Przetargi.pl
Przebudowa i zmiana sposobu użytkowania części mieszkalnej na sale lekcyjne w budynku SP w Miszkowicach - etap II

Gmina Lubawka ogłasza przetarg

  • Adres: 58-420 Lubawka, Pl. Wolności 1
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 0-75 7411588 w. 22 , fax. 0-75 7411262
  • Data zamieszczenia: 2013-02-05
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Lubawka
    Pl. Wolności 1 1
    58-420 Lubawka, woj. dolnośląskie
    tel. 0-75 7411588 w. 22, fax. 0-75 7411262
    REGON: 23082133900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://lubawka.nowoczesnagmina.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa i zmiana sposobu użytkowania części mieszkalnej na sale lekcyjne w budynku SP w Miszkowicach - etap II
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych w budynku Szkoły Podstawowej w Miszkowicach nr 8 położonej na działce nr 11 objętych aneksem do projektu budowlanego i pozwolenia na budowę. Dla zadania wydana została decyzja nr 135/09 z 10.06.2009 r. o pozwoleniu na budowę przez Starostę Kamiennogórskiego. W roku 2011 wykonano I etap robót budowlanych i podjęto decyzję o rezygnacji z adaptacji przyległej części mieszkalnej na sale lekcyjne. W związku z tym opracowano Aneks do projektu budowlanego i uzyskano decyzję nr 135/09/12 zm. z 15.10.2012 r. Starosty Kamiennogórskiego zmieniającą decyzję zasadniczą. Aneks do projektu budowlanego jest w pełni wystarczający do wykonania robót objętych niniejszym zamówieniem. 2. Zakres robót obejmuje branże budowlaną, sanitarną i elektryczną. 3. Szczegółowy zakres robót: 3.1 Roboty budowlane: - wymiana stolarki drzwiowej z robotami towarzyszącymi w części szkolnej; 3.2 Instalacje sanitarne w części szkolnej: - instalacja wodno - kanalizacyjna, - instalacja p.pożarowa, - montaż klap oddymiających z robotami towarzyszącymi; 3.3 Roboty elektryczne: - rozbudowa w rozdzielnicy R1B, - rozdzielnica TBZ, - instalacja gniazd wtykowych, - instalacja oddymiania, - instalacja oświetlenia awaryjnego, oraz wszystkich innych robót zgodnie ze szczegółowym zestawieniem robót ujętym w aneksie do projektu budowlanego, projekcie wykonawczym, przedmiarze robót oraz specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót. Dokumenty te są w pełni wystarczające do wykonania przedmiotu zamówienia. 4. Aneks do projektu budowlanego opracowany został przez: - Zakład Usług Techniczno - Budowlanych MAK - TECH s.c. A.Makaś W.Wilk z siedzibą w Kamiennej Górze przy ul. J.Słowackiego 9, W przypadku takiej potrzeby pełna dokumentacja projektowa (podstawowa) zostanie udostępniona przez Zamawiającego. 5. W celu zachowania bezpieczeństwa dzieci i wszystkich innych osób, Wykonawca zobowiązany będzie do odpowiedniego, wystarczającego, zabezpieczenia prowadzonych robót. 6. Jakość dostarczonych na budowę materiałów, wyrobów i elementów musi być zgodna z wymaganiami normowymi, atestami, świadectwami dopuszczenia do stosowania i ustaleniami projektu technicznego oraz wymaganiami zawartymi w SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452142102
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Oferta winna być zabezpieczona wadium w wysokości 3 000,00 zł (słownie: trzy tysiące złotych) najpóźniej do dnia 22 lutego 2013 r. do godziny 10.00

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://lubawka.nowoczesnagmina.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną