Przetargi.pl
Przebudowa i zmiana sposobu użytkowania budynku mieszkalnego na budynek zamieszkania zbiorowego - placówki opiekuńczo – wychowawczej w miejscowości Mochów

Powiat Prudnicki ogłasza przetarg

  • Adres: 48200 Prudnik, ul. Kościuszki
  • Województwo: opolskie
  • Telefon/fax: tel. 774 381 700 , fax. 77 543 22 15
  • Data zamieszczenia: 2019-02-07
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiat Prudnicki
    ul. Kościuszki 76
    48200 Prudnik, woj. opolskie
    tel. 774 381 700, fax. 77 543 22 15
    REGON: 53141260000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiatprudnicki.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa i zmiana sposobu użytkowania budynku mieszkalnego na budynek zamieszkania zbiorowego - placówki opiekuńczo – wychowawczej w miejscowości Mochów
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest przebudowa i zmiana sposobu użytkowania budynku mieszkalnego na budynek zamieszkania zbiorowego - placówki opiekuńczo – wychowawczej z częścią biurową. Przedmiotowa inwestycja zlokalizowana jest w miejscowości Mochów w gminie Głogówek. W wyniku przebudowy budynku powstaną dla potrzeb placówki opiekuńczo – wychowawczej następujące pomieszczenia: Na parterze budynku w strefie mieszkalnej: dwa pokoje dla wychowanków jeden z dostosowaniem dla osób niepełnosprawnych ruchowo, drugi pokój stanowić będzie salon (miejsce wypoczynku dla wychowanków placówki), łazienkę z miską ustępową, umywalką oraz prysznicem dostosowana dla osób niepełnosprawnych ruchowo, WC z miską ustępową oraz umywalką, komunikację z przebudową istniejących schodów oraz połączenie jej z istniejącym gankiem, jadalnię, kuchnię wraz ze zmywalnią, pralnio-suszarnię oraz pomieszczenie porządkowe, kotłownia dostępna z zewnątrz, pochylnię dla osób niepełnosprawnych ruchowo. Na parterze budynku w strefie biurowej: WC składające się z dwóch pomieszczeń w jednym miska ustępowa natomiast w drugim umywalka, komunikacja - z budową nowej klatki schodowej, pomieszczenie biurowe, pomieszczenie socjalne. Na I piętrze w strefie mieszkalnej: pięć pokoi dla wychowanków z czego trzy są trzy osobowe, jeden dwuosobowy oraz jeden jednoosobowy, dwie łazienki z czego jedna wyposażona w miskę ustępową, pisuar, umywalkę i prysznic natomiast druga wyposażona w miskę ustępową, umywalkę oraz prysznic, pomieszczenie garderoby zewnętrznej, komunikację z przebudowaną klatką schodową, demontażem schodów na strych w zamian montaż schodów składanych w istniejącym otworze po zdemontowanych schodach oraz montażem nowych schodów łączących budynek wyższy z niższym, taras - istniejący bez zmian powierzchniowych. Na I piętrze w strefie biurowej zaprojektowano: dwa pomieszczenia biurowe, magazynek, komunikację z budową nowych schodów stalowych łączących budynek niższy z wyższym oraz schodów żelbetowych łączących parter z pierwszym piętrem. Na zewnątrz budynku zakres prac do realizacji obejmuje: docieplenie części budynku wełna mineralna o grubości min 18cm, wykonanie kompletnej pochylni dla osób niepełnosprawnych ruchowo – zgodniej z obowiązującymi przepisami, wykonanie remontu istniejących schodów zewnętrznych wraz z montażem nowych balustrad (min.h = 110cm; wypełnienie pełne), wykonanie przełożenia istniejącej kostki brukowej w miejscach gdzie będzie to konieczne ze względu na wysokości powstałych pomieszczeń oraz pochylni dla osób niepełnosprawnych, wykonanie nowego zabruku z kostki brukowej zgodnie z projektem PZT, wykonanie wiaty drewnianej, wykonanie nowej więźby dachowej kompletnej (nowe poszycie z blachodachówki, nowe orynnowanie oraz rury spustowe, kominki z wentylacji grawitacyjnej, schody kominiarskie oraz ława kominiarska wraz z wszystkimi niezbędnymi obróbkami dekarskimi itp.) w części istniejącego budynku gospodarczego nr 1 wykonanie nowej więźby dachowej kompletnej w części istniejącego budynku gospodarczego nr 2, wykonanie nowego zadaszenia nad tarasem kompletnego wykonanie nowego orynnowania wraz z rurami spustowymi w części istniejącego budynku. Zakres robót instalacyjnych sanitarnych obejmuje: wykonanie: nową instalację c.o. jako ogrzewanie grzejnikami aluminiowymi KFE elementowe z zaworami odpowietrzającymi i odcinającymi, zasilane z kotła na pelet typu Defro z podajnikami i automatyką, instalacja c.o. zostanie wykonana z rur miedzianych lub typu Tigris Alupex wielowarstwowych, Zakres robót instalacyjnych elektrycznych obejmuje: wykonanie nowej instalacji elektrycznej, obejmującą wewnętrzne linie zasilające gniazda wtykowe i oświetlenie,instalacji odgromowej, instalacji telefonicznej, komputerowej i instalacji RTV-SAT.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45210000-2
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wykonawca jest zobowiązany do wniesienia wadium w wysokości 10 000 zł (słownie złotych: dziesięć tysięcy złotych 00/100). Wadium musi być wniesione przed upływem terminu składania ofert w jednej lub kilku następujących formach, w zależności od wyboru Wykonawcy: a) pieniądzu, przelewem na rachunek bankowy: Bank Spółdzielczy w Prudniku Nr Nr 34 8905 0000 2000 0000 0202 0006 (w tytule przelewu należy wpisać nazwę lub nr postępowania co umożliwi identyfikację wpłaty b) poręczeniach bankowych; c) poręczeniach pieniężnych spółdzielczych kas oszczędnościowo-kredytowych; d) gwarancjach bankowych; e) gwarancjach ubezpieczeniowych; f) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 roku o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2014 poz. 1804 oraz z 2015 poz. 978 i 1240 ).
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa żadnych warunków w tym zakresie .
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wraz z ofertą powinny być złożone: 1) Oświadczenia wymagane postanowieniami pkt 9.1 siwz: o braku podstaw do wykluczenia z udziału w postępowaniu i o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu; 2) Pełnomocnictwo do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, ewentualnie umowa o współdziałaniu, z której będzie wynikać przedmiotowe pełnomocnictwo. Pełnomocnik może być ustanowiony do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. Pełnomocnictwo winno być załączone w formie oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii; 3) Dokumenty, z których wynika prawo do podpisania oferty (oryginał lub kopia potwierdzona za zgodność z oryginałem przez notariusza z wyjątkiem poświadczenia za zgodność dokumentów z KRS, CEIDG które mogą być poświadczone przez wykonawcę) względnie do podpisania innych oświadczeń lub dokumentów składanych wraz z ofertą, chyba, że Zamawiający może je uzyskać w szczególności za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne Dz.U. z 2014 poz. 1114 oraz z 2016 poz. 352), a Wykonawca wskazał to wraz ze złożeniem oferty. o ile prawo do ich podpisania nie wynika z dokumentów złożonych wraz z ofertą; 4) Oryginał gwarancji lub poręczenia, jeśli wadium wnoszone jest w innej formie niż pieniądz. Oryginał gwarancji lub poręczenia sporządzony w języku obcym składany jest wraz z tłumaczeniem na język polski. 5) Zobowiązanie podmiotów, do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia w przypadku gdy Wykonawca polega na zdolnościach innych podmiotów w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu Ponadto Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5, przekazuje zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia (w oryginale), Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach