Przetargi.pl
Przebudowa i rozbudowa Zespołu Szkolno Przedszkolnego nr 5 w Żorach przy ul. Strażackiej 6 wraz z uzyskaniem pozwolenia na użytkowanie.

Gmina Miejska Żory ogłasza przetarg

  • Adres: 44-240 Żory, Al. Wojska Polskiego
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 324 348 245 , fax. 324 348 248
  • Data zamieszczenia: 2019-07-09
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Miejska Żory
    Al. Wojska Polskiego 25
    44-240 Żory, woj. śląskie
    tel. 324 348 245, fax. 324 348 248
    REGON: 27625554200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.zory.pl/?c=7074

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa i rozbudowa Zespołu Szkolno Przedszkolnego nr 5 w Żorach przy ul. Strażackiej 6 wraz z uzyskaniem pozwolenia na użytkowanie.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    ETAP I Etap I obejmuje wykonanie robót budowlanych związanych z przebudową pomieszczenia szatni (1.07) i kotłowni (1.06) oraz uzyskanie pozwolenia na użytkowanie przed zakończeniem wszystkich robót dla w/w pomieszczeń do 15.11.2019r. Zakres robót:  przebudowa przyłącza wody, w tym przeniesienie układu wodomierza do studzienki wodomierzowej,  przebudowa zaworu pierwszeństwa pożarowego wraz z połączeniem do istniejącej instalacji ppoż. i zimnej wody,  przebudowa przyłącza gazu,  przebudowa wewnętrznej instalacji gazu dla kuchni i pomieszczenia kotłowni,  zabudowa kotłowni gazowej z układem odprowadzenia spalin i wentylacji, odprowadzeniem skroplin,  połączenie instalacji technologicznej kotłowni gazowej do instalacji c.o. szkoły (obieg szkoła, obieg sala gimnastyczna, obieg przedszkole),  zabudowa zasobnika c.w.u.,  wymiana zaworów termostatycznych i grzejnikowych w budynku szkoły,  uzyskanie dopuszczenia UDT dla kotłowni gazowej,  wykonanie wszystkich robót budowlanych, instalacyjnych i elektrycznych niezbędnych do uzyskania pozwolenia na użytkowanie i zapewnienia ogrzewania w budynku szkoły. Powyższe roboty nie mogą kolidować z funkcjonowaniem szkoły. Wykonawca jest zobowiązany do zapewnienia ciągłości dostaw c.w.u. w obiekcie. ETAP II 1) Roboty ogólnobudowlane Przebudowa:  wykonanie wyburzeń ścian działowych oraz posadzek w obrębie parteru budynku w prawym skrzydle istniejącego budynku szkoły,  wymurowanie nowych ścian działowych, wykonanie warstw izolacyjnych i posadzek w obrębie parteru budynku w prawym skrzydle istniejącego budynku szkoły,  montaż drzwi- w tym drzwi EI60,  prace malarskie. Rozbudowa:  wykonanie wykopu budowlanego, zdjęcie humusu wykonanie fundamentów pod budynek oraz wykonanie uzbrojenia,  wykonanie ścian i stropów wszystkich kondygnacji,  wykonanie więźby dachowej i pokrycia dachu,  zamknięcie budynku ( montaż stolarki zewnętrznej)  wykonanie prac wykończeniowych wewnętrznych oraz zewnętrznych (w tym elewacji budynku). 2) Roboty instalacyjne  przebudowa przyłącza wody polegająca na przeniesieniu układu wodomierza głównego do studzienki wodomierzowej,  przebudowa kolidującego z rozbudową przyłącza kanalizacyjnego,  demontaż kotłowni węglowej z urządzeniami towarzyszącymi,  demontaż kotła gazowego z zasobnikiem c.w.u.,  wykonanie w rozbudowie instalacji c.o.  wykonanie w rozbudowie instalacji c.w.u.  wykonanie w rozbudowie instalacji kanalizacyjnej  rozbudowa instalacji hydrantowej 3) Roboty elektryczne  rozdzielnice elektryczne,  instalacje oświetlenia podstawowego,  instalacje oświetlenia awaryjnego ewakuacyjnego,  instalacje gniazd wtykowych 230V,  lokalny panel dystrybucyjny LPD,  instalacje teletechniczne,  instalacje CCTV,  instalacje połączeń wyrównawczych,  ochronę przepięciową,  instalację uziemiającą i odgromową. 4) Zagospodarowanie terenu  roboty przygotowawcze: zabezpieczenie terenu budowy, organizacja zaplecza budowy, tymczasowa organizacja ruchu oraz zajęcie pasa ruchu drogowego (jeżeli będą wymagane), pełna obsługa geodezyjna inwestycji (geodezyjne okazanie granic działek inwestycji, wytyczenie inwestycji w terenie, pomiar geodezyjny powykonawczy),  roboty rozbiórkowe: wycinka drzew kolidujących z planowaną inwestycją (zgodnie z inwentaryzacją zieleni), rozbiórka ogrodzenia terenu szkoły od strony ul. Strażackiej, frezowanie istniejących nawierzchni bitumicznych placów i dróg dojazdowych, rozbiórka istniejących obrzeży i krawężników betonowych w miejscach wykonywanych nowych nawierzchni, korytowanie pod nowe nawierzchnie utwardzone,  wykonanie nowych nawierzchni brukowych dojść, chodników, parkingu – nawierzchnie brukowe układane na odpowiedniej podbudowie tłuczniowej, rodzaj kostki: kostka brukowa betonowa gr. 8cm na podsypce cementowo-piaskowej w kolorach pastello (chodniki, dojścia), kolory jesieni (parking) oraz szara (opaska wokół budynku), nie dopuszcza się zastosowania kostki typu „behaton”,  wykonanie nowych nawierzchni asfaltowych placów i dróg dojazdowych (nowy odcinek drogi dojazdowej oraz nawierzchnie sfrezowane) – nawierzchnia asfaltowa wykonana na odpowiedniej podbudowie tłuczniowej, składająca się z warstwy wiążącej gr. 5cm oraz warstwy ścieralnej gr. 4cm,  zabudowa obrzeży betonowych 8x30cm (przy dojściach, chodnikach) oraz krawężników betonowych drogowych 15x30cm i najazdowych 15x22cm (przy nawierzchniach asfaltowych placów i dróg dojazdowych, przy parkingu), obrzeża i krawężniki betonowe układane na ławie betonowej z oporem,  wykonanie nowego ogrodzenia terenu szkoły od strony ul. Strażackiej – ogrodzenie systemowe panelowe w kolorze zielonym, wysokość panelu 150cm, średnica drutu min. 4mm, wielkość oczka 50x200mm, ogrodzenie z podmurówką, zabudowa dwóch bram wjazdowych szerokości 4,50m oraz trzech furtek wejściowych szerokości 1,0m,  roboty towarzyszące związane z zagospodarowaniem terenu: humusowanie terenów zielonych z obsianiem trawą, wykonanie nasadzeń, odwodnienie nawierzchni utwardzonych poprzez wpusty uliczne,  roboty porządkowe, wywóz i utylizacja gruzu oraz materiału z korytowania pod nawierzchnie utwardzone.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Przystępując do niniejszego postępowania każdy Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości: 40.000,00 zł (słownie: czterdzieści tysięcy złotych 0/00)
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie opisuje żadnych wymagań których spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zobowiązanie innych podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby wykonania zamówienia lub inny dokument potwierdzający ten fakt – (jeżeli Wykonawca polega na zasobach innych podmiotów), - W celu oceny, czy wykonawca polegając na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy pzp, będzie dysponował niezbędnymi zasobami w stopniu umożliwiającym należyte wykonanie zamówienia publicznego oraz oceny, czy stosunek łączący wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów zobowiązanie lub inny dokument, które należy dołączyć do oferty, ponadto winno wskazywać: 1) zakres dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu; 2) sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia publicznego; 3) zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego; 4) czy podmiot, na zdolnościach którego wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje roboty budowlane lub usługi, których wskazane zdolności dotyczą. - pełnomocnictwo (jeśli dotyczy) - oświadczenie Wykonawcy dotyczące obowiązku podatkowego, uproszczone kosztorysy ofertowe.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach