Przetargi.pl
“Przebudowa i rozbudowa wraz ze zmianą sposobu użytkowania zdegradowanego obiektu na cele Centrum Usług Społecznościowych w Przystajni.” w formule „zaprojektuj i wybuduj”

Gmina Przystajń ogłasza przetarg

  • Adres: 42-141 Przystajń, ul. Częstochowska
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 34 319-11-53, 319-11-54, , fax. 34 319-17-32
  • Data zamieszczenia: 2020-07-14
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Przystajń
    ul. Częstochowska 5
    42-141 Przystajń, woj. śląskie
    tel. 34 319-11-53, 319-11-54, , fax. 34 319-17-32
    REGON: 54868900000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.gminaprzystajn.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    “Przebudowa i rozbudowa wraz ze zmianą sposobu użytkowania zdegradowanego obiektu na cele Centrum Usług Społecznościowych w Przystajni.” w formule „zaprojektuj i wybuduj”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest zaprojektowanie, uzyskanie pozwolenia na budowę i wykonanie robót budowlanych polegających na przebudowie i rozbudowie istniejącego budynku gospodarczego o powierzchni 51,9 m2 wraz z uzyskaniem pozwolenia na użytkowanie. Planowana powierzchnia użytkowa budynku Centrum Usług Społecznościowych po rozbudowie wynosi 280,9 m2. Przedmiot zamówienia obejmuje następujące roboty: 1) Opracowanie dokumentacji projektowej wraz z mapą do celów projektowych oraz uzyskaniem wszelkich uzgodnień wraz z pozwoleniem na budowę. 2) Wykonanie robót budowlanych – rozbudowa i przebudowa budynku wraz z robotami termoizolacyjnymi. 3) Wykonanie robót wykończeniowych wraz z oznaczeniami dla osób niepełnosprawnych. 4) Wykonanie instalacji sanitarnych (wod-kan, co, hydrantowa). 5) Wykonanie instalacji elektrycznych (oświetleniowa, odgromowa, siłowa, fotowoltaiczna). 6) Wykonanie instalacji teletechnicznych (alarmowa, dozoru i sygnalizacji, przyzywowa, domofonowa, monitoringu). 7) Zagospodarowanie terenu. 8) Uzyskanie pozwolenia na użytkowanie obiektu.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Przystępując do niniejszego postępowania każdy Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 20 000,00 zł (słownie: dwadzieścia tysięcy i 00/100 złotych). 2. Wykonawca może wnieść wadium jednej lub kilku formach przewidzianych w art. 45 ust. 6 ustawy Pzp, tj.: 1) pieniądzu, 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo – kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275 ze zm.). 3. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert. 4. Wadium w pieniądzu należy wnieść przelewem na konto Zamawiającego: Bank Spółdzielczy w Krzepicach Oddział w Przystajni Nr Konta: 95 8250 1039 2103 0000 0013 0002 5. W przypadku wadium wnoszonego w pieniądzu, jako termin wniesienia wadium przyjęty zostaje termin uznania kwoty na rachunku Zamawiającego. 6. W przypadku wniesienia wadium w formie innej niż pieniądz - oryginał dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium należy złożyć przed upływem terminu składania ofert w siedzibie Zamawiającego, a kserokopię dokumentu należy załączyć do oferty. 7. Niewniesienie wadium w terminie lub w sposób określony w SIWZ spowoduje odrzucenie Wykonawcy na podstawie art. 89 ust. 1 pkt 7b ustawy Pzp.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Posiadania kompetencji lub uprawnień do wykonywania określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów;

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach