Przetargi.pl
Przebudowa i zmiana nawierzchni dróg na terenie Gminy Bobowa – etap I

Gmina Bobowa ogłasza przetarg

  • Adres: 38350 Bobowa, Rynek
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 183 514 300 , fax. 018 3514300 w. 21
  • Data zamieszczenia: 2017-03-17
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Bobowa
    Rynek 21
    38350 Bobowa, woj. małopolskie
    tel. 183 514 300, fax. 018 3514300 w. 21
    REGON: 53595900000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa i zmiana nawierzchni dróg na terenie Gminy Bobowa – etap I
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest: „Przebudowa i zmiana nawierzchni dróg na terenie Gminy Bobowa - etap I”. Zamówienie obejmuje wykonanie następujących zakresów robót: Część I: Zmiana nawierzchni drogi gminnej Nr 270093K Bobowa – ul. Św. Wawrzyńca – Pułanki w miejscowości Bobowa w km 0+000 – 1+180 wraz z przebudową pobocza na ciąg pieszy na działkach nr 916, 868/17, 868/13, 869/20, 868/15, 869/14, 869/18. W zakres robót wchodzi wykonanie: - Roboty przygotowawcze - Roboty rozbiórkowe (rozbiórka istniejącej nawierzchni bitumicznej) - Roboty ziemne - Wymiana nawierzchni bitumicznej na betonową - Przebudowa pobocza na chodnik z kostki betonowej - Przebudowa zjazdów do posesji przez chodnik (z kostki betonowej) - Przebudowa zjazdów do posesji z wymianą nawierzchni żwirowej na betonową - Roboty wykończeniowe (czyszczenie rowów i humusowanie skarp) - Opracowanie projektu organizacji ruchu na czas prowadzenia robót wraz z uzgodnieniami Część II: Przebudowa drogi gminnej Nr 270100 K Bobowa – Stadion Sportowy w miejscowości Bobowa w km 0+000 – 0+255 wraz z przebudową pobocza na ciąg pieszo-rowerowy na działkach nr 389/2, 388/2, 385/2. W zakres robót wchodzi wykonanie : - Roboty przygotowawcze - Roboty rozbiórkowe (rozbiórka istniejącej nawierzchni bitumicznej) - Roboty ziemne - Wymiana nawierzchni bitumicznej - Przebudowa odcinka pobocza na ciąg pieszo – rowerowy – nawierzchnia z kostki betonowej - Przebudowa zjazdów do posesji (nawierzchnia z kostki betonowej) - Regulacja wysokościowa zjazdów warstwą żwirową - Roboty wykończeniowe (uzupełnienia poboczy i humusowanie skarp) - Opracowanie projektu organizacji ruchu na czas prowadzenia robót wraz z uzgodnieniami Część III: Przebudowa drogi gminnej Nr 270090K Bobowa – ul. 650-lecia w miejscowości Bobowa w km 0+000 - 0+ 689 wraz z przebudową pobocza na ciąg pieszy na działkach nr 1179, 1255, 850/1, 850/4, 823/4, 831/1, 851/4, 853/2, 796/21, 843/1, 824/2, 825/2, 826/6, 827/10, 827/7, 828/7, 830/6, 830/5, 839/2, 857, 797/1, 914. W zakres robót wchodzi wykonanie : - Roboty przygotowawcze - Roboty rozbiórkowe (rozbiórka istniejącej nawierzchni bitumicznej) - Roboty ziemne - Wymiana nawierzchni bitumicznej - Przebudowa odcinka pobocza na ciąg pieszy – nawierzchnia z kostki betonowej - Przebudowa zjazdów do posesji (nawierzchnia z kostki betonowej) - Regulacja wysokościowa zjazdów - Roboty wykończeniowe (uzupełnienia poboczy i humusowanie skarp, oczyszczenie rowów) - Opracowanie projektu organizacji ruchu na czas prowadzenia robót wraz z uzgodnieniami Część IV: Zmiana nawierzchni drogi gminnej Nr 270082K Bobowa – Szkoła – Pułanki w miejscowości Bobowa w km do 0+515 do 1+017 wraz z zabezpieczeniem rowu na działce nr 914. W zakres robót wchodzi wykonanie : - Roboty przygotowawcze (pomiary, obsługa geodezyjna) - Roboty rozbiórkowe i ziemne (rozbiórka istniejącej nawierzchni bitumicznej, rozbiórka istniejącego umocnienia rowów z korytek betonowych i płyt ażurowych) - Wykonanie podbudowy z kruszyw łamanych - Wykonanie nawierzchni betonowej - Regulacja wysokościowa zjazdów - Zabezpieczenie rowów przydrożnych korytkiem ściekowym z umocnieniem płytami ażurowymi - Roboty wykończeniowe (uzupełnienia poboczy, oczyszczanie rowów z namułu) - Opracowanie projektu organizacji ruchu na czas prowadzenia robót wraz z uzgodnieniami Część V: Przebudowa drogi gminnej Nr 270092K Bobowa – Rynek w miejscowości Bobowa w km 0+000 – 0+060 na działce nr 1240. W zakres robót wchodzi wykonanie : - Roboty przygotowawcze ( pomiary, organizacja ruchu) - Roboty rozbiórkowe i ziemne (rozbiórka istniejącej nawierzchni bitumicznej) - Wykonanie wzmocnienia podbudowy - Warstwa przeciwspękaniowa pod warstwy bitumiczne - Wykonanie nawierzchni bitumicznej - Wykonanie ścieków przykrawężnikowych z kostki kamiennej - Opracowanie projektu organizacji ruchu na czas prowadzenia robót wraz z uzgodnieniami Część VI: Zmiana nawierzchni drogi gminnej Nr 270120K Brzana – Piekło – Jankowa /Dół/ w miejscowości Brzana w km 0+000 – 0+850 na działce nr 691. W zakres robót wchodzi wykonanie : - Roboty przygotowawcze - Roboty rozbiórkowe (rozbiórka istniejącej nawierzchni betonowej i przepustów rurowych) - Roboty ziemne - Wymiana przepustu pod drogą - Wymiana nawierzchni betonowej na bitumiczną - Przebudowa zjazdów do posesji (nawierzchnia bitumiczna) - Regulacja wysokościowa zjazdów - Roboty wykończeniowe (uzupełnienia poboczy i humusowanie skarp) - Opracowanie projektu organizacji ruchu na czas prowadzenia robót wraz z uzgodnieniami Część VII: Przebudowa drogi gminnej Nr 270166K Siedliska – Tłoki w miejscowości Siedliska w km 0+000 – 1+080 na działkach nr 670, 675. W zakres robót wchodzi wykonanie : - Roboty przygotowawcze - Roboty rozbiórkowe (rozbiórka istniejącej nawierzchni bitumicznej) - Wymiana nawierzchni bitumicznej - Przebudowa zjazdów do posesji (nawierzchnia bitumiczna) - Regulacja wysokościowa zjazdów warstwą żwirową - Oczyszczenie rowów - Roboty wykończeniowe (uzupełnienia poboczy i humusowanie skarp, oczyszczenie rowów) - Opracowanie projektu organizacji ruchu na czas prowadzenia robót wraz z uzgodnieniami. Szczegółowy zakres przedmiotowych robót budowlanych został określony za pomocą dokumentacji technicznej, zawierającej: a)Projekt budowlany. b)Przedmiar robót jako element pomocniczy. c)Specyfikacja techniczna wykonania i obioru robót budowlanych; - stanowiącej Załącznik nr 1 do specyfikacji.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233142-6

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1.Wykonawca jest zobowiązany do wniesienia wadium w wysokości dla części: I – 16 000,00 PLN (słownie złotych: szesnaście tysięcy zł) II – 11 000,00 PLN (słownie złotych: jedenaście tysięcy zł) III – 14 000,00 PLN (słownie złotych: czternaście tysięcy zł) IV – 6 000,00 PLN (słownie złotych: sześć tysięcy zł) V – 1 400,00 PLN (słownie złotych: jeden tysiąc czterysta zł) VI – 11 000,00 PLN (słownie złotych: jedenaście tysięcy zł) VII – 17 000,00 PLN (słownie złotych: siedemnaście tysięcy zł) nie później niż w terminie składania ofert. 2.Wadium może być wniesione: a)w pieniądzu – wyłącznie przelewem na rachunek bankowy wskazany poniżej, b)poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c)gwarancjach bankowych, d)gwarancjach ubezpieczeniowych, e)poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2014 r., poz. 1804 oraz z 2015 r. poz. 978 i 1240). 3.Zamawiający odrzuci ofertę Wykonawcy na podstawie art. 89 ust. 1 pkt 7b ustawy, jeżeli wadium nie zostanie wniesione lub zostanie wniesione w sposób nieprawidłowy. 4.Wadium w pieniądzu: a)wadium w formie przelewu należy wpłacić na konto Zamawiającego: Bank Spółdzielczy w Grybowie, Oddział w Bobowej Nr 02 8797 1013 0010 0100 0202 0006 z zaznaczeniem, że dotyczy przetargu pn.: Przebudowa i zmiana nawierzchni dróg na terenie Gminy Bobowa – etap I – Część nr … pn.: … b)wadium wniesione w pieniądzu uważa się za wniesione w terminie, jeżeli w momencie upływu terminu składania ofert tj. do dnia 31.03.2017 r. do godz. 8.30 przelew zostanie zrealizowany i kwota wadium zostanie uznana na rachunku bankowym Zamawiającego” Zamawiający określa porządkowy wymóg załączenia do oferty kserokopii przelewu, c)Zamawiający dokona sprawdzenia czasu wpływu wadium na swoje konto. 5.Wadium w pozostałych formach dopuszczonych specyfikacją: a)oryginał dokumentu poręczenia lub gwarancji, o których mowa w pkt. 2 lit. b)- e) należy załączyć do oferty przetargowej, albo b)alternatywnie oryginał można złożyć w siedzibie Zamawiającego tj. w Kasie Urzędu Miejskiego w Bobowej, ul. Rynek 21 – w godzinach pracy Kasy Urzędu (pn. – pt.: 7.30 – 15.30), natomiast (wymóg porządkowy) kserokopię dokumentu oraz potwierdzenie złożenia dokumentu w ww. kasie (z określeniem dnia i godziny złożenia) załączyć do oferty; c)wadium składane w tych formach musi mieć datę początkową ważności równą co najmniej ostatecznemu terminowi składania ofert, a datę końcową ważności upływającą najwcześniej w ostatnim dniu związania ofertą. W razie zawieszenia biegu terminu związania ofertą lub przedłużenia terminu składania ofert, końcowy termin ważności wadium, o którym mowa w pkt 2 lit. b), c), d), e) albo zostanie przedłużony przez Wykonawcę, albo wniesie on nowe wadium na przedłużony okres; 6.Zamawiający zastrzega, że w razie składania gwarancji lub poręczeń jako zabezpieczenia należytego wykonania umowy lub wadium przetargowego: a)gwarancje oraz poręczenia powinny być wystawione na Gminę Bobowa, w treści tych gwarancji oraz poręczeń nie mogą znaleźć się żadne postanowienia ograniczające prawo Zamawiającego do ich realizacji; b)gwarancje oraz poręczenia muszą określać bezwarunkowe prawo Zamawiającego do ich realizacji, na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego; c)gwarancje oraz poręczenia, w których ograniczono prawa Zamawiającego, lub w których uzależniono realizację od spełnienia jakichkolwiek warunków przez Zamawiającego do wykonania których Zamawiający nie wyraził zgody na piśmie, uznane zostaną jako nie spełniające warunków. d)Wadium (złożenie, zwrot, zatrzymanie) realizowane będzie wg zasad określonych w ustawie.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach