Przetargi.pl
Przebudowa i zmiana sposobu użytkowania I-go piętra z pomieszczeń internatu na pomieszczenia Środowiskowego Domu Samopomocy w budynku Wielofunkcyjnej Placówki Pomocy Dziecku i Rodzinie w Stąporkowie ul. Staszica 6

Powiat Konecki ogłasza przetarg

  • Adres: 26-200 Końskie, ul. Staszica 2
  • Województwo: świętokrzyskie
  • Telefon/fax: tel. 0-41 372 41 34 , fax. 0-41 372 83 20
  • Data zamieszczenia: 2012-07-30
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiat Konecki
    ul. Staszica 2 2
    26-200 Końskie, woj. świętokrzyskie
    tel. 0-41 372 41 34, fax. 0-41 372 83 20
    REGON: 29100938900000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa i zmiana sposobu użytkowania I-go piętra z pomieszczeń internatu na pomieszczenia Środowiskowego Domu Samopomocy w budynku Wielofunkcyjnej Placówki Pomocy Dziecku i Rodzinie w Stąporkowie ul. Staszica 6
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest przebudowa ze zmianą sposobu użytkowania I-go piętra z pomieszczeń internatu na pomieszczenia Środowiskowego Domu Samopomocy w budynku Wielofunkcyjnej Placówki Pomocy Dziecku i Rodzinie w Stąporkowie ul. Staszica 2. Lokalizacja inwestycji - ul. Staszica 6, 26-220 Stąporków, dz. nr 3717/5. Opis przedmiotu zamówienia. 1. Przedmiotem zamówienia jest przebudowa ze zmianą sposobu użytkowania I-go piętra wielofunkcyjnej placówki pomocy dziecku i rodzinie. Przedmiot zamówienia obejmuje następujące części: Etap I: - Roboty budowlane Kod i nazwa zamówienia według Wspólnego Słownika Zamówień CPV: 45110000-1 Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne 45111200-0 Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne 45262300-4 Betonowanie 45320000-6 Roboty izolacyjne 45450000-6 Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe 45261210-9 Wykonywanie pokryć dachowych 45321000-3 Izolacja cieplna 45410000-4 Tynkowanie 45420000-7 Roboty w zakresie zakładania stolarki budowlanej oraz roboty ciesielskie 45430000-0 Pokrywanie podłóg i ścian 45442100-8 Roboty malarskie - Instalacje sanitarne Kod i nazwa zamówienia według Wspólnego Słownika Zamówień CPV: 45330000-9 Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne 45331100-7 Instalowanie centralnego ogrzewania 45232460-4 Roboty sanitarne - Instalacje elektryczne wewnętrzne Kod i nazwa zamówienia według Wspólnego Słownika Zamówień CPV: 45310000-3 Roboty instalacyjne elektryczne Etap II: - Roboty budowlane Kod i nazwa zamówienia według Wspólnego Słownika Zamówień CPV: 45450000-6 Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe 45321000-3 Izolacja cieplna 45410000-4 Tynkowanie 45420000-7 Roboty w zakresie zakładania stolarki budowlanej oraz roboty ciesielskie 45430000-0 Pokrywanie podłóg i ścian 45442100-8 Roboty malarskie - Instalowanie urządzeń dźwigowych Kod i nazwa zamówienia według Wspólnego Słownika Zamówień CPV: 45350000-5 Instalacje mechaniczne Zakres robót budowlanych Inwestycja polega na przebudowie i zmianie sposobu użytkowania I - piętra z pomieszczeń internatu na pomieszczenia powiatowego środowiskowego domu samopomocy w budynku wielofunkcyjnej placówki pomocy dziecku i rodzinie. Zadanie inwestycyjne swoim zakresem obejmuje przebudowę oraz remont części istniejącego budynku. Przewidziano przebudowę dwóch klatek schodowych, budowę szybu windowego wewnętrznego wraz z montażem urządzenia dźwigowego, remont pomieszczeń wewnątrz budynku, jak również wymianę oraz rozbudowę i przebudowę instalacji sanitarnych oraz elektrycznych. Z uwagi na specyfikę robót remontowych istnieje możliwość wystąpienia w trakcie prowadzenia robót konieczności wykonania robót budowlanych, których nie można było stwierdzić na etapie opracowywania dokumentacji projektowej. Planowana inwestycja ma na celu powstanie ośrodka, mającego za zadanie budowanie sieci oparcia społecznego, przygotowanie do życia w społeczeństwie i funkcjonowania w środowisku: - osób przewlekle psychicznie chorych - niepełnosprawnych intelektualnie. Placówka będzie prowadzić zajęcia dzienne z pensjonariuszami. Po przeprowadzeniu inwestycji do dyspozycji personelu i pensjonariuszy placówki przewiduje się: - świetlicę - kawiarenkę - pomieszczenie sportowo - rekreacyjne - pracownię krawiecko-gobeliniarską - pracownię rzeźbiarsko - ceramiczną - pracownię artystyczną - pracownię komputerową - WC damskie i WC Męskie pensjonariuszy - łazienka z pralnią spełniająca jednocześnie standardy WC dla niepełnosprawnych - WC dla personelu - archiwum - szatnię dla pensjonariuszy - magazyn - pokój kierownika -pokój biurowy - pokój psychologa,wychowawców Dodatkowo na poziomie pierwszego piętra projektuje się miejsca całodobowe z pełnym węzłem sanitarnym i zapleczem kuchennym o powierzchni łącznej 105,6 m2. Dostęp do pomieszczeń na I piętrze dla osób niepełnosprawnych za pomocą windy o napędzie hydraulicznym. Przed głównym wejściem przewidziano podjazd dla niepełnosprawnych. Całość budynku jest przewidziana do przebywania max. 50 osób. Dane liczbowe: Powierzchnia zabudowy................ 644,7m2 Powierzchnia użytkowa................. 581,2m2 Kubatura budynku brutto............. 2101 m3 Wysokość kondygnacji części piętrowej = 2,5m W ramach inwestycji przewiduje się również dodatkowe utwardzenie części działki budowlanej (kostka betonowa gr. 6cm na podbudowie) wg rysunku Szkic sytuacyjny. Przewiduje się podział całego zadania inwestycyjnego na dwa etapy wykonawcze: - ETAP I Przewiduje się w tym etapie wykonanie: a) robót rozbiórkowych wewnątrz budynku, b) stanu zerowego - dotyczy przebudowy klatek schodowych i budowy szybu windowego c) stanu surowego - dotyczy szybu windowego oraz przebudowy wewnętrznych klatek schodowych), d) docieplenia ścian zewnętrznych wraz z wymianą stolarki okiennej i drzwiowej zewnętrznej oraz parapetów zewnętrznych, e) przebudowy oraz rozbudowy wewnętrznych instalacji sanitarnych: zakres robót obejmuje demontaż będących w złym stanie technicznym elementów instalacji oraz wykonanie nowych instalacji wraz z włączeniem do instalacji na parterze budynku. Przebudowa instalacji c.w.u. obejmuje zmianę źródła zasilania z istniejących na kondygnacji parteru elektrycznych podgrzewaczy na nowe podgrzewacze o większej wydajności - szczegóły rozwiązań instalacji wg. projektu budowlanego f) przebudowy oraz rozbudowy wewnętrznych instalacji elektrycznych: zakres robót obejmuje demontaż będących w złym stanie technicznym elementów instalacji oraz wykonanie nowych instalacji (w tym instalacji niskoprądowych) wraz z włączeniem do instalacji na parterze budynku - szczegóły rozwiązań instalacji wg. projektu budowlanego g) robót budowlanych na zewnątrz budynku tj. schodów zewnętrznych, podjazdu dla niepełnosprawnych, opaski wokół budynku h) wywozu i utylizacji gruzu powstałego podczas prowadzenia w.w. robót budowlanych - ETAP II Przewiduje się w tym etapie wykonanie: a) robót wykończeniowych wewnątrz budynku obejmujących: tynki wewnętrzne, posadzki, stolarkę drzwiową wewnętrzną, podokienniki wewnętrzne, roboty malarskie, okładziny ścian z płyt gips.-kart. b) montaż kompletnego urządzenia dźwigowego w szybie windowym UWAGI OGÓLNE Przed złożeniem oferty Wykonawca zobowiązany jest do zapoznania się z dokumentacją projektową zamieszczoną na stronie internetowej Zamawiającego lub w siedzibie Zamawiającego, która stanowi integralną część SIWZ. Wykonawca zobowiązany jest do wyposażenia części budynku objętej zakresem inwestycji w urządzenia gaśnicze, piktogramy oraz do opracowania na własny koszt scenariusza oraz instrukcji pożarowej. Materiały budowlane muszą odpowiadać co do jakości wymaganiom określonym ustawą z dnia 16 kwietnia 2004 r. o wyrobach budowlanych (Dz. U. nr 92, poz. 881) z późniejszymi zmianami oraz wymaganiom określonym w dokumentacji projektowej, stanowiącej załącznik SIWZ. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w: projekcie budowlanym, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót, przedmiarach robót stanowiącym załącznik Nr 1 do SIWZ, Ilekroć w projekcie budowlanym, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót, przedmiarach robót, przywołany jest konkretny materiał, wyrób lub urządzenie danej firmy należy to traktować jako wytyczną techniczno-jakościową i dopuszcza się zastosowanie innych materiałów, wyrobów lub urządzenia - równoważnych o parametrach nie gorszych niż przywołane. Dotyczy to wszystkich branż wymienionych w dokumentacji projektowej. Zamawiający z uwagi na specyfikę robót remontowych zaleca przeprowadzenie wizji lokalnej miejsca, gdzie będą prowadzone roboty budowlane objęte niniejszym zamówieniem. W celu ustalenia szczegółów należy kontaktować się z panią Moniką Krawczyk - Dyrektorem Wielofunkcyjnej Placówki Pomocy Dziecku i Rodzinie w Stąporkowie tel. 41 374-0005.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 451100001
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wykonawca jest zobowiązany wnieść wadium w wysokości: 30 000,00 zł (słownie: trzydzieści tysięcy złotych). Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: a) pieniądzu, b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c) gwarancjach bankowych, d) gwarancjach ubezpieczeniowych, e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 29 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275). Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na następujący rachunek bankowy zamawiającego: Nr.: 10 1240 5006 1111 0010 4014 9944 z adnotacją: wadium - przebudowa i zmiana sposobu użytkowania budynku, Stąporków, ul. Staszica 6. Zaleca się dołączenie do oferty kserokopii dokumentu potwierdzającego dokonanie przelewu.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: bip.konecki.wrota-swietokrzyskie.pl/web/quest/pcpr
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach