Przetargi.pl
Przebudowa i rozbudowa stacji uzdatniania wody w miejscowości Skórka

Gmina Krajenka ogłasza przetarg

  • Adres: 77-430 Krajenka, Szkolna
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 67 2639204 w. 24, 2639205 , fax. 67 2639203
  • Data zamieszczenia: 2017-08-11
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Krajenka
    Szkolna 17
    77-430 Krajenka, woj. wielkopolskie
    tel. 67 2639204 w. 24, 2639205, fax. 67 2639203
    REGON: 57079136500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.krajenka.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa i rozbudowa stacji uzdatniania wody w miejscowości Skórka
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    3.1. Przedmiotem zamówienia jest przebudowa i rozbudowa stacji uzdatniania wody w Skórce, z możliwością produkcji wody w ilości 20m3/h. 3.2. Projekt przewiduje następujący schemat uzdatniania:  Pompownia Iº, - studnia głębinowa nr 1 i nr 2,  napowietrzanie ciśnieniowe w mieszaczu wodno-powietrznym,  jednostopniowa filtracja na filtrach ciśnieniowych na złożu kwarcowym i katalitycznym,  dezynfekcja wody podchlorynem sodu,  zbiornik retencyjny wody uzdatnionej,  pompownia IIº,  odstojnik wód popłucznych. 3.3. Zakres zamówienia obejmuje w szczególności: 3.3.1. branża architektura i konstrukcja, oraz zagospodarowanie terenu:  przebudowa budynku technologicznego (stolarka, wywietrzaki ścienne, posadzka, malowanie ścian i sufitów, płytki, docieplenie stropodachu i ścian)  budowa ogrodzenia, wraz z bramą wjazdową i furtką,  budowa miejsc postojowych, chodników oraz placu manewrowego,  wykonanie terenów zielonych,  wykonanie fundamentów pod urządzenia technologiczne,  wykonanie kanału technologicznego,  wykonanie płyty żelbetowej pod zbiornik retencyjny,  budowa zbiornika wód popłucznych; 3.3.2. branża technologiczna:  wykonanie ujęcia wody – studni nr 1,  wykonanie rurociągów technologicznych i przyłączy wody,  budowa zbiornika neutralizatora ścieków z przyłączem,  budowa zbiornika bezodpływowego na ścieki z przyłączem,  budowa studni pomiarowej,  zbiornik popłuczyn – technologia,  zbiornik retencyjny V=100 m3,  hala filtrów – technologia; 3.3.3. branża elektryczna i AKPiA:  dostawa i montaż agregatu prądotwórczego,  wykonanie linii kablowych zewnętrznych,  wykonanie instalacji pomiaru i sygnalizacji,  oświetlenie terenu,  roboty elektryczne i AKPiA w budynku SUW: m.in. rozdzielnice, grzejniki elektryczne, instalacje elektryczne wewnętrzne, instalacje oświetleniowe, instalacja alarmowa, instalacja odgromowa. 3.4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz obowiązków wykonawcy zawarty jest w dokumentacji projektowej (projekt budowlany, projekt robót geologicznych na wykonanie ujęcia wód, SST i przedmiar) oraz wzorze umowy, stanowiącymi załączniki do SIWZ. 3.5. Roboty będą prowadzone na czynnym obiekcie. Obowiązkiem Wykonawcy jest zapewnienie ciągłości pracy hydroforni (ciągły proces uzdatniania wody w trakcie prowadzonych robót). 3.6. W związku z realizacją zamówienia w latach 2017 i 2018 Zamawiający wymaga aby w 2017 r. wykonanych zostało co najmniej 35 % robót – do dnia 10 grudnia 2017 r. Po zawarciu umowy – w terminie 7 dni - Wykonawca zobowiązany będzie do dostarczenia zaakceptowanego przez inspektora nadzoru inwestorskiego, haromonogramu robót, wskazującego zakres i wartość robót przewidzianych przez wykonawcę do wykonania w roku 2017 i 2018. Zamawiający nie wskazuje kolejności wykonywania robót, wymaga natomiast aby w 2017 r. osiągnięto co najmniej 35 % zaawansowania robót. Wskazanie w harmonogramie bądź też wykonanie zakresu większego niż 35 % wartości całej oferty nie upoważni wykonawcy do żądania w 2017 r. większego wynagrodzenia. Płatność w 2017 r. wyniesie maksymalnie 35% wartości zadania. Termin realizacji przedmiotu zamówienia wynika z wysokości środków przeznaczonych na wykonanie zamówienia z podziałem na poszczególne lata, zgodnie z Wieloletnią Prognozą Finansową Gminy i Miasta Krajenka na lata 2017-2027. Wykonawca ma możliwość wcześniejszego zakończenia realizacji robót, jednakże płatności w poszczególnych latach za wykonane roboty nie mogą przekroczyć kwot zapisanych w WPF. 3.7. Kod CPV: 45 25 21 26-7 Roboty budowlane w zakresie zakładów uzdatniania wody pitnej 45 24 50 00-6 Roboty w zakresie pogłębiania i pompowania dla instalacji do uzdatniania wody 45 32 10 00-3 Izolacja cieplna 45 45 30 00-7 Roboty remontowe i renowacyjne 45 30 00 00-0 Roboty instalacyjne w budynkach 45 23 10 00-5 Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, ciągów komunikacyjnych i linii energetycznych 3.8. Zamawiający na podstawie art. 29 ust. 3A ustawy PZP wymaga zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane przez Zamawiającego czynności w zakresie realizacji zamówienia, jeżeli wykonanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy (Dz. U. z 2014 r. poz. 1502 z późn. zm.). 3.8.1. Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę osób wykonujących następujące czynności w zakresie realizacji zadania w czasie realizacji przedmiotu zamówienia tj. wykonywanie robót budowlanych (robocizna) w zakresie realizowanego projektu wyszczególnionych w przedmiarze robót, w szczególności: roboty budowlane w zakresie przebudowy budynku SUW, roboty branży technologicznej oraz roboty instalacyjne branży elektrycznej i AKPiA . 3.8.2. Wymóg zatrudnienia, o którym mowa w pkt 3.8.1 nie dotyczy osób pełniących samodzielne funkcje techniczne w budownictwie lub osób posiadających uprawnienia wydane na podstawie innych przepisów, w tym kierownika budowy, kierowników robót, geodety. 3.8.3. Wykonawca lub podwykonawca jest zobowiązany do złożenia w dniu zawarcia umowy wykazu osób o których mowa w pkt 3.8.1, wraz z oświadczeniem, że są one zatrudnione na umowę o pracę. 3.8.4. W trakcie realizacji zamówienia na każde wezwanie zamawiającego w wyznaczonym w tym wezwaniu terminie wykonawca przedłoży zamawiającemu oświadczenie wykonawcy lub podwykonawcy o zatrudnieniu na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności, których dotyczy wezwanie zamawiającego. Oświadczenie to powinno zawierać w szczególności: dokładne określenie podmiotu składającego oświadczenie, datę złożenia oświadczenia, wskazanie, że objęte wezwaniem czynności wykonują osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę wraz ze wskazaniem tych osób, rodzaju umowy o pracę i wymiaru etatu oraz podpis osoby uprawnionej do złożenia oświadczenia w imieniu wykonawcy lub podwykonawcy. 3.8.5. W trakcie realizacji zamówienia zamawiający uprawniony jest do wykonywania czynności kontrolnych wobec wykonawcy odnośnie spełniania przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w punkcie 3.8.1 czynności. Zamawiający uprawniony jest w szczególności do: żądania oświadczeń i dokumentów w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów i dokonywania ich oceny, żądania wyjaśnień w przypadku wątpliwości w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów, przeprowadzania kontroli na miejscu wykonywania robót i weryfikacji tożsamości personelu Wykonawcy. 3.8.6. Z tytułu niespełnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w punkcie 3.8.1 czynności zamawiający przewiduje sankcję w postaci obowiązku zapłaty przez wykonawcę kary umownej w wysokości określonej we wzorze umowy w sprawie zamówienia publicznego. Niezłożenie przez wykonawcę w wyznaczonym przez zamawiającego terminie żądanych przez zamawiającego dowodów w celu potwierdzenia spełnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę traktowane będzie jako niespełnienie przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w punkcie 3.8.1 czynności. 3.9. Wymagania jakościowe i materiałowe: 3.9.1. Przedmiot umowy wykonany zostanie z materiałów i urządzeń dostarczonych przez Wykonawcę. 3.9.2. Wszystkie zastosowane materiały, urządzenia muszą odpowiadać obowiązującym normom oraz posiadać wymagane atesty, certyfikaty i aprobaty techniczne oraz nie mogą stanowić zagrożenia dla higieny i zdrowia użytkowników wg wymogów art.10 Ustawy Prawo budowlane z dnia 7 lipca 1994 roku z późniejszymi zmianami. 3.9.3. Materiały powinny odpowiadać, co do jakości wymogom wyrobów dopuszczonych do obrotu i stosowania w budownictwie określonym ustawą z dnia 16 kwietnia 2004 r. o wyrobach budowlanych (Dz. U. z 2016 r., poz. 1570) oraz wymaganiom określonym w Specyfikacjach Technicznych. 3.9.4. Wykonawca zgłosi inspektorowi nadzoru inwestorskiego do zaakceptowania, przed dostarczeniem na plac budowy, planowane do wbudowania materiały i urządzenia, przedstawiając dokumenty pozwalające na ich zastosowanie. Wykonawca może użyć wyłącznie materiałów zaakceptowanych przez inspektora nadzoru inwestorskiego. 3.9.5. Na każde żądanie inspektora nadzoru inwestorskiego lub Zamawiającego Wykonawca zobowiązany jest okazać w stosunku do wbudowywanych materiałów certyfikat lub deklarację zgodności z obowiązującymi normami albo aprobatę techniczną w odniesieniu do wyrobów nie objętych certyfikacją. 3.9.6. Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym w przypadku wskazania w dokumentacji projektowej lub STWIORB norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 30 ust. 1 pkt 2 i ust. 3 ustawy Pzp. 3.9.7. Jeżeli w dokumentach opisujących przedmiot zamówienia znajdują się nazwy własne materiałów, urządzeń czy wyposażenia lub jakichkolwiek innych wyrobów lub produktów, to służą one wyłącznie określeniu pożądanego standardu wykonania i określenia właściwości i wymogów techniczno - użytkowych założonych w dokumentacji technicznej dla danego typu rozwiązań, i należy je traktować, jako propozycje projektanta. Nie są one wiążące Wykonawcę do przygotowania oferty. 3.9.8. W przypadku podania przez Zamawiającego nazw materiałów, producentów czy znaków towarowych należy je traktować jako przykładowe, mające na celu doprecyzowanie przedmiotu zamówienia oraz określające standard techniczny i jakościowy. Zamawiający, wskazując oznaczenie konkretnego producenta lub konkretny produkt przy opisie przedmiotu zamówienia, dopuszcza jednocześnie produkty równoważne o nie gorszych parametrach jakościowych i użytkowych.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45252126-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium w kwocie: 20 000 zł (słownie dwadzieścia tysięcy złotych)
  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Formularz ofertowy 2.zobowiązanie podmiotu trzeciego, o którym mowa w pkt 7.10.2 – jeśli dotyczy. Powinno być załączone w oryginale. 3.pełnomocnictwo– jeśli dotyczy. Pełnomocnictwo powinno być załączone w formie oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii. 4.Kosztorys ofertowy – na etapie wyboru oferty nie będzie podlegał ocenie, jednakże jest niezbędny do dokonania płatności częściowej.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach