Przetargi.pl
Przebudowa i zmiana sposobu użytkowania budynku handlowego na Gminny Ośrodek Kultury z Biblioteką Gminną w Sadownem.

Urząd Gminy Sadowne ogłasza przetarg

  • Adres: 07-140 Sadowne, ul. Kościuszki 3
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 025 6753251
  • Data zamieszczenia: 2009-11-20
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Gminy Sadowne
    ul. Kościuszki 3 3
    07-140 Sadowne, woj. mazowieckie
    tel. 025 6753251
    REGON: 00054673300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.sadowne.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa i zmiana sposobu użytkowania budynku handlowego na Gminny Ośrodek Kultury z Biblioteką Gminną w Sadownem.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest: Przebudowa i zmiana sposobu użytkowania budynku handlowego na Gminny Ośrodek Kultury z Biblioteką Gminną w Sadownem. Wymienione wyżej roboty są pracami podstawowymi. Szczegółowy zakres robót określa przedmiar robót stanowiący integralną część niniejszej specyfikacji. a)Stan formalno-prawny Inwestorem i zarazem współwłaścicielem budynku przy ul. Kościuszki 35 na działce nr. ewid. gr. 504/1, 504/3 położonej w gminie Sadowne, pow. węgrowski, woj. mazowieckie, jest Urząd Gminy w Sadownem, ul. Kościuszki 3, 07-140 Sadowne. Drugim współwłaścicielem jest Gminna Spółdzielnia Samopomoc Chłopska z siedzibą w Sadownem. b)Istniejący stan zagospodarowania działki Teren planowanej inwestycji położony jest w gminie Sadowne na działce nr. ewid. gr. 504/1, 504/3. W obecnym stanie występuje na nim wolnostojący budynek. Istniejący obiekt to budynek dwukondygnacyjnym, częściowo podpiwniczony, ze stropodachem jednospadowym, wybudowany w latach 60-dziesiątych XX-wieku. Budynek o konstrukcji tradycyjnej o układzie nośnym mieszanym 8,10 i 6,30 m. W rzucie poziomym o układzie prostokątnym. Szerokość budynku 14,70 m i długość ok. 24,90 m. Od strony PN-ZACH obiekt położony jest w granicy działki (z dz. nr. ewid. gr. 505). Główne wejście od strony ul. Kościuszki (PD-ZACH). Od strony PN-WSCH dodatkowe wejścia prowadzące na zaplecze budynku. Działka od południa sąsiaduje z drogą publiczną gminną (ul. Kościuszki). Dostęp do drogi publicznej zapewnia istniejący zjazd spełniający wymagania zjazdu publicznego. Teren działki przeznaczony pod inwestycję: płaski, ogrodzony i uzbrojony. Budynek posiada przyłącza wody oraz energetyczny. Odprowadzenie nieczystości płynnych do istniejącego zbiornika na nieczystości ciekłe. Ogrzewanie własne z kotłowni na paliwo stałe. c)Projektowane zmiany zagospodarowania działki Projekt obejmuje przebudowę oraz zmianę sposobu użytkowania istniejącego budynku handlowego na Gminny Ośrodek Kultury z Biblioteką Gminną w Sadownem. Nie planuje się rozbudowy istniejącego obiektu (powierzchnia zabudowy, kubatury, wewnętrzna, wysokość budynku pozostają bez zmian). Zaprojektowane zostały nowe schody zewnętrzne wraz z podjazdem dla niepełnosprawnych przystosowane do obecnych norm i przepisów. Planuje się termomodernizację istniejącego obiektu poprzez ocieplenie ścian styropianem gr. 10 cm i wykonanie tynków mineralnych oraz ocieplenie stropodachu. Istniejące nawierzchnie utwardzone (dojścia i dojazdy) z płyt betonowych planuje się wymienić na nowe z kostki betonowej wibroprasowanej. W ramach inwestycji planowana jest budowa 4 miejsc parkingowych (w tym jedno dla osób niepełnosprawnych) zlokalizowanych na działce drogowej 401 oraz 504/1. Odległość miejsc parkingowych od okien pomieszczeń przeznaczonych na stały pobyt ludzi wynosi 8,20 m. Wody opadowe z dachu oraz istniejącego zjazdu i chodników będą odprowadzane na teren działki należącej do inwestora. Zachowuje się dotychczasowy sposób tymczasowego gromadzenia odpadów stałych (śmietnik na działce 504/2). W ramach inwestycji nie planuje się zmian istniejących przyłączy. Zachowuje się dotychczasowy sposób odprowadzenia nieczystości płynnych do istniejącego zbiornika na nieczystości ciekłe. Istniejący przyłącz elektryczny zostanie przystosowany dla dwóch odbiorców zgodnie z uzyskanymi warunkami na podział mocy. d)Bilans działki - powierzchnia zabudowy: 373,84 m? 42,19% - ciągi pieszo-jezdne: 411,97 m? 46,50% - powierzchnia biologicznie czynna: 100,19 m? 11,31% razem dz. nr ewid. gr. 504/1, 504/3: 886 m? 100% Powierzchnia zabudowy: 373,84 m?, wewnętrzna: 826,72 m?, powierzchnia użytkowa: 602,03 m?, kubatura: 3 476, 72 m?, wysokość: 9,30 m (niski) , liczba kondygnacji nadziemnych: 2;
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452123009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Nie dotyczy
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 7.1. O udzielanie zamówienia mogą się ubiegać wykonawcy, którzy: 7.1.1. Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności. To jest: 1) Przedstawią aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualnie zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 2) Przedstawią aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego potwierdzające że wykonawca nie zalega z opłaceniem podatków i opłat, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczone lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu- wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 3) Przedstawią aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonanie decyzji właściwego organu- wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 4) Przedstawia aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1pkt 4- 8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 5) Przedstawią aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 7.1.2. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. To jest: a) Wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia a także zakresu wykonywanych przez nie czynności; b) Wykonali roboty w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadające swoim rodzajem i wartością robotom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, daty, miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie. W szczególności zamawiający wymaga, aby wykonawca wykonał co najmniej dwie roboty o charakterze i złożoności porównywalnej z przedmiotem zamówienia. Do wykazu należy dołączyć dokumenty potwierdzające jakość wykonanych robót. Wykaz robót będzie nieważny bez potwierdzającego dokumentu należytego wykonania np.: referencji, protokołu odbioru końcowego. 7.1.3. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. a) polisa, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. 7.1.4. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udziale zamówienia. Zamawiający oceni spełnienie warunków udziału w postępowaniu zgodnie z formułą spełnia|nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w wymaganych w SIWZ dokumentach.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Na potwierdzenie spełnienia warunków, o których mowa w pkt. 7 SIWZ do oferty należy dołączyć: 1. Aktualny opis właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2. Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków i opłat lub zaświadczenie że, uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 3. Aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 4. Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust.1 pkt 4-8 Ustawy wystawioną nie wcześniej niż6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 5. Aktualną informacje z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 Ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 6. Wykaz wykonanych robót w okresie pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy- w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiących przedmiot zmówienia, z podaniem ich wartości i daty oraz miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie. W szczególności zamawiający wymaga, aby wykonawca wykonał co najmniej dwie roboty o charakterze i złożoności porównywalnej z przedmiotem zamówienia. Do wykazu należy dołączyć dokumenty stwierdzające jakość wykonywanych robót. Wykaz robót będzie nieważny bez potwierdzającego dokumentu należytego wykonania np. referencji, protokołu odbioru końcowego robót -Załącznik nr 3 do SIWZ . 7. Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu- art. 22 ust. 1 ustawy Prawo Zamówień Publicznych i nie podleganiu wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy - Załącznik nr 2 do SIWZ. 8. Wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności - Załącznik nr 4 do SIWZ . 9. Polisa, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.sadowne.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach