Przetargi.pl
„Przebudowa i zmian sposobu użytkowania części pomieszczeń budynku po byłym gimnazjum na pomieszczenia Miejskiej i Powiatowej Biblioteki Publicznej”.

Urząd Miasta w Słupcy ogłasza przetarg

  • Adres: 62-400 Słupca, ul. Pułaskiego
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 63 277 27 27 , fax. 63 277 26 69
  • Data zamieszczenia: 2020-12-31
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Miasta w Słupcy
    ul. Pułaskiego 21
    62-400 Słupca, woj. wielkopolskie
    tel. 63 277 27 27, fax. 63 277 26 69
    REGON: 52462500000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.slupca.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    „Przebudowa i zmian sposobu użytkowania części pomieszczeń budynku po byłym gimnazjum na pomieszczenia Miejskiej i Powiatowej Biblioteki Publicznej”.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych w zakresie zadania pn. „Przebudowa i zmian sposobu użytkowania części pomieszczeń budynku po byłym gimnazjum na pomieszczenia Miejskiej i Powiatowej Biblioteki Publicznej”. Zakres prac remontowych do wykonania obejmuje: 1) wykucie z murów ościeżnic stalowych drzwiowych; 2) rozebranie ścianek stalowych w wiatrołapach; 3) wykucie otworów drzwiowych; 4) rozebranie posadzki z deszczułek; 5) rozebranie posadzek z płytek; 6) rozebranie okładziny ściennej z płytek ceramicznych; 7) demontaż sufitu podwieszonego – metalowego; 8) wykucie bruzd poziomych- nadproża; 9) montaż nadproży stalowych; 10) wykucie strzępi i uzupełnienie ścian bloczkami z bet. Komórkowego; 11) wykonanie ścianek działowych z płyt gipsowo – kartonowych; 12) montaż drzwi; 13) wykonanie i montaż kraty na klatkę schodową w wiatrołapie; 14) wykonanie tynków i wyprawek tynkarskich; 15) zabudowa okien płytami z wełny mineralnej; 16) okładziny z płyt g-k; 17) licowanie ścian płytkami ceramicznymi; 18) wykonane sufitu podwieszonego z płyt g-k; 19) wymianę parapetów; 20) wykonanie gładzi gipsowych; 21) malowanie tynków farbą; 22) wykonanie warstw wyrównawczych , gruntowanie posadzek; 23) wykonanie posadzek z płytek gres; 24) przebudowę rozdzielni elektrycznej; 25) montaż instalacji i wyłącznika ppoż; 26) montaż instalacji podtynkowych gniazd, wyłączników, odbiorników stacjonarnych i oświetlenia; 27) montaż opraw oświetleniowych LED; 28) wykonanie instalacji antenowej; 29) wykonanie sieci komputerowej; 30) wymianę grzejników; 31) przebudowa instalacji wod- kan; 32) biały montaż sanitarny; 33) montaż platformy zewnętrznej dla niepełnosprawnych; 34) wywóz gruzu; 35) wyposażenie pomieszczeń bibliotecznych zgodnie z załączonym zestawieniem.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45453000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Przystępując do niniejszego postępowania każdy Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 25 000,00 zł (słownie: dwadzieścia pięć tysięcy złotych 00/100).
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający w tym zakresie nie stawia żadnych szczegółowych wymagań.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Zobowiązanie do udostępnienia zasobów przez inne podmioty, jeżeli Wykonawca będzie korzystał z takiego udostępnienia (jeżeli dotyczy). 2. Wykaz części zamówienia, których wykonanie Wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcom wraz z podaniem firm podwykonawców (jeżeli dotyczy). 3. Jeżeli oferta i oświadczenia zostaną podpisane przez upoważnionego przedstawiciela jest on zobowiązany do przedłożenia do oferty oryginału pełnomocnictwa określającego jego zakres, podpisanego przez osoby uprawnione do reprezentacji Wykonawcy; w przypadku składania kserokopii pełnomocnictwa to musi być ona potwierdzona notarialnie.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach