GMINA RUDA-HUTA ogłasza przetarg
- Adres: 22-110 Ruda-Huta, ul. Niepodległości 44
- Województwo: lubelskie
- Telefon/fax: tel. +48 (82) 568 60 33
- Data zamieszczenia: 2023-02-27
- Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: GMINA RUDA-HUTA
ul. Niepodległości 44
22-110 Ruda-Huta, woj. lubelskie
tel. +48 (82) 568 60 33
REGON: 110198037 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.ruda-huta.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Przebudowa i zmiana sposobu użytkowania części budynku szkoły w Rudzie-Hucie na Ośrodek Pomocy Społecznej - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
W ramach przedmiotu zamówienia należy wykonać m.in.: - schody zewnętrzne i pochylnię dla niepełnosprawnych,- utwardzenie terenu wokół budynku,- wyburzenia ścianek działowych,- wykucie otworów okiennych i drzwiowych,- wykucie otworu w stropie pod projektowaną klatkę schodową oraz platformę pionową,- nadproża stalowe nad nowymi otworami okiennymi i drzwiowymi,- fundamenty pod platformę pionową, słupów, belek oraz konstrukcji schodów żelbetowych,- ściany działowe,- roboty towarzyszące,- termomodernizacja,- instalację elektryczną,- instalację wod-kan,- instalację teletechniczną,- instalację wentylacyjną,- instalację fotowoltaiczną,- wyposażenie,- uzyskanie pozwolenia na użytkowanie po wykonaniu robót budowlanych.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku Nr 1 do SWZ. Składają się na niego następujące dokumenty: 1) Dokumentacja projektowa, w tym:- Projekt architektoniczno-budowlany, - Projekt zagospodarowania terenu,- Projekt techniczny,- Projekt techniczny – instalacje elektryczne,- Projekt techniczny – instalacje sanitarne,- Projekt techniczny – instalacje teletechniczne,- Opis przedmiotu zamówienia – wyposażenie,- Opis przedmiotu zamówienia – instalacja fotowoltaiczna.2) Specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych (STWIORB), 3) Przedmiar robót.Z uwagi na to, że wynagrodzenie Wykonawcy wskazane w ofercie będzie miało charakter ryczałtowy, Wykonawca przy wycenie oferty powinien opierać się na zakresie wskazanym w dokumentacji projektowej, o której mowa w pkt 1) oraz STWIORB,. Przedmiar robót ma charakter pomocniczy. Wystąpienie w trakcie realizacji umowy robót nieujętych w przedmiarze lub robót w większej ilości w stosunku do przyjętej w przedmiarze nie będzie uprawniało Wykonawcy do żądania dodatkowego wynagrodzenia - jeżeli roboty te ujęte były w dokumentacji projektowej, o której mowa w pkt 1) oraz STWIORB - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45210000-2
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca jest zobowiązany wnieść wadium w wysokości: 15.000,00 PLN(słownie: piętnaście tysięcy 00/100 zł).2. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach:a) pieniądzu;b) gwarancjach bankowych;c) gwarancjach ubezpieczeniowych;d) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości.3. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na następujący rachunek bankowy Zamawiającego:Spółdzielczy Bank Powiatowy w PiaskachNr rachunku 02 8192 0002 2002 0020 0035 0007z adnotacją: „Wadium – Numer referencyjny: BS-I.271.2.2023”4. Za skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu, Zamawiający uzna wadium, które zostanie zaksięgowane na rachunku bankowym Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert.5. Jeżeli wadium jest wnoszone w formie gwarancji lub poręczenia Wykonawca przekazuje zamawiającemu oryginał gwarancji lub poręczenia, w postaci elektronicznej – przed upływem terminu składania ofert.6. W przypadku wnoszenia wadium w formie gwarancji bankowej lub ubezpieczeniowej, lub poręczenia gwarancja lub poręczenie musi być nieodwołalne, bezwarunkowei płatne na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego, sporządzone zgodniez obowiązującymi przepisami i powinna zawierać następujące elementy:a) nazwę: dającego zlecenie (Wykonawcy), beneficjenta gwarancji/poręczenia (Zamawiającego), gwaranta lub poręczyciela oraz wskazanie ich siedzib,b) kwotę wadium,c) termin ważności gwarancji/poręczenia w formule: „od dnia …….– do dnia ………”,d) zobowiązanie gwaranta/poręczyciela do zapłacenia kwoty wskazanej w gwarancji/poręczeniu na pierwsze żądanie Zamawiającego w sytuacjach zatrzymania wadium określonych w przepisach ustawy.7. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert i utrzymuje nieprzerwanie do dnia upływu terminu związania ofertą, z wyjątkiem przypadków, o których mowaw art. 98 ust. 1 pkt 2 i 3 oraz ust. 2 ustawy Pzp.8. Zasady dokonywania zatrzymania i zwrotu wadium określono w przepisach art. 98 ustawy Pzp.
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące zdolności technicznej lub zawodowej w zakresie: Wykonawca winien wykazać, że wykonał należycie nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert,a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie co najmniej jedną robotę budowlaną która:- polegała na budowie lub przebudowie lub remoncie budynku, oraz miała wartość minimum 1 500 000,00 zł brutto.DODATKOWE INFORMACJE DOTYCZĄCE WARUNKÓWUDZIAŁU W POSTĘPOWANIU: Wykonawca powinien w wykazie robót wyraźnie określić zakres robót (w tym w szczególności wartość, rodzaj robót) aby można było ustalić, czy spełnia warunek udziału w postępowaniu.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą: 2023-03-14
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- BUDOWA ŚWIETLICY WIEJSKIEJ W MIEJSCOWOŚCI KIJOWIEC KOLONIA WRAZ Z ZAKUPEM WYPOSAŻENIA ORAZ ZAGOSPODAROWANIEM TERENU ZEWNĘTRZNEGO
Dodano: 2024-04-23 - Realizacja robót budowlanych związanych z dostosowaniem budynku LUW w Lublinie, ul. Lubomelska 1- 3 do wymagań przeciwpożarowych
Dodano: 2024-04-12 - Rozbudowa budynku Szkoły Podstawowej w Sarnowie wraz z budową boiska piłkarskiego i bieżni
Dodano: 2023-12-06 - Wymiana kotłów na biomasę w kotłowni wolnostojącej przy Publicznej Szkole Podstawowej im. Bystrzyckich Żołnierzy Niepodległości
Dodano: 2023-11-22 - Przebudowa budynku zabytkowego praktycznej nauki zawodu
Dodano: 2023-10-12 - Przebudowa pralni oraz pomieszczeń przylegających do pralni
Dodano: 2023-09-26 - Budowa Centrum Kultury Dawnej w m. Wysokie – II etap (młyn, plac zabaw, zagospodarowanie terenu)
Dodano: 2023-09-25 - Budowa Centrum Kultury Dawnej w m. Wysokie – II etap (młyn, plac zabaw, Zagospodarowanie terenu)
Dodano: 2023-09-21 - Termomodernizacja obiektu sportowego
Dodano: 2023-09-08 - Wykonanie termomodernizacji Budynku Stacji Paliw Miejskiego Zakładu Komunikacji - Puławy Sp. z o. o. w Puławach
Dodano: 2023-07-20