Przetargi.pl
„Przebudowa i wyposażenie świetlic wiejskich w Psarach, Przysypce i Sobiczewach, gmina Chodecz”

MIASTO I GMINA CHODECZ ogłasza przetarg

  • Adres: 87-860 Chodecz, ul. Kaliska 2
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel.
  • Data zamieszczenia: 2022-08-19
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: MIASTO I GMINA CHODECZ
    ul. Kaliska 2
    87-860 Chodecz, woj. kujawsko-pomorskie
    REGON: 910866838
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    „Przebudowa i wyposażenie świetlic wiejskich w Psarach, Przysypce i Sobiczewach, gmina Chodecz”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest „Przebudowa i wyposażenie świetlic wiejskich w Psarach, Przysypce i Sobiczewach, gmina Chodecz”.2. Inwestycja prowadzona będzie na następujących działkach: dz. nr 20/2 obręb Przysypka, dz. nr 108 obręb Psary, dz. nr 73/1 obręb Sobiczewy, gmina Chodecz. 3. Inwestycja dofinansowana jest z środków Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2014-2020.4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia:Przedmiotem zamówienia jest przebudowa i wyposażenie świetlic wiejskich w Psarach, Przysypce i Sobiczewach, gmina Chodecz w następującym zakresie:1) Świetlica w Psarach:1.ROBOTY BUDOWLANE- docieplenie styropian 5cm + elewacja, nowe rynny,- schody wejściowe z kostki,- nowy daszek nad wejściem,- na dachu jedna warstwa papy,- wymiana drzwi wewnętrznych,- gładzie +malowanie wszystkich pomieszczeń wewnątrz (parter+piętro),- nowe posadzki i podłogi (posadzka PCV),- rolety w oknach,- wentylacja,- płytki w kuchni przy zlewie,- sufity podwieszane,- toaleta nowy biały montaż,- schody na górę posadzka.2.INSTALACJA FOTOWOLTAICZNA3.WYPOSAŻENIE-stoły konferencyjne-krzesło-komplet garnków 12 el-komplet mebli kuchennych szer. 260cm-serwis obiadowy dla 12 osób - 36 el.-komplet sztućców dla 12 osób-czajnik elektryczny 1,7l2) Świetlica w Przysypce:1.ROBOTY BUDOWLANE- docieplenie styropian 5cm + elewacja, nowe rynny,- dach - papa,- schody wejściowe,- wymiana drzwi wejściowych i wewnętrznych na salę główną,- sufity powieszane,- rozbiórka boazerii, gładzie, malowanie,- wykładzina PCV na podłodze,- instalacja elektryczna, nowe lampy.- rolety w oknach,- wentylacja,- płytki w kuchni przy zlewie,- sufity podwieszane,- toaleta nowy biały montaż,- schody na górę posadzka.2.INSTALACJA FOTOWOLTAICZNA3.WYPOSAŻENIE-stoły konferencyjne-krzesło-komplet garnków 12 el-serwis obiadowy dla 12 osób - 36 el.-komplet sztućców dla 12 osób-czajnik elektryczny 1,7l3) Świetlica w Sobiczewach:1.ROBOTY BUDOWLANE- izolacja termiczna ścian budynku,- prace konserwacyjne na dachu,- roboty malarskie w wewnątrz budynku,- montaż posadzek PCV w wejściu i na klatce schodowej,- nowe schody do kuchni,- parapety PCV,- kotłownia i pom. gospodarcze na dole - gładzie, malowanie, elektryka, wymiana drzwi na pepoż EI60.2.INSTALACJA FOTOWOLTAICZNA3.WYPOSAŻENIE-stoły konferencyjne-krzesło-komplet garnków 12 el-serwis obiadowy dla 12 osób - 36 el.-komplet sztućców dla 12 osób-czajnik elektryczny 1,7l5. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w projekcie budowlanym, stanowiącym Załącznik nr 10 do SWZ, w Szczegółowej specyfikacji technicznej stanowiących Załącznik nr 11 do SWZ, w przedmiarze robót stanowiącym Załącznik nr 9 do SWZ.6. Wykonawca bez dodatkowego wynagrodzenia zobowiązuje się do:1) wszelkich robót przygotowawczych, w tym robót porządkowych, organizacji i utrzymania placu budowy, dostawy dla potrzeb realizacji przedmiotu umowy niezbędnych mediów, w tym: energii elektrycznej, wody, itp. oraz ponoszenia kosztów ich zużycia, na podstawie refaktury wystawionej przez Zmawiającego za faktycznie zużyte media,2) oznakowania terenu budowy, m.in. umieszczenie tablicy informacyjnej wynikającej z ustawy Prawo budowlane, oraz 3 szt. tablic informacyjnych o dofinansowaniu projektu zawierającej treść uzgodnioną z Zamawiającym,3) poniesienia wszystkich kosztów badań, ekspertyz i opinii koniecznych do oceny jakości robót oraz prawidłowego wykonania przedmiotu zamówienia,4) poniesienia kosztów związanych z odbiorami wykonanych robót,5) poniesienia kosztów wywozu nadmiaru ziemi w miejsce wyznaczone przez Zamawiającego,6) w przypadku uszkodzenia urządzeń bądź ich części (m. in. sieci wodno-kanalizacyjnej, elektrycznej, elektrotechnicznej, urządzeń melioracyjnych oraz dróg gminnych) w toku realizacji przedmiotu zamówienia – naprawienia ich i doprowadzenie do stanu pierwotnego,7) pokrycia kosztów ewentualnych odszkodowań za wejście na grunty i zniszczenie plonów,8) pokrycia ewentualnych kosztów demontażu, montażu bądź naprawy ogrodzeń posesji oraz innych uszkodzeń obiektów istniejących i elementów zagospodarowania terenu,9) pokrycie kosztów odtworzenia nawierzchni dróg,10) wykonania badań, prób i itp., jak również do dokonania odkrywek w przypadku nie zgłoszenia robót do odbioru ulegających zakryciu lub zanikających,11) zapewnienia i pokrycia kosztów obsługi geodezyjnej obejmującej wytyczenie oraz wyznaczenie granicy pasa drogowego przed rozpoczęciem robót a także bieżącą inwentaryzację powykonawczą,12) dokonania uzgodnień, uzyskania wszelkich opinii niezbędnych do wykonania przedmiotu umowy i przekazania go do użytku,13) zapewnienia dozoru, a także właściwych warunków bezpieczeństwa i higieny pracy,14) utrzymania terenu budowy w stanie wolnym od przeszkód komunikacyjnych oraz usuwania na bieżąco zbędnych materiałów, odpadów i śmieci,15) uporządkowania terenu budowy po zakończeniu robót i przekazanie go Zamawiającemu najpóźniej do dnia odbioru końcowego.WYMAGANIA W ZAKRESIE ZATRUDNIENIA NA PODSTAWIE STOSUNKU PRACY, W OKOLICZNOŚCIACH, O KTÓRYCH MOWA W ART. 951. Wymagania związane z realizacją zamówienia w zakresie zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie stosunku pracy osób wykonujących wskazane przez Zamawiającego czynności w zakresie realizacji zamówienia, jeżeli wykonanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy (Dz. U. z 2019 r. poz. 1040, 1043 i 1495) - Zamawiający wymaga, aby Wykonawca lub podwykonawca przy realizacji przedmiotu umowy zatrudniał na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów ustawy Kodeks pracy osoby, które będą wykonywały prace związane z realizacją przedmiotu umowy, tj. pracownicy fizyczni wykonujący roboty budowalne przewidziane w przedmiarze. 2. W terminie 7 dni od przekazania placu budowy Wykonawca zobowiązany jest do przedstawienia Zamawiającemu oświadczenia, stanowiącego załącznik nr 6 do SIWZ, że osoby wykonujące w/w czynności zatrudnione są na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy. W odniesieniu do pracowników podwykonawców lub dalszych podwykonawców powyższe oświadczenie należy przedłożyć wraz z kopią umowy o podwykonawstwo lub dalsze podwykonawstwo.3. W trakcie realizacji zamówienia Zamawiający uprawniony jest do wykonywania czynności kontrolnych wobec Wykonawcy odnośnie spełniania przez Wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w punkcie 1) czynności. Zamawiający uprawniony jest w szczególności do: a) żądania oświadczeń i dokumentów w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów i dokonywania ich oceny, b) żądania wyjaśnień w przypadku wątpliwości w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów, c) przeprowadzania kontroli na miejscu wykonywania świadczenia. 4. W przypadku powzięcia przez Zamawiającego informacji o naruszeniu przez Wykonawcę zobowiązania zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób przy czynnościach wskazanych przez Zamawiającego powyżej, Zamawiający niezwłocznie zawiadomi o tym fakcie Państwową Inspekcję Pracy celem podjęcia przez nią stosownego postępowania wyjaśniającego w tej sprawie. Powyższe zapisy stosuje się odpowiednio w stosunku do Podwykonawców i dalszych Podwykonawców.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45453000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach