Przetargi.pl
Przebudowa i zagospodarowanie parku przy SDK w Sulechowie wraz z infrastrukturą towarzyszącą (w ramach ZIT) - II przetarg

Gmina Sulechów ogłasza przetarg

  • Adres: 66100 Sulechów, Plac Ratuszowy
  • Województwo: lubuskie
  • Telefon/fax: tel. 683 851 120 , fax. 683 854 686
  • Data zamieszczenia: 2018-02-05
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Sulechów
    Plac Ratuszowy 6
    66100 Sulechów, woj. lubuskie
    tel. 683 851 120, fax. 683 854 686
    REGON: 52676500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.sulechow.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa i zagospodarowanie parku przy SDK w Sulechowie wraz z infrastrukturą towarzyszącą (w ramach ZIT) - II przetarg
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane, w ramach zadania inwestycyjnego pod nazwą: „Przebudowa i zagospodarowanie parku przy SDK w Sulechowie wraz z infrastrukturą towarzyszącą (w ramach ZIT)” polegające m.in. na: a) robotach rozbiórkowych (m.in. ścinanie drzew, karczowanie pni, rozebranie istniejącej na-wierzchni alejek parkowych, demontaż ławek i koszy), b) wykonaniu krat żeliwnych wokół pni drzew (3 szt.), c) zakupie i montażu ławek (15 szt.), d) zakupie i montażu stojaków na rowery (3 szt.), e) zakupie i montażu koszy na śmieci (10 szt.), f) budowie alejek parkowych o nawierzchni mineralnej wodnoprzepuszczalnej, g) budowie alejek parkowych o nawierzchni z kostki kamiennej nieregularnej oraz z kostki bru-kowej betonowej, h) budowie zjazdu w ul. Wielkopolską, i) budowie linii oświetleniowej zasilającej, j) budowie linii oświetleniowej wraz z zakupem i montażem lamp (25 szt.), k) montażu budek lękowych dla ptaków, l) zakupie i nasadzeniu trawy oraz krzewów liściastych:  dereń biały – 9 szt.,  forsycja pośrednia – 10 szt.,  bluszcz pospolity – 20 szt.,  różanecznik katambijski – 72 szt.,  krzewuszka – 54 szt. przy czym teren pod krzewy należy ściółkować korą o frakcji 20÷40 mm warstwą o grubości 5 cm. Jednocześnie informuje się, że wycinkę, złożenie oraz zagospodarowanie drewna Zamawiający pozostawia w gestii Wykonawcy. Przedmiotowe zamówienie nie dotyczy budowy elementów kompleksu budynków Sule-chowskiego Domu Kultury zawartych w dokumentacji projektowej, tj.: a) budowa drogi pożarowej wraz ze zjazdem z ul. Gdańskiej, b) budowa placu amfiteatru, c) budowa placu rekreacyjnego. 2. Szczegółowy zakres robót określa przedmiar robót wraz z dokumentacją projektową, które sta-nowią integralną część specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 3. Zadanie inwestycyjne o którym mowa w ust. 1 powyżej, realizowane będzie na podstawie decy-zji nr 357/16 z dnia 28 czerwca 2016 r. znak: AB-IV.6740.103.1.2016 zatwierdzającej projekt budowlany i udzielającej pozwolenia na budowę obejmującego przebudowę z termomodernizacją budynku Sulechowskiego Domu Kultury, przebudowę amfiteatru, przebudowę budynku garażu, budowę muru oporowego, budynku altany na sprzęt do utrzymania parku, oraz wykonanie dróg wewnętrznych i ścieżek parkowych, ogrodzenia, instalacji oświetlenia terenu, instalacji wodocią-gowej z hydrantem p.poż., kanalizacji deszczowej z instalacją rozsączającą i elementów małej ar-chitektury zagospodarowania terenu z placem zabaw – na terenie działek nr 583/3, 593 i 289/3 w Sulechowie. 4. Wykonawca zrealizuje roboty określone w niniejszej umowie z materiałów własnych, które zaku-pi i dostarczy na teren budowy na własny koszt i ryzyko. 5. Wykonawca zobowiązany jest, przez cały okres realizacji umowy, do zatrudniania osób wykonu-jących bezpośrednio czynności w zakresie robót budowlanych objętych umową wyłącznie na podstawie umów o pracę w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pra-cy (Dz. U. z 2016 r. poz. 1666 z późn. zm.). Postanowienie powyższe stosuje się do podwyko-nawców Wykonawcy, jeśli będą uczestniczyli w realizacji zamówienia. 6. Zamawiający ma prawo samodzielnie lub za pośrednictwem innych upoważnionych osób, w każ-dym momencie realizacji zamówienia, do kontroli sposobu wykonania przez Wykonawcę zamówienia w zakresie opisanym w ust. 5 powyżej. W ramach uprawnień kontrolnych Zamawiający ma prawo w szczególności: 1) żądać od Wykonawcy złożenia wyjaśnień na piśmie w sprawach dotyczących zatrudniania pracowników przy realizacji czynności opisanych w ust. 5 powyżej, 2) żądać od Wykonawcy okazania dokumentów na potwierdzenie spełnienia obowiązków opisa-nych w ust. 5 powyżej, 3) przyjmować od osób uczestniczących w realizacji czynna. 7. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych i/lub częściowych. 8. Zamawiający nie przewiduje udzielenia zamówień, o których mowa w art. 67 ust 1 pkt 6 i 7. 9. Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych. W przypadku gdy w przedmiarze robót, kosztorysie ofertowym oraz dokumentacji projektowej użyte są nazwy własne materiałów i urządzeń Wykonawca może przewidzieć realizację zadania przy pomocy równoważnych materiałów i urządzeń o parametrach nie gorszych od zaprojektowanych. 10. Zamawiający nie będzie dokonywał wyboru oferty najkorzystniejszej z zastosowaniem aukcji elektronicznej.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45112000-5
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości 11.200,00 zł (słownie: jedenaście tysięcy dwieście złotych 00/100).
  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej. Zgodnie z art. 24 ust. 11 ustawy Prawo zamówień publicznych Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia, przez Zamawiającego, na stronie internetowej informacji, o których mowa w art. 86 ust. 5 ww. ustawy , przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2015 r. poz. 184, 1618 i 1634). Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. 2. Pozostałe dokumenty, które należy dołączyć do oferty: 2.1. Formularz oferty na załączniku nr 1. 2.2. Dane Wykonawcy na załączniku nr 1a. 2.3. Uproszczony kosztorys ofertowy zawierający co najmniej następujące kolumny: liczba porządkowa, opis, jednostka miary, cena jednostkowa netto, wartość netto. W przypadku gdy Wykonawca zamieści w kosztorysie ofertowym podstawy nakładów lub podstawy nakładów odmienne niż w złączonym do siwz przedmiarze robót, Zamawiający nie będzie brał zastosowanych podstaw nakładów pod uwagę przy ocenie ofert. Zamawiający zwraca uwagę, aby opisy robót w załączonym do oferty uproszczonym kosztorysie ofertowym były zgodne z opisami zawartymi w załączonym do siwz przedmiarze ro-bót. 2.4. W przypadku składania oferty przez Wykonawców ubiegających się wspólnie o udziele-nie zamówienia: 1) zgodnie z art. 23 ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych, ustanawiają oni pełno-mocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo repre-zentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, pełnomocnictwo to musi być podpisane przez wszystkich Wykonawców, 2) każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia zobowiąza-ny jest złożyć do oferty oświadczenie potwierdzające spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy w Wyko-nawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia, o którym mowa w pkt III.3). 3. Dysponowanie zasobami innych podmiotów: 3.1. Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub eko-nomicznej innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączącego go z nim stosunków prawnych. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zama-wiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia (zobowiązanie należy dołączyć do oferty). 3.2. W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowej lub do-świadczenia, Wykonawcy mogą polegać na zdolnościach innych podmiotów jeśli pod-mioty te zrealizują roboty budowlane lub usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane. 3.3. Zgodnie z art. 25a ust. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych Wykonawca, który powo-łuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich pod-staw wykluczenia oraz spełniania, w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby, warun-ków udziału w postępowaniu zamieszcza informacje o tych podmiotach w oświadczeniu, o którym mowa w pkt III.3).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach