Przetargi.pl
Przebudowa i zmiana sposobu eksploatacji pomieszczeń budynku suszarni w Muzeum Papiernictwa w Dusznikach Zdroju - Etap I - elewacja północna

Muzeum Papiernictwa w Dusznikach Zdroju ogłasza przetarg

  • Adres: 57-340 Duszniki-Zdrój, ul. Kłodzka 42
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 074 8669248 , fax. 074 8669020
  • Data zamieszczenia: 2011-10-29
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Muzeum Papiernictwa w Dusznikach Zdroju
    ul. Kłodzka 42 42
    57-340 Duszniki-Zdrój, woj. dolnośląskie
    tel. 074 8669248, fax. 074 8669020
    REGON: 89051904600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.muzpap.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: samorządowa instytucja kultury - muzeum

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa i zmiana sposobu eksploatacji pomieszczeń budynku suszarni w Muzeum Papiernictwa w Dusznikach Zdroju - Etap I - elewacja północna
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem inwestycji jest przebudowa i zmiana sposobu eksploatacji pomieszczeń budynku suszarni Muzeum Papiernictwa w Dusznikach Zdroju. Powyższy etap dotyczy elewacji północnej wraz z wymianą stolarki okiennej. 2.Zakres prac remontowych obejmuje: -elewację północną: nowa elewacja - ściana warstwowa (wykorzystanie w całości istniejącej okładziny elewacji) wraz z wymianą uszkodzonych elementów drewnianej konstrukcji budynku w ścianie północnej. - wymiana stolarki okiennej na poziomie piętra 1 i 2 w ścianie północnej (typ szprosu, forma, kolorystyka i rodzaj okien w tym okuć, zawiasów i klamek do uzgodnienia z Zamawiającym, autorem projektu oraz Wojewódzkim Konserwatorem Zabytków na etapie realizacji zadania w myśl decyzji Nr 206/11 z dnia 31.03.2011 r. - Pozwolenia Wojewódzkiego Dolnośląskiego Konserwatora Zabytków na prowadzenie prac i robót przy obiekcie zabytkowym) - renowacja żaluzji drewnianych na poziomie piętra 2 w ścianie północnej - renowacja okiennic drewnianych wewnętrznych na poziomie poddasza 1, poddasza 2, poddasza 3 w ścianie północnej - wymiana stolarki drzwiowej i wyposażenie stolarki drzwiowej wewnętrznej na klatce schodowej w samozamykacze i uszczelki pęczniejące. 3.Siedziba (budynek) Muzeum Papiernictwa w Dusznikach Zdroju jest obiektem zabytkowym, objętym ochroną prawną na mocy decyzji Wojewódzkiego Dolnośląskiego Konserwatora Zabytków nr 336 z dnia 6.11.1956 r. o wpisie do rejestru zabytków byłego województwa wałbrzyskiego jako unikalny obiekt o znaczeniu historycznym i artystycznym w skali europejskiej. Opis zabytku: jedyny na terenie byłego województwa wałbrzyskiego zachowany młyn - papiernia, z początku XVII w. o konstrukcji drewnianej - przykład ginącego budownictwa przemysłowego; Opis granic ochrony zabytku - działka Nr 186 - w granicach obrysu murów obwodowych budynku. 4.Z racji charakteru obiektu (wpisany do rejestru zabytków) przed przystąpieniem do prac Wykonawca jest zobowiązany dołożyć należytej staranności w celu zabezpieczenia substancji nieruchomej przed uszkodzeniem. 5. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarto w dokumentacji załączonej do SIWZ, w skład której wchodzi: 1) Projekt wykonawczy przebudowy i zmiany sposobu eksploatacji pomieszczeń wraz z remontem elewacji budynku suszarni Muzeum Papiernictwa w Dusznikach Zdroju - Etap II - elewacja północna, październik 2011, autorzy: mgr inż. arch. M. Wankowska, mgr inż. A. Marek, CCI Sp. z o.o. ul. Robotnicza 69, Długołęka, 55-095 Mirków. 2) Specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót (tylko w zakresie dotyczącym pierwszego etapu przebudowy i zmiany sposobu eksploatacji pomieszczeń budynku suszarni w Muzeum Papiernictwa w Dusznikach Zdroju) 6. Dokumentacja pomocnicza: Przedmiar robót w/w zadania. 7. Z uwagi na ryczałt jako przyjętą formę wynagrodzenia, przedmiar robót, o którym mowa w ust. 6 ma charakter wyłącznie pomocniczy. 8. Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z treścią: 1) Decyzji Nr 206/11 z dnia 31.03.2011 r. - Pozwolenia Wojewódzkiego Dolnośląskiego Konserwatora Zabytków na prowadzenie prac i robót przy obiekcie zabytkowym 2) Decyzji Nr 44/VI/B/2011 z dnia 19.08.2011 r. - Pozwolenia Starosty Kłodzkiego na budowę na działce nr 186 AM-5, obręb - Centrum. 9. Przedmiot zamówienia należy ponadto wykonać zgodnie z obowiązującymi przepisami i normami, tj. m.in.: 1) rozporządzeniem Ministra Kultury i Dziedzictwa Narodowego z dnia 27 lipca 2011 r. w sprawie prowadzenia prac konserwatorskich, prac restauratorskich, robót budowlanych, badań konserwatorskich, badań architektonicznych, i innych działań przy zabytku wpisanym do rejestru zabytków oraz badań archeologicznych. (Dz. U. z 2011 r. Nr 165, poz. 987); 2) ustawą z dnia 23 lipca 2003 r. o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami (Dz. U. z 2003 r., Nr 162, poz. 1568 ze zm.); 3) ustawą z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo Budowlane (tj. Dz. U. z 2010.243.1623); 4) właściwymi przepisami bhp i ppoż. 10. Wykonanie przedmiotu zamówienia obejmuje również wszystkie prace i obowiązki Wykonawcy wymienione we wzorze umowy (załącznik nr 1 do SIWZ)
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 454220001
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1.Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości 7 000 PLN (słownie: siedem tysięcy złotych 00/100). 2. Wadium należy wnieść najpóźniej do wyznaczonego terminu składania ofert, tj. do dnia 14 listopada 2011 r. do godz. 9.00. 3. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: a) pieniądzu - przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: BZ WBK S.A. 1 Oddział Kłodzko 38 1 0 9 0 2 3 2 7 0 0 0 0 0 0 0 5 9 4 0 1 5 3 9 2 b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c) gwarancjach bankowych; d) gwarancjach ubezpieczeniowych; e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. Nr 109/poz. 1158, z późn.zm.). 4. Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. Wniesienie wadium w pieniądzu będzie skuteczne, jeżeli w podanym terminie (Rozdział 9 ust. 9.2) znajdzie się na rachunku bankowym Zamawiającego. 5. Wadium wnoszone w innej formie niż w pieniądzu należy złożyć w formie oryginału w godzinach od 8.00 do 15.00 w siedzibie Zamawiającego (w Sekretariacie) tj. ul. Kłodzka 42, 57-340 Duszniki Zdrój parter do terminu składania ofert tj. do dnia 14 listopada 2011 r. do godz. 9.00 Prosimy nie załączać oryginału gwarancji ani poręczenia do oferty. 6. Z treści gwarancji (poręczenia) musi jednoznacznie wynikać jaki jest sposób reprezentacji Gwaranta. Gwarancja musi być podpisana przez upoważnionego (upełnomocnionego) przedstawiciela Gwaranta. Podpis winien być sporządzony w sposób umożliwiający jego identyfikację np. złożony wraz z imienną pieczątką lub czytelny (z podaniem imienia i nazwiska). 7. Z treści gwarancji winno wynikać bezwarunkowe, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie Gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a i ust. 5 ustawy Pzp. 8. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium na okres związania ofertą. Dowodem wniesienia wadium w innej formie niż pieniądz jest załączenie do oferty kopii gwarancji lub poręczenia. 9. Zamawiający zwraca wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem art. 46 ust. 4a ustawy Pzp. 10. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy, jeżeli jego wniesienia żądano. 11. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium, na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 12. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie art. 46 ust. 1 ustawy Pzp, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 13. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, Zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę. 14. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy Pzp, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Pzp, lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie. 15. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: - odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; - nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; - zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy. 16. Wykonawca który nie zabezpieczy oferty wadium zostanie wykluczony z postępowania, a jego oferta zostanie uznana za odrzuconą.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.muzpap.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach