Przetargi.pl
Przebudowa i termomodernizacja budynków użyteczności publicznej w Gminie Tuczna

Gmina Tuczna ogłasza przetarg

  • Adres: 21-523 Tuczna, Tuczna
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 83 377 10 03 , fax. 833 771 003
  • Data zamieszczenia: 2021-03-11
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Tuczna
    Tuczna 191 A
    21-523 Tuczna, woj. lubelskie
    tel. 83 377 10 03, fax. 833 771 003
    REGON: 55085800000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: ttps://ugtuczna.bip.lubelskie.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa i termomodernizacja budynków użyteczności publicznej w Gminie Tuczna
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na Termomodernizacji budynków użyteczności publicznej w Gminie Tuczna w ramach projektu „Termomodernizacja budynków użyteczności publicznej w Gminie Tuczna”. Zamawiający zgodnie z art. 36aa ust. 1 ustawy Pzp dopuszcza składanie ofert częściowych z podziałem na 2 części, jak poniżej: część 1 zamówienia – „Przebudowa i termomodernizacja budynku administracji samorządowej”. Przedmiotem inwestycji jest przebudowa i termomodernizacja budynku administracji samorządowej, polegająca na: - adaptacji budynku dla potrzeb osób niepełnosprawnych, - dostosowania budynku do obecnie obowiązujących przepisów i wymagań warunków technicznych, - zmniejszenie strat ciepła przez przegrody zewnętrzne budynku, tj. ściany zewnętrzne, strop nad parterem, okna i drzwi zewnętrzne, - modernizacji instalacji c.o., - modernizacji instalacji wod.-kan., - modernizacji instalacji elektrycznych, - zmniejszeniu zużycia energii elektrycznej potrzebnej do oświetlenia (wymiana opraw), - zmianie układu funkcjonalnego pomieszczeń, - poprawie wizerunku i estetyki budynku. Prace związane z termomodernizacją budynku: - prace rozbiórkowe (demontaż stolarki okiennej i drzwiowej; rozbiórka części ścian zewnętrznych w miejscu projektowanego wstawienia drzwi wejściowych, rozbiórka podłóg; demontaż instalacji c.o.), - prace przygotowawcze przed wykonaniem docieplenia (demontaż kolidujących elementów na elewacjach tj. opraw oświetleniowych, elementów instalacji alarmowej; usunięcie pyłów i luźnych fragmentów tynku oraz usunięcie wystających haków i uchwytów), - prace towarzyszące związane z dociepleniem budynku: wykonanie dodatkowego wejścia do budynku (projektowane drzwi Dz1), - montaż stolarki okiennej, - montaż stolarki drzwiowej zewnętrznej, - docieplenie ścian zewnętrznych- metodą BSO wraz z kolorystyką, - docieplenie stropu parteru wełną mineralną, - wykonanie docieplenia podłogi na gruncie, wraz wykonaniem warstw podłóg, - wymiana punktów oświetleniowych wraz z wymianą źródła światła na energooszczędne oraz wymiana wewnętrznej instalacji elektrycznej wraz z przebudową rozdzielni (na potrzeby nowego oświetlenia)– zgodnie z częścią instalacyjną branży elektrycznej niniejszego projektu, - modernizacja instalacji c.o.- system pomiaru i zarządzania energią (wymiana kotła na kocioł na biomasę; wymiana grzejników, montaż panela sterującego oraz wymiana zaworów grzejnikowych na elektroniczne zawory termostatyczne, montaż 2 liczników energii cieplnej na potrzeby przedmiotowego budynku i budynku urzędu gminy)– zgodnie z częścią instalacyjną branży sanitarnej niniejszego projektu, - wymiana parapetów okiennych. Prace związane z przebudową budynku: - prace rozbiórkowe: rozbiórka części ścian wewnętrznych, rozbiórka fragmentu schodów zewnętrznych, demontaż instalacji wod-kan; - demontaż urządzeń sanitarnych, - częściowa przebudowa pomieszczeń- wykonanie nowych ścianek działowych, - zamurowanie niektórych otworów ścian, - wymiana pokrycia z eternitu na blachę trapezową i remont części konstrukcji dachu, - wykonanie kominów wentylacyjnych, - prace wykończeniowe (tynkowanie, malowanie, glazura), - wymiana stolarki wewnętrznej, - wykonanie pochylni dla niepełnosprawnych, - wykonanie wejścia zewnętrznego do budynku (spocznika i schodów), - wykonanie balustrady schodów tylnych, i fragmentu balustrady schodów frontowych oraz nowych balustrad przy projektowanych schodach i pochylni, - wykonanie kurtyny powietrznej (głównego wejścia do budynku), - przebudowa instalacji sanitarnych (wodociągowej i kanalizacyjnej wraz z armaturą) – zgodnie z częścią instalacyjną branży sanitarnej niniejszego projektu, - wymiana instalacji odgromowej – zgodnie z częścią instalacyjną branży elektrycznej niniejszego projektu, - wymiana rynien, rur spustowych i obróbek blacharskich w części głównej połaci dachu. Cechy charakterystyczne obiektu: Powierzchnia zabudowy budynku: 171,56 m2, Powierzchnia użytkowa budynku: 105,75 m2 , Powierzchnia kotłowni i składu opału: 20,39 m2 , Kubatura budynku: 840,00 m3 Wysokość budynku: 6,87 m część 2 zamówienia – „Przebudowa i termomodernizacja budynku Urzędu Gminy Tuczna”. Przedmiotem inwestycji jest przebudowa i termomodernizacja budynku Urzędu Gminy Tuczna, polegająca na: - zmniejszenie strat ciepła przez przegrody zewnętrzne budynku, tj. ściany zewnętrzne, strop nad parterem, okna i drzwi zewnętrzne, - zmniejszenie zużycia energii cieplnej c.o., - zmniejszenie zużycia energii elektrycznej potrzebnej do oświetlenia (wymiana opraw), - zwiększeniu doświetlenia światłem dziennym korytarza na parterze, poprzez powiększenie okien i poszerzenia przeszklonych drzwi wejściowych, - poprawie wizerunku i estetyki budynku. Prace związane z termomodernizacją i przebudową budynku: - montaż stolarki okiennej i drzwi zewnętrznych, - prace przygotowawcze przed wykonaniem docieplenia (demontaż kolidujących elementów na elewacjach tj. opraw oświetleniowych, kamer, elementów instalacji alarmowej, tablic informacyjnych i godła itp.; usunięcie pyłów i luźnych fragmentów tynku oraz usunięcie wystających haków i uchwytów), - docieplenie ścian zewnętrznych - metodą BSO wraz z kolorystyką, - docieplenie stropu nad piętrem granulowaną wełną mineralną metodą wydmuchu, - demontaż i montaż daszku nad wejściem, - demontaż i montaż rur spustowych, - wymiana parapetów zewnętrznych, - wymiana i montaż punktów oświetleniowych wraz z wymianą źródła światła na energooszczędne oraz wymiana wewnętrznej instalacji elektrycznej wraz z przebudową rozdzielni (na potrzeby nowego oświetlenia)– zgodnie z częścią instalacyjną branży elektrycznej niniejszego projektu, - demontaż i montaż instalacji odgromowej – zgodnie z częścią instalacyjną branży elektrycznej niniejszego projektu, - wymiana zaworów grzejnikowych na elektroniczne zawory termostatyczne wraz z panelem sterującym zarządzania energią – zgodnie z częścią instalacyjną branży sanitarnej niniejszego projektu, Cechy charakterystyczne obiektu: Powierzchnia zabudowy po rozbudowie budynku: 324,70 m2, Powierzchnia użytkowa budynku: 491,65 m2 , Ilość niezależnych lokali w budynku 2 Kubatura budynku: 2100,81 m3 Wysokość budynku: 6,81 m Na szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, stanowiący załącznik Nr 1a i 1b do SIWZ, opisujący zakres wykonywanych robot będących przedmiotem zamówienia składają się: - Wielobranżowe projekty budowlano-wykonawcze, - Specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót (STWiOR), - Przedmiary robót. Przedmiary robót załączone do SIWZ mają charakter pomocniczy. Wykonawca zobowiązany jest do dokładnego sprawdzenia ilości robót z dokumentacją projektową. Z uwagi na to, że umowa na roboty będzie umową ryczałtową wystąpienie w trakcie prowadzenia robót większej ilości robót w jakiejkolwiek pozycji przedmiarowej nie będzie mogło być uznane za roboty dodatkowe oraz nie będzie uprawniało do żądania dodatkowego wynagrodzenia -jeżeli roboty te ujęte były w projekcie lub projekcie wykonawczym. Ewentualny brak w przedmiarze robót koniecznych do wykonania wynikających z dokumentacji projektowej nie zwalnia Wykonawcy od obowiązku ich wykonania na podstawie projektu w cenie umownej. Wykonawca ma prawo skorygować w przedmiarze i wzorze tabeli elementów rozliczeniowych ilości robót do wielkości według własnych obliczeń na podstawie projektu oraz SST.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach