Gmina Brzeziny ogłasza przetarg
- Adres: 96060 Brzeziny, ul. Henryka Sienkiewicza
- Województwo: łódzkie
- Telefon/fax: tel. 468 743 699 , fax. 468 743 699
- Data zamieszczenia: 2017-08-25
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Brzeziny
ul. Henryka Sienkiewicza 16
96060 Brzeziny, woj. łódzkie
tel. 468 743 699, fax. 468 743 699
REGON: 106156400000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.gminabrzeziny.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Przebudowa i termomodernizacja budynku świetlicy wiejskiej w Przecławiu - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Zadanie pn.: „Przebudowa i termomodernizacja budynku świetlicy wiejskiej w Przecławiu” jest dofinansowane w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Łódzkiego na lata 2014 – 2020 – Projekt pn.: Poprawa jakości powietrza uzyskana poprzez modernizację budynków użyteczności publicznej na terenie gminy Brzeziny”. Zadanie to jest współfinansowane środkami w ramach RPO Województwa Łódzkiego na lata 2014-2020 w ramach Osi priorytetowej IV. Gospodarka niskoemisyjna Działanie IV.2 Termomodernizacja budynków Poddziałanie IV.2.1 Termomodernizacja budynków ZIT. Przedmiotem zamówienia jest przebudowa i termomodernizacja budynku świetlicy w Przecławiu gm. Brzeziny w zakresie: - roboty rozbiórkowe (rozbiórka komina do poziomu stropu, demontaż rynien i rur spustowych, demontaż pokrycia dachowego z papy, rozbiórka więźby dachowej), - roboty budowlane polegające m.in. na wykonaniu wieńca żelbetowego, wykonanie podciągu stalowego, wykonanie ścian w obrębie stropodachu, wykonanie konstrukcji drewnianej dachu, wykonanie ocieplenia ścian zewnętrznych budynku, wykonanie ścianek wewnętrznych wydzielających korytarz oraz pomieszczenie wc, montaż rynien i rur spustowych, malowanie ścian i sufitów, wykonanie instalacji odgromowej w części budynku, wykonanie instalacji elektrycznej, wod-kan, centralnego ogrzewania, wykonanie kotłowni na pellet, - roboty termomodernizacyjne obejmujące docieplenie stropodachu nad całym obiektem, docieplenie ścian zewnętrznych budynku, docieplenie ścian fundamentowych, docieplenie podłogi na gruncie, zamurowanie otworów okiennych wypełnionych luksferami, wymiana stolarki okiennej i drzwiowej, wymiana szklenia, - wykonanie instalacji c.o., - wykonanie kotłowni opalanej biomasą, - wykonanie instalacji fotowoltaicznej, - wykonanie fragmentu ogrodzenia betonowego na granicy działki nr 263 i 262/2 (długość ogrodzenia ok. 9,0 mb). Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia obejmuje dokumentacja projektowa, audyt energetyczny, przedmiar robót – zał. Nr 9 do niniejszej SIWZ. Uwaga 1: przedmiar robót stanowi element pomocniczy dla potrzeb skalkulowania ceny. Uwaga 2: z uwagi na duże zawilgocenie części budynku zlokalizowanego na terenie działki nr 263 wykonawca zobowiązany będzie po wykonaniu pokrycia dachowego do przeprowadzenia osuszenia pomieszczeń. Uwaga 3: wykonawca w trakcie prowadzenia robót związanych z przebudową dachu i dociepleniem części budynku na działce nr 263 zobowiązany będzie do wygrodzenia tymczasowego części działki prywatnej nr 262/2 na czas prowadzenia robót, zgodnie z ustaleniami poczynionymi w trakcie przekazania placu budowy – zgodnie z umową użyczenia. Uwaga 4: wykonawca zobowiązany będzie do wykonania w 2017 roku pokrycia dachowego budynku i docieplenia ścian zlokalizowanych w granicy z działką nr 262/2. Wykonawca jest zobowiązany wykonać pełny zakres robót, który jest konieczny z punktu widzenia dokumentacji, przepisów prawa, wiedzy technicznej i sztuki budowlanej, dla uzyskania finalnego efektu określonego przedmiotem zamówienia. Oznaczenie wg CPV: 45.10.00.00-8 Przygotowanie terenu pod budowę, 45.45.30.00-7 – Roboty remontowe i renowacyjne, 45.21.00.00-2 Roboty budowlane w zakresie budynków, 45310000-3 – Roboty instalacyjne elektryczne. Wymagania Zamawiającego dotyczące zatrudnienia osób na umowę o pracę (w art. 29 ust. 3a ustawy Pzp): 1. Zamawiający wymaga zatrudnienia przy realizacji zamówienia przez wykonawcę lub dalszego podwykonawcę osób na podstawie umowy o pracę – jeżeli wykonywanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 §1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy (Dz. U. z 2014 r. poz. 1502 ze zm.). Przedmiotowy wymóg dotyczy zwłaszcza osób, które bezpośrednio wykonują czynności polegające na faktycznym wykonywaniu robót budowlanych (tzn. pracownicy fizyczni). Wymóg ten nie dotyczy osób kierujących budową, wykonujących obsługę geodezyjną, dostawców materiałów budowlanych. 2. Wykonawca zobowiązany jest zawrzeć w każdej umowie o podwykonawstwo stosowne zapisy zobowiązujące podwykonawców do zatrudnienia na umowę o pracę wszystkich osób, które wykonują czynności w sposób określony w art. 22§1 Kodeksu pracy. 3. Obowiązek w zakresie dokumentowania zatrudnienia osób wykonujących czynności o których mowa w pkt. 1 polega na: 3.1. na etapie składania ofert – Wykonawca składa oświadczenie w formularzu ofertowym, 3.2. na etapie po zawarciu umowy - zgodnie z treścią wzoru umowy stanowiącego załącznik Nr 4 do SIWZ, 3.3. na etapie realizacji umowy – zgodnie z treścią wzoru umowy stanowiącego załącznik Nr 4 do SIWZ. 4. Uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez Wykonawcę wymagań, o których mowa w art. 29 ust. 3 Ustawy Pzp oraz sankcje z tytułu niespełniania tych wymagań zawarte są we wzorze umowy - załączniku Nr 4 do SIWZ Wykonawca może powierzyć część zamówienia podwykonawcy/om z tym, że Zamawiający żąda wskazania w formularzu ofertowym części zamówienia, której wykonanie Wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcy/om i podania przez Wykonawcę firm podwykonawców. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45100000-8
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 1. Ustala się wadium w wysokości 10 000,00 PLN, (słownie: dziesięć tysięcy złotych zero groszy), 2. Wykonawca wnosi wadium przed upływem terminu składania ofert, 3. Wykonawca wnosi wadium w pieniądzu, na konto Zamawiającego: Bank Spółdzielczy w Andrespolu 08 8781 0006 0042 9377 2000 0150 lub w jednej z poniżej podanych form: a) w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielni kasy oszczędnościowo – kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, b) w gwarancjach bankowych, c) w gwarancjach ubezpieczeniowych, d) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust.5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2016 r., poz. 359). 4. W przypadku wnoszenia wadium w pieniądzu ustaloną kwotę należy przekazać przelewem na konto Zamawiającego, przy czym za termin wniesienia wadium w formie przelewu pieniężnego przyjmuje się termin uznania na rachunku Zamawiającego. Potwierdzoną za zgodność kserokopię dowodu zapłaty wadium należy dołączyć do oferty, 5. W przypadku wnoszenia wadium w pozostałych dopuszczalnych formach, kopię poświadczoną za zgodność z oryginałem należy dołączyć do oferty. Oryginał wniesienia wadium należy złożyć w pokoju nr 1.04 (kasa) – I piętro w siedzibie Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert. Wadium musi być zabezpieczone na okres 30 dni, licząc od upływu terminu składania ofert. Oferta zabezpieczona na krótszy okres niż wymagany zostanie odrzucona. 6. Dokument w formie poręczenia lub gwarancji powinien zawierać stwierdzenie, że jest ono nieodwołalne, bezwarunkowe i że na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego wzywające do zapłaty wadium, zgodnie z warunkami przetargu, następuje jego bezwarunkowa wypłata bez jakichkolwiek zastrzeżeń. 7. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium zgodnie z art. 46 Ustawy. 8. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami zgodnie z art. 46 Ustawy. 9. Złożenie oferty niezabezpieczonej akceptowaną formą wadium wskazaną w ust. 3 będzie skutkować odrzuceniem oferty z postępowania.
- III.2. Warunki udziału
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wraz z ofertą Wykonawca składa: 1.1. wypełniony i podpisany formularz ofertowy – załącznik nr 1, 1.2. oświadczenie wykonawcy składane na podstawie art. 25a ust. 1 ustawy Pzp dotyczące spełniania warunków udziału w postępowaniu – załącznik nr 2, 1.3. oświadczenie wykonawcy składane na podstawie art. 25a ust. 1 ustawy Pzp dotyczące przesłanek wykluczenia z postępowania – załącznik nr 3, 1.4. pisemne zobowiązanie innych podmiotów, zgodnie z art. 22a ust. 1 i 2 ustawy Pzp do oddania Wykonawcy, do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia – jeśli dotyczy, wzór stanowi załącznik nr 7 do SIWZ, 1.5. pełnomocnictwo, 1.6. dowód wniesienia wadium.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Remont drogi powiatowej nr 4328E na odcinku Małe Końskie – Radonia
Dodano: 2024-05-10 - Budowa budynku kancelarii leśnictwa, leśniczówki, budynku gospodarczego i altany w leśnictwie Sycowice
Dodano: 2024-04-25 - Przebudowa drogi wewnętrznej w miejscowości Słowik ul. Szkolna
Dodano: 2024-04-22 - Naprawa i przebudowa ogrodzenia cmentarza parafialnego w Szczawinie
Dodano: 2024-04-04 - Budowa budynku kancelarii leśnictwa, leśniczówki i budynku gospodarczego NB.270.15.2023
Dodano: 2024-03-08 - Poprawa infrastruktury drogowej na terenie gminy Masłowice
Dodano: 2024-03-07 - Rozbudowa, przebudowa istniejącego budynku obsługi osób korzystających z komunikacji publicznej wraz z zagospodarowaniem przyległego terenu
Dodano: 2024-02-06 - Poprawa infrastruktury drogowej na terenie gminy Masłowice
Dodano: 2024-01-23 - Budowa budynku kancelarii leśnictwa, leśniczówki, budynku gospodarczego i altany w leśnictwie Sycowice
Dodano: 2023-12-20 - Budowa budynku kancelarii leśnictwa, leśniczówki, budynku gospodarczego i altany w leśnictwie Sycowice.
Dodano: 2023-12-17