Przetargi.pl
Przebudowa i termomodernizacja budynku Wiejskiego Domu Kultury wraz ze zmianą sposobu użytkowania części budynku na garaż dla OSP w miejscowości Ustków

Miasto i Gmina Krotoszyn ogłasza przetarg

  • Adres: 63-700 Krotoszyn, Kołłątaja
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 62 7227454, 62 722 74 34 , fax. 62 594 05 01
  • Data zamieszczenia: 2019-04-09
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miasto i Gmina Krotoszyn
    Kołłątaja 7
    63-700 Krotoszyn, woj. wielkopolskie
    tel. 62 7227454, 62 722 74 34, fax. 62 594 05 01
    REGON: 25085487200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.um.krotoszyn.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa i termomodernizacja budynku Wiejskiego Domu Kultury wraz ze zmianą sposobu użytkowania części budynku na garaż dla OSP w miejscowości Ustków
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiot zamówienia stanowi wykonanie robót budowlanych w ramach zadania pn.: „Przebudowa i termomodernizacja budynku Wiejskiego Domu Kultury wraz ze zmianą sposobu użytkowania części budynku na garaż dla OSP w miejscowości Ustków”. W ramach zadania wykonana będzie m.in.: częściowa przebudowa istniejącego budynku o powierzchni użytkowej około 367,85 m² i dostosowanie go do potrzeb osób niepełnosprawnych. Zakres zadania obejmuje przeprowadzenie następujących robót: budowlane (m.in. rozbiórkowe, ziemne, betonowe, murarskie polegające na wykonaniu nowej konstrukcji dachu, dekarskie, stolarki budowlanej, roboty malarskie, tynkarskie, posadzkowe, roboty wykończeniowe i elewacyjne w tym docieplenie stropo-dachu i ścian budynku, wykonanie podjazdu dla osób niepełnosprawnych); sanitarne (m.in. roboty instalacyjne kanalizacji sanitarnej i kanalizacji deszczowej, roboty w zakresie instalacji wodociągowej w tym wykonanie przyłącza wodociągowego i wewnętrznej instalacji hydrantowej, centralnego ogrzewania w tym wymiana pieca na opalany eko-groszkiem 5-tej klasy emisji spalin, montaż grzejników w sali głównej oraz montaż klimatyzatorów, przebudowa systemu wentylacji); elektryczne (m.in. częściowe wykonanie wewnętrznej instalacji elektrycznej, wymiana i montaż nowych lamp oświetleniowych, montaż nowych skrzynek i rozdzielnic skrzynkowych). Dodatkowo planuje się wykonanie nowej instalacji odgromowej dla obiektu.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Każda składana oferta musi być zabezpieczona – przez cały okres związania ofertą wadium w wysokości : 9 000,00 PLN, słownie: dziewięć tysięcy PLN. Wadium może być wniesione w pieniądzu, poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; gwarancjach bankowych, gwarancjach ubezpieczeniowych, poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dn. 09 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. z 2019 r., poz. 310). Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego podany w SIWZ.
  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W przypadku, gdy Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik : pełnomocnictwo określające jego zakres i podpisane przez osoby uprawnione do reprezentacji Wykonawcy; 2. W przypadku, gdy ofertę składają Wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia wymagane jest załączenie dokumentu pełnomocnictwa do reprezentowania Wykonawców; 3. Jeżeli wykonawca, wykazując spełnianie warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, polega na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ust. 2 ustawy PZP – w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia – załączone do oferty w oryginale; 4. Wykonawca, w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej Zamawiającego informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy PZP (Informacja z otwarcia ofert), przekazuje zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej zgodnie z załącznikiem nr 6 do SIWZ . Uwaga! W przypadku gdy Wykonawca należy do grupy kapitałowej wraz z oświadczeniem składa listę podmiotów, należących do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 23 ustawy PZP. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody , że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia; 5. W przypadku wykonawców zagranicznych dopuszcza się równoważne kwalifikacje zdobyte w innych państwach na zasadach określonych w art. 12a ustawy z dnia 07.07.1994 r. – Prawo Budowlane (t.j. Dz. U. z 2018 poz. 1202 ze zm.) z uwzględnieniem postanowień ustawy z dnia 22.12.2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz. U. z 2016 r. , poz. 65). 6. Jeżeli Wykonawca przedstawi dokumenty, w których wartość podana będzie w innej walucie niż PLN, to dla potwierdzenia spełnienia warunku Zamawiający dokona przeliczenia tej waluty na PLN wg średniego bieżącego kursu wyliczonego i ogłoszonego przez Narodowy Bank Polski z dnia publikacji ogłoszenia o zamówieniu; 7. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, składa dokumenty równoważne polskim dokumentom wymaganym przez Zamawiającego, określone w § 7 Rozporządzenia Ministra Rozwoju z dn. 26.07.2016 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia (Dz. U. z 2016 r., poz. 1126 ze zm.).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach