stropodachy – wykonanie nowej drewnianej, modułowej z nowym pokryciem z blachy tytanowo-cynkowej. Ocieplenie stropodachu. Wykonanie obróbek blacharskich, rynien i rur spustowych -Fasady aluminiowe -Stolarka i ślusarka okienna -Witryny aluminiowe -Stolarka i ślusarka drzwiowa -Remont elewacji – renowacja zewnętrznych ścian ceglanych, wątku kamiennego i detali kamiennych, renowacja elementów żelbetowych i stalowych -docieplenie ścian zewnętrznych od wewnątrz oraz docieplenie stropodachu -Dźwig osobowy -Roboty wykończeniowe – sufity, ścianki działowe, posadzki, kładki stalowe, balustrady i poręcze, -Instalacje elektryczne – główna linia zasilająca, rozdzielnica główna, rozdzielnice obiektowe, wewnętrzne linie zasilające, instalacja oświetlenia podstawowego i awaryjnego, instalacja gniazd wtykowych, instalacja zasilania odbiorników technologicznych, instalacja uziemienia, instalacja odgromowa, instalacja połączeń wyrównawczych, ochrona przeciwprzepięciowa, ochrona przeciwporażeniowa, -Instalacje niskoprądowe – system sygnalizacji pożaru, system sterowania oddymianiem, system telewizji dozorowej, sygnalizacji włamań i napadu oraz kontroli dostępu, okablowanie strukturalnego, przyłącze teletechniczne -Instalacja wodno –kanalizacyjna, c.w.u i cyrkulacji oraz instalacja hydrantowa -Instalacja gazowa wraz z kotłownią wyposażona w automatykę pogodową -Instalacja c.o.i c.t. -Instalacja wentylacji mechanicznej nawiewno-wywiewnej. -Klimatyzacja – pomieszczenie serwerowni c) Uzyskanie w imieniu Zamawiającego decyzję pozwolenia na użytkowanie obiektu
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający żąda od Wykonawców wniesienia wadium w wysokości: 290 000,00 PLN,
  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Dokumenty, o których mowa wyżej, składane są w oryginale lub kopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem. Za oryginał uważa się oświadczenie lub dokument złożone w formie pisemnej lub w formie elektronicznej podpisane odpowiednio własnoręcznym podpisem albo kwalifikowanym podpisem elektronicznym. Potwierdzenia za zgodność z oryginałem dokonuje Wykonawca albo podmiot trzeci albo Wykonawca wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego, albo Podwykonawca - odpowiednio, w zakresie dokumentów, które każdego z nich dotyczą. Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do konkretnego zamówienia, lub jego części, polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków prawnych. Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów, musi udowodnić zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. W tym celu Wykonawca musi wykazać w zobowiązaniu: - zakres dostępnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu; - sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu przez Wykonawcę przy wykonywaniu zamówienia publicznego; - zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego; - czy inne podmioty, na zdolności których Wykonawca powołuje się w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizują roboty budowlane , których wskazane zdolności dotyczą. Zamawiający ocenia, czy udostępniane Wykonawcy przez inne podmioty zdolności techniczne lub zawodowe, pozwalają na wykazanie przez Wykonawcę spełniania warunków udziału w postępowaniu oraz bada, czy nie zachodzą wobec tego podmiotu podstawy wykluczenia, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 13–22 i ust. 5 pkt. 1,2,4 p.z.p. W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, Wykonawcy mogą polegać na zdolnościach innych podmiotów, jeśli podmioty te zrealizują roboty budowlane ,do realizacji których te zdolności są wymagane. Jeżeli zdolności techniczne lub zawodowe, podmiotu trzeciego, nie potwierdzają spełnienia przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu lub zachodzą wobec tych podmiotów podstawy wykluczenia, Zamawiający żąda, aby Wykonawca w terminie określonym przez Zamawiającego: 1) zastąpił ten podmiot innym podmiotem lub podmiotami lub 2) zobowiązał się do osobistego wykonania odpowiedniej części zamówienia, jeżeli wykaże zdolności techniczne lub zawodowe, jakie Zamawiający określił w postępowaniu. Wykonawca, który zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia z udziału w postępowaniu zamieszcza informacje o Podwykonawcach w oświadczeniu, o spełnianiu warunków i braku podstaw do wykluczenia, jeżeli wartość zamówienia jest mniejsza niż kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 p.z.p. Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełniania, w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby, warunków udziału w postępowaniu lub kryteriów selekcji zamieszcza informacje o tych podmiotach w oświadczeniu, o spełnianiu warunków i braku podstaw do wykluczenia – jeżeli wartość zamówienia jest mniejsza niż kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 P.z.p. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w Rozporządzeniu w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy, okresu ich ważności oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz.U z 2016 r. poz.1126) składa: A) dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: – nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. 1. Dokumenty, składane na potwierdzenie, że wobec Wykonawcy nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli w kraju miejsca zamieszkania osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt. 5.5.1 SIWZ zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie, odpowiednio Wykonawcy, ze wskazaniem osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczeniem tych osób, złożonym przed notariuszem lub przed właściwym - ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania Wykonawcy lub miejsce zamieszkania tych osób - organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego. Ważność dokumentu jak wyżej. Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. Wykonawcy, którzy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia ustanawiają pełnomocnika -do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia - w tym złożenia oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu w imieniu i na rzecz Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, albo - reprezentowania w postępowaniu - w tym złożenia oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu w imieniu i na rzecz Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu i braku podstaw do wykluczenia, w sytuacji gdy postępowanie nie przekracza kwoty określonej w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 p.z.p. składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Dokumenty te potwierdzają spełnianie warunków udziału w postępowaniu, brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu, brak podstaw wykluczenia.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach