Przetargi.pl
Przebudowa i zmiana sposobu użytkowania budynku na cele opiekuńczo-wychowawcze i edukacyjne w postaci Klubu Dziecięcego – II postępowanie

Gmina Sławków ogłasza przetarg

  • Adres: 41-260 Sławków, ul. Rynek
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 32 2931552 w. 41 , fax. 322 931 233
  • Data zamieszczenia: 2019-06-26
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Sławków
    ul. Rynek 1
    41-260 Sławków, woj. śląskie
    tel. 32 2931552 w. 41, fax. 322 931 233
    REGON: 27625755800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.slawkow.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa i zmiana sposobu użytkowania budynku na cele opiekuńczo-wychowawcze i edukacyjne w postaci Klubu Dziecięcego – II postępowanie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych związanych z przebudową i zmianą sposobu użytkowania budynku na cele opiekuńczo-wychowawcze i edukacyjne w postaci Klubu Dziecięcego w Sławkowie. Budynek znajduje się w Sławkowie, przy ul. PCK 9. Zamówienie dofinansowane jest w ramach środków Ministerstwa Rodziny, Pracy i Polityki Społecznej: Resortowy program rozwoju instytucji opieki nad dziećmi w wieku do lat 3 “MALUCH+” 2019 (moduł 1 a). 2. Zadanie obejmuje: adaptację istniejącego budynku na cele opiekuńczo-wychowawcze i edukacyjne w postaci „Klubu Dziecięcego”: termomodernizacja budynku – izolacja termiczna ścian fundamentowych, ścian, stropodachu, wymiana stolarki okiennej i drzwiowej, remont schodów wejściowych, wykonanie pochylni dla niepełnosprawnych, przebudowa istniejącej instalacji elektrycznej, wodno-kanalizacyjnej, wentylacji, przebudowa instalacji centralnego ogrzewania – zabudowa kotła gazowego o mocy 27kW współpracującego z zasobnikiem cwu. 3. Szczegółowy zakres robót określa załącznik nr 7 i 7a do SIWZ, obejmujący projekt budowlany- architektura, Projekt budowlany zamienny- architektura, Projekt budowlany – instalacje elektryczne, Projekt budowlany zamienny – instalacje elektryczne, Projekt bud-wyk instalacji centralnego ogrzewania w oparciu o kocioł gazowy kondensacyjny, Projekt budowlany ekspertyza techniczna – konstrukcja, projekt budowlany zamienny ekspertyza techniczna - konstrukcja, przedmiary robót (funkcja pomocnicza) oraz specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych, z włączeniami opisanymi w punkcie 4 i uwagami w punkcie 5. W trakcie wykonywania robót Wykonawca jest zobowiązany do naprawienia szkód powstałych w wyniku prowadzenia robót oraz doprowadzenia pomieszczeń do stanu pierwotnego poprzez między innymi uzupełnienia tynków, malowania, okładzin itp. uszkodzonych w trakcie wykonywania robót. 4. Z Przedmiaru robót – branża budowlana wyłączone są następujące elementy (wskazane poniżej wyłączenia nie są one objęte niniejszym postępowaniem): 1) 2 Rozdział REMONT OBIEKTU punkt 2.5. Grupa Wyposażenie punkt 2.5.1. Element-Wyposażenie dla osób niepełnosprawnych: poz. 72. KNR. Dostawa i montaż przewijaka dla dzieci – kpl. 1 2) 2 Rozdział REMONT OBIEKTU punkt 2.5. Grupa Wyposażenie punkt 2.5.3. Element-Wyposażenie AGD:  poz.81. Kalkulacja indywidualna– Dostawa i montaż zmywarki 60X60 cm z funkcją wyparzania – kpl 1  poz.82. Kalkulacja indywidualna – Dostawa lodówki min 200+90L szt.1.  poz.83. Kalkulacja indywidualna – Dostawa i montaż kuchenki elektrycznej/płyta ceramiczna/ z piekarnikiem elektrycznym szt.1.  poz.84. Kalkulacja indywidualna – Dostawa i montaż zabudowy kuchennej szafki dolne – 7,20mb.  poz.85. Kalkulacja indywidualna – Dostawa i montaż zabudowy kuchennej szafki górne – 5,00mb. 3) 2 Rozdział REMONT OBIEKTU punkt 2.5. Grupa Wyposażenie punkt 2.5.4. Element Wyposażenie socjalne:  poz.86. Kalkulacja indywidualna – Dostawa zestawów szatniowych z ławką /5-6 wieszakowe/ szt.3.  poz.87. Kalkulacja indywidualna – Dostawa szafek pracowniczych BHP ubraniowych dwudzielnych szt.4. 5. W Przedmiarze robót na roboty instalacyjne wodne i kanalizacyjne - ujęto jedną baterię za dużo. W pozycji 32 (KNNR 4/137/3) przedmiaru, omyłkowo zamiast 4 szt. wpisane jest 5 szt. (bateria umywalkowa jednouchwytowa z 2 zaworami, Dn 15mm). Ponadto w Projekcie Budowlanym rys.8 w zestawieniu wpisano błędną sumę ilości sztuk stolarki drzwiowej. W projekcie budowlanym rys.2 błędnie oznaczone drzwi D6 a winny być D5. Omyłka ta została poprawiona poprzez złożenie przez projektanta poprawionych rysunków (poprawka omyłki – Załącznik 7 A): rysunek z folder projekty → dokumentacja projektowa zamienna → architektura → Klub_Malucha_ ZAMIENNY_ rysunki_2019_04_12→nr.rys.2 temat rysunku: RZUT PRZYZIEMIA zostaje zamieniony na rysunek w folderze Poprawka omyłki →nr rys.2 temat rysunku RZUT PRZYZIENIA, rysunek z folderu projekty → dokumentacja projektowa → architektura→Sławków_Klub_Malucha_rysunki2019_01_24→nr rys.8 temat rysunku: ZESTAWIENIE STOLARKI OKIENNEJ I DRZWIOWEJ zostaje zamieniony na rysunek w folderze Poprawka omyłki →nr rys.9 temat rysunku: ZESTAWIENIE STOLARKI OKIENNEJ I DRZWIOWEJ. Gwarancja będzie zgodna z ofertą, przy czym minimalny wymagany okres gwarancji wynosi 5 lat na wykonane roboty, wbudowane materiały, urządzenia i sprzęt od daty protokolarnego bezusterkowego odbioru końcowego robót. Rękojmia będzie zgodna z okresem gwarancji. W przypadku, gdy warunkiem utrzymania zadeklarowanej przez Wykonawcę gwarancji są przeglądy gwarancyjne (w częstotliwości określonej przez Wykonawcę tj. jeden przegląd lub więcej) obowiązkiem Wykonawcy jest uwzględnienie wartości tych przeglądów w cenie ryczałtowej określonej w ofercie. Zamawiający wymaga, aby w ramach realizacji umowy czynności bezpośrednio związane z wykonywaniem robót (wchodzące w koszty bezpośrednie robót ujęte w przedmiarze robót) były wykonywane przez osoby zatrudnione na umowę o pracę niezależnie od tego, czy prace te będzie wykonywał Wykonawca, podwykonawca lub dalszy podwykonawca (tzw. pracownicy fizyczni). Wymóg ten nie dotyczy osób kierujących budową (robotami) oraz dostawców materiałów budowlanych.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający w odniesieniu do tego warunku nie określa minimalnego poziomu zdolności Wykonawcy do należytego wykonania zamówienia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Inne oświadczenia i dokumenty, które należy złożyć wraz z ofertą: a) formularz oferty na wzorze lub ściśle wg wzoru formularza ofertowego, stanowiącego załącznik nr 1 do SIWZ, wypełniony czytelnie, z ceną wyliczoną zgodnie z zapisami Rozdziału XIV SIWZ (załącznik nr 1 do SIWZ), b) pełnomocnictwo do podpisania oferty, do poświadczania dokumentów za zgodność z oryginałem – w sytuacjach, gdy uprawnienie do podpisania oferty i poświadczania dokumentów nie wynika z zapisu we właściwym rejestrze lub ewidencji, w tym pełnomocnictwo wynikające z art. 23 ust. 2 ustawy Pzp. W przypadku spółki cywilnej upoważnienie do występowania w imieniu spółki może wynikać z umowy spółki dołączonej do oferty bądź oferta może zostać podpisana przez wszystkich wspólników. c) dokument/y, z którego wynika zobowiązanie podmiotu trzeciego do udostępnienia zasobów (Rozdział V pkt 5),

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach