Urząd Gminy Sośnie ogłasza przetarg
- Adres: 63-435 Sośnie, ul. Wielkopolska
- Województwo: wielkopolskie
- Telefon/fax: tel. 627 393 910 , fax. 627 393 933
- Data zamieszczenia: 2019-10-08
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Urząd Gminy Sośnie
ul. Wielkopolska 47
63-435 Sośnie, woj. wielkopolskie
tel. 627 393 910, fax. 627 393 933
REGON: 54803400000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: bip.sosnie.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Przebudowa i rozbudowa świetlicy wiejskiej w m. Granowiec – etap II - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest II etap prac związanych z przebudową i rozbudową budynku świetlicy wiejskiej w miejscowości Granowiec, ul. Kolejowa 5, dz. nr 940/1, 941/1, 941/4 wraz z wykonaniem zagospodarowana terenu wokół budynku świetlicy wiejskiej. Zagospodarowanie terenu obejmuje wykonanie nowego zasilania oświetlenia zewnętrznego, dojść, dojazdów, drogi pożarowej, miejsc postojowych, miejsca składowania odpadów stałych oraz terenu z nimi związanego, należącego do Zamawiającego. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowią załączniki do SIWZ: Załącznik nr 8 do SIWZ Projekt budowlany oraz Załącznik nr 10 do SIWZ Przedmiar robót. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Składając ofertę każdy Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości: 85.000 zł (słownie: osiemdziesiąt pięć tysięcy złotych). Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert. Zasady wnoszenia: a)w pieniądzu przelewem na konto: BS Dobrzyca O/Odolanów 93 8409 0001 0100 0635 2000 0005 z zaznaczeniem: wadium, przetarg ZP.271.16.2019 – Przebudowa i rozbudowa świetlicy wiejskiej w m. Granowiec – etap II. Za termin wniesienia wadium w formie pieniężnej przyjmuje się termin uznania na rachunku Zamawiającego. b) potwierdzenie (dokument przelewu) wniesienia wadium w formie pieniężnej należy dołączyć do oferty c) Wadium w formie niepieniężnej tj. w: • poręczeniach bankowych • gwarancjach bankowych • gwarancjach ubezpieczeniowych • poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007r. Nr 42, poz. 275); należy załączyć do oferty d) Oferent zobowiązany jest zabezpieczyć ofertę wadium na cały okres związania ofertą, tj.30 dni. Zasady zwrotu wadium: a) Zamawiający zwraca wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. b) Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy. c)Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. Przepadek wadium Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: a) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, b) nie wniósł zabezpieczenia należytego wykonania umowy, lub c) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art.26 ust.3 ustawy PZP, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art.25 ust.1, lub pełnomocnictw chyba, że udowodni, że wynika to z przyczyn nie leżących po jego stronie.
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający uzna, że warunek udziału w postępowaniu został spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że: - kierownik budowy wskazany w Wykazie osób, stanowiącym załącznik do specyfikacji, posiada uprawnienia do kierowania robotami w zakresie konstrukcyjno-budowlanym - kierownik robót drogowych wskazany w Wykazie osób, stanowiącym załącznik do specyfikacji, posiada uprawnienia do kierowania robotami w zakresie robót drogowych
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Każdy z Wykonawców ma obowiązek złożyć następujące oświadczenia i dokumenty potwierdzające spełnienie warunków udziału w postępowaniu: a)Oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu oraz nie podleganiu wykluczeniu – według wzoru stanowiącego załącznik do SIWZ, b)Wykaz robót budowlanych dotyczących branży budowlanej oraz drogowej wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, z załączeniem dowodów określających czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, w szczególności informacji o tym czy roboty zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa i prawidłowo ukończone, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - inne dokumenty c)Wykaz osób, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami d)Poświadczenie należytego wykonania robót w zakresie wykonania kuchni dla obiektu restauracyjnego lub hotelowego e)Pisemne zobowiązanie innych podmiotów do oddania do dyspozycji Wykonawcy niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Przebudowa ulicy Wiśniowej w Sędzinku
Dodano: 2024-07-19 - Modernizacja kompleksu sportowego „Moje boisko - ORLIK 2012” przy ul. Ogrodowej 3 w Osiecznej
Dodano: 2024-07-18 - termomodernizacja budynku komunalnego w Rumianku przy ulicy Parkowej 6
Dodano: 2024-07-15 - Budowa i przebudowa sieci kanalizacji sanitarnej z przykanalikami w rejonie ul. Storczykowej
Dodano: 2024-07-15 - Remont wiatraka - koźlak w Koźminie Wielkopolskim
Dodano: 2024-07-15 - Wykonanie zabezpieczeń przeciwpożarowych w Zespole Szkół Ogólnokształcących i Technicznych w Kleczewie
Dodano: 2024-07-14 - Remont pomieszczeń w Zespole Szkół Ogólnokształcących i Technicznych w Kleczewie
Dodano: 2024-07-14 - Przebudowa budynku dydaktycznego "B" Akademii Muzycznej im. I. J. Paderewskiego w Poznaniu, ul. Święty Marcin 87. Zadanie II.
Dodano: 2024-07-13 - Zakończenie robót związanych z realizacją programu inwestycyjnego na terenie nieruchomości położonej w Poznaniu przy ul. Grunwaldzkiej 250 B
Dodano: 2024-07-12 - Budowa mostu na ul. Olszynowy Zakątek w Dobrzycy
Dodano: 2024-07-12