Przetargi.pl
Przebudowa i zmiana sposobu użytkowania budynku administracyjnego poprzemysłowego na budynek mieszkalny wielorodzinny przy ul. Stolarskiej w Miastku, pow. bytowski, woj. pomorskie

Gmina Miastko ogłasza przetarg

  • Adres: 77-200 Miastko, ul. Grunwaldzka
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 598 572 081 , fax. 598 572 368
  • Data zamieszczenia: 2019-11-04
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Miastko
    ul. Grunwaldzka 1
    77-200 Miastko, woj. pomorskie
    tel. 598 572 081, fax. 598 572 368
    REGON: 52635700000000

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa i zmiana sposobu użytkowania budynku administracyjnego poprzemysłowego na budynek mieszkalny wielorodzinny przy ul. Stolarskiej w Miastku, pow. bytowski, woj. pomorskie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na przebudowie ze zmianą sposobu użytkowania budynku administracyjnego poprzemysłowego na budynek mieszkalny wielorodzinny w Miastku przy ul. Stolarkiej 7 usytuowany na dz. nr 302, 303/1 obręb 83/2 Miastko. Łączna powierzchnia użytkowa tworzonych w ramach zamówienia lokali mieszkalnych wraz z pomieszczeniami przynależnymi wyniesie 442,30 m2, a bez lokali przynależnych 379,83m2. Zgodnie z dokumentacją projektową w ramach zamówienia zostanie utworzonych 9 lokali mieszkalnych o średniej powierzchni 38,65 m2. Gabaryty budynku po przebudowie: powierzchnia zabudowy – 292,31 m2 , powierzchnia użytkowa – 442,30 m2 , kubatura – 2.178,00 m3, długość – 27,90 m, szerokość 7,2 – 12,90 m, wysokość 7,825. 2. Stosownie do art. 31 ust. 1 Pzp przedmiot zamówienia opisuje się za pomocą: 1) dokumentacji projektowej zatwierdzonej decyzją nr 079/2019/MI Starosty Bytowskiego z dnia 17.07.2019 r. stanowiącej Projekt budowlany przebudowy i zmiany sposobu użytkowania budynku administracyjnego poprzemysłowego na budynek mieszkalny wielorodzinny wraz z następującymi załącznikami: a) projekt architektoniczno-budowlany przebudowy budynku administracyjnego poprzemysłowego na budynek mieszkalny wielorodzinny (zał. nr 1), b) projekt budowlany branży elektrycznej (zał. nr 2), c) projekt branży teletechnicznej (zał. nr 3), d) projekt budowlany branży sanitarnej (zał. nr 4), 2) dokumentacji projektowej na budowę przyłącza wodno-kanalizacyjnego do budynku mieszkalnego wielorodzinnego przy ul. Stolarskiej w Miastku, stanowiącej załącznik nr 1 do zgłoszenia w Starostwie Powiatowym w Bytowie Oddział Zamiejscowy w Miastku nr 0Z-AB-ID-MI.6743.182.2019 z dn. 24.10.2019 r.; 3) dokumentacji projektowej budowy węzła c.o. i c.w.u. do budynku w Miastku; 4) specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych. 3. Opis przedmiotu zamówienia zawarty w w/w dokumentacji obejmuje m.in.: - przebudowę wewnętrznej 2 kondygnacyjnej części budynku związanej z wydzieleniem lokali mieszkalnych, - zmianę lokalizacji części otworów drzwiowych, ścian działowych, usunięciu kilku ścian wewnętrznych, - wykonanie nowych ścian międzylokalowych, - częściową wymianę stolarki okiennej i drzwiowej zewnętrznej, - wykonaniu nowych otworów okiennych i powiększenie istniejących otworów drzwiowych, - wymianie stolarki drzwiowej wewnętrznej, - likwidację barier komunikacyjnych, - budowę podjazdu dla osób niepełnosprawnych, przebudowie istniejących schodów zewnętrznych przed budynkiem, - przebudowę istniejącej klatki schodowej; - wykonanie nowych izolacji przeciwwodnych, - wykonaniu nowych instalacji wewnętrznych: wodociągowej, kanalizacyjnej, centralnego ogrzewania, elektrycznej, teletechnicznej, - dociepleniu ścian zewnętrznych oraz ścian fundamentowych, - dociepleniu istniejącego stropodachu wraz z wykonaniem nowych ogniomurów i usunięciu istniejących warstw stropodachu; - wykonaniu nowych obróbek blacharskich, wyłazu na dach z klatki schodowej, kominków wentylacyjnych, przemurowaniu istniejących kominów, wykonaniu nowych kominów, montażu nowych rynien i rur spustowych, montażu wyłazu na dach, - dostosowaniu budynku do obowiązujących przepisów ochrony p. poż, - wykonanie węzła c.o. i c.w.u. w budynku, - wykonaniu przyłącza wodno-kanalizacyjnych do budynku mieszkania, - z uwzględnieniem wszystkich robót towarzyszących, pomocniczych (w tym m.in. obsługa geodezyjna), tymczasowych niezbędnych do wykonania przedmiotu zamówienia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Na podstawie art. 45 ust. 2 Pzp zamawiający żąda od wykonawców ubiegających się o udzielenie zamówienia wniesienia wadium w kwocie: 20.000,00 PLN (słownie: dwadzieścia tysięcy złotych 00/100). 2. Wykonawca ubiegający się o udzielenie zamówienia zobowiązany jest do wniesienia wadium przed upływem terminu składania ofert. 3. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1) w pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy musi być poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2014 r., poz. 1804, oraz z 2015r., poz. 978 i 1240 ze zm.). 4. Wadium wnoszone w pieniądzu musi być wpłacone przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego - PKO BP O/Miastko, nr 17 1020 2791 0000 7702 0258 4803. Wniesione w ten sposób wadium będzie skuteczne jeżeli w podanym terminie znajdzie się na rachunku bankowym Zamawiającego. W przeciwnym przypadku wykonawca zostanie wykluczony z postępowania. Dlatego też należy dochować należytej staranności aby nie dopuścić do uchybienia wskazanego terminu. Uwaga: Niedopuszczalna jest forma gotówkowej wpłaty w kasie Urzędu Miejskiego w Miastku. 5. Z treści dokumentów stanowiących wniesione wadium poręczeń/gwarancji w pozostałych formach musi jednoznacznie wynikać jaki jest sposób reprezentacji Gwaranta/Poręczyciela. Wystawiony dokument musi być podpisany przez upoważnionego (upełnomocnionego) przedstawiciela instytucji wystawiającej. Podpis winien być sporządzony w sposób umożliwiający jego identyfikację np.: złożony wraz z imienną pieczątką lub czytelny (z podaniem imienia i nazwiska). Z treści wystawionego dokumentu winno wynikać bezwarunkowe, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez zamawiającego w okresie związania ofertą, zobowiązanie Gwaranta/Poręczyciela do wypłaty zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a i ust. 5 Pzp. 6. Dowód wniesienia wadium: 1) dla prawnie dopuszczonych form wymienionych w poz. 3pkt 2-5 siwz (tj. za wyjątkiem formy pieniężnej) do oferty należy dołączyć oryginały właściwych dokumentów wniesionego wadium, 2) dla wadium wniesionego w pieniądzu – zaleca się dołączyć kserokopię dokonanego przelewu. Uwaga: wniesienie wadium w innej nieakceptowanej formie spowoduje wykluczenie wykonawcy a tym samym odrzucenie jego oferty.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Przepisy prawa nie nakładają obowiązku posiadania kompetencji i uprawnień do wykonywania działalności gospodarczej w zakresie upoważniających wykonawcę do ubiegania się o udzielenie i realizację zamówienia będącego przedmiotem niniejszego postępowania tym samym Zamawiający nie stawia szczegółowych wymagań w zakresie tego warunku.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1 W celu potwierdzenia okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 pkt3 ustawy pzp: wykonawca zobowiązany jest w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust.5 Pzp, przekazać zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 Pzp. Załącznik nr 4 do siwz. Wraz z oświadczeniem, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. 2. Złożyć wraz z ofertą: zobowiązanie podmiotu trzeciego – o udostępnieniu wykonawcy potencjału przez podmiot trzeci w zakresie określonym w art. 22a ust. 2 Pzp w celu udowodnienia zamawiającemu, że realizując zamówienie będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, które wskazuje w ofercie – jeżeli taki przypadek dotyczy wykonawcy. 3. Dowód wniesienia wadium: 1) jeżeli wniesiono w pieniądzu - do oferty zaleca się dołączyć dokument pozwalający jednoznacznie zidentyfikować z jakiego numeru rachunku oraz kto dokonał przelewu środków finansowych; 2) jeżeli wniesiono w innej dopuszczalnej formie (wg IV.1.2.) pkt 3 ppkt 2) i 5) ogłoszenia i odpowiednio w poz. 11.3. pkt 2-5 siwz) - do oferty należy dołączyć oryginał właściwego dokumentu; 4. Pełnomocnictwo osób/y uprawnionej do reprezentowania firmy, zgodnie z formą reprezentacji Wykonawcy określoną w rejestrze handlowym lub w innym dokumencie, właściwym dla formy organizacyjnej firmy Wykonawcy o ile nie wynika to z innych dokumentów załączonych do oferty; 5. Dokument, w którym wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia (np. na podstawie umowy konsorcjalnej, działalności prowadzonej w formie spółki cywilnej) ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, z którego wynika, że zostało ono udzielone przez każdego z Nich (podpisany przez wszystkich wykonawców) – w formie oryginału, w przypadku wyboru oferty tych Wykonawców, Zamawiający przed zawarciem umowy ws. zamówienia publicznego będzie żądał umowę regulującą ich współpracę; 6.Wskazanie w ofercie części zamówienia, której wykonanie wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcy; Uwaga: Wymóg obowiązuje tylko wykonawców, których ta sytuacja dotyczy. 7.Wskazanie nazw (firm) podwykonawców, na których zasoby wykonawca powołuje się na zasadach określonych w art. 22a Pzp w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu – c.d. załącznika nr 2 siwz Uwaga: Wymieniony dokument składają wraz z ofertą tylko wykonawcy, których ta sytuacja dotyczy. 8. W związku z określonym katalogiem wymaganych dokumentów, w przypadku wykonawców mających siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej nie zachodzą okoliczności przedkładania dokumentów wystawianych w tym kraju w zakresie: potwierdzenia odpowiednich uprawnień, wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania. 9. Dokumenty sporządzone w języku obcym należy złożyć wraz z tłumaczeniem na język polski.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach