Przetargi.pl
Przebudowa i rozbudowa sieci wodociągowej w północnej części miasta Dukla i w południowej części wsi Zboiska

Gmina Dukla ogłasza przetarg

  • Adres: 38-450 Dukla, ul. Trakt Węgierski
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. 134 329 135 , fax. 134 331 011
  • Data zamieszczenia: 2020-03-31
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Dukla
    ul. Trakt Węgierski 11
    38-450 Dukla, woj. podkarpackie
    tel. 134 329 135, fax. 134 331 011
    REGON: 00000000000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.dukla.pl//

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa i rozbudowa sieci wodociągowej w północnej części miasta Dukla i w południowej części wsi Zboiska
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Inwestycja pt. Przebudowa i rozbudowa sieci wodociągowej w północnej części miasta Dukla i w południowej części wsi Zboiska obejmuje: a) budowę sieci wodociągowej w miejscowości Dukla i Zboiska, b) zabezpieczenie skrzyżowań wodociągu z uzbrojeniem podziemnym (kable energetyczne i telekomunikacyjne), skrzyżowań z drogami i ciekami wodnymi, c) wykonanie włączeń do istniejącego wodociągu, d) wykonanie wyłączenia z eksploatacji odcinka istniejącego wodociągu, e) budowę budynku hydroforni z uzbrojeniem. 2) Istotne parametry inwestycji. Sieć wodociągowa: a) budowa wodociągu z rur PE 100RC SDR17 śr.140 mm - 2 321,00 m, b) budowa wodociągu z rur PE 100RC SDR17 śr.110 mm - 995,00 m, c) budowa wodociągu z rur PE 100RC SDR17 śr.90 mm - 328,00 m, d) budowa wodociągu z rur PE 100RC SDR17 śr.75 mm - 37,00 m, e) budowa wodociągu z rur PE 100RC SDR17 śr.63 mm - 16,00 m, f) budowa wodociągu z rur PE 100RC SDR17 śr.50 mm - 507,00 m, g) budowa wodociągu z rur PE 100RC SDR17 śr.40 mm - 490,00 m, h) budowa wodociągu z rur PE 100RC SDR17 śr.32 mm - 734,00 m, i) wykonanie podwiertów horyzontalnych rurą przewodową śr.140 mm PE 100RC SDR11, SDR17 - Lc = 867,00 mb, j) wykonanie podwiertów horyzontalnych rurą przewodową śr.50×4,6mm PE 100RC SDR11 - Lc = 19,00 mb, k) wykonanie podwiertów horyzontalnych rurą przewodową śr.40×3,7mm PE 100RC SDR11 - Lc = 16,00 mb, l) wykonanie podwiertów horyzontalnych rurą przewodową śr.32×3,0mm PE 100RC SDR11 - Lc = 71,00 mb, m) wykonanie podwiertów horyzontalnych pod drogami rurą ochronną śr.250×22,7mm PE 100RC SDR11 - Lc = 113,00 mb, n) wykonanie podwiertów horyzontalnych pod drogami rurą ochronną śr.280×25,4mm PE 100RC SDR11 - Lc = 40,00 mb, o) budowa studni wodomierzowej - 1 kpl., p) budowa zasuw odcinających śr.32 z obudową i skrzynką - 67 szt., q) budowa zasuw odcinających śr.40 z obudową i skrzynką - 1 szt. r) budowa zasuw odcinających śr.50 z obudową i skrzynką - 13szt. s) budowa zasuw odcinających śr.90 z obudową i skrzynką - 2 szt. t) budowa zasuw odcinających śr.110 z obudową i skrzynką - 2 szt. u) budowa zasuw odcinających śr.140 z obudową i skrzynką -11 szt. v) zabezpieczenie skrzyżowań z kablami energetycznymi i teletechnicznymi rurą ochronną dwudzielną śr.110 mm, L= 2,00 m - 27 szt. Budynek hydroforni: a) budowa budynku hydroforni o pow. użytkowej 15,50 m2 (dobudowa do ist. budynku), b) budowa instalacji kanalizacyjnej z rur PVC - 1 kpl, c) budowa instalacji wody zimnej i ciepłej z rur PP - 1 kpl, d) budowa instalacji elektrycznej - 1 kpl., e) montaż uzbrojenia hydroforni - węzeł redukcyjno - pomiarowy 1 kpl. f) montaż osuszacza powietrza - 1 szt., g) montaż grzejnika elektrycznego o mocy 1500 W - 1 szt., h) dostawa montaż agregatu hydroforowego Q=1,0m3/h-10m3/h-38,5m3/h, Ns 8,8 kW - 1 kpl., i) dostawa i montaż agregatu prądotwórczego 17,6kVA/14,1kW - 400V (agregat w wersji wyciszonej, obudowany, wolnostojący, przeznaczony do pracy na zewnątrz), j) budowa przyłącza kanalizacji sanitarnej z rur PVC śr.160 mm z bud. hydroforni do ist. sieci kanalizacyjnej Lc = 15,00 mb, k) budowa ogrodzenia agregatu prądotwórczego z siatki metalowej na słupkach obsadzonych w cokole z furtką szer. 1,00 m - Lc = 9,00 m. 3) Sposób wykonania robót. Wykopy liniowe - koparka podsiębierna o poj. łyżki 0,25 m3 na rozkop lub pionowe. Zasypanie wykopów - spychacz gąsienicowy o mocy do 75 kM. Zagęszczenie tłucznia, podsypek i obsypek - ubijak spalinowy wibracyjny. Podwiert horyzontalny - urządzenie do podwiertów kontrolowanych. Roboty budowlane - betoniarki, mieszarki, pompa do betonu, rusztowania ramowe, itp. Zamawiający informuję, że opisowi nazw własnych użytych do „opisu przedmiotu zamówienia” towarzyszy wyrazy „lub równoważne”, co powoduje, iż konkretnie wskazane produkty nabierają przykładowego charakteru, a wykonawca ma prawo przedstawić w składanej przez siebie ofercie produkt bądź jego element inny niż wskazany przez zamawiającego, lecz spełniający wszystkie jego wymagania. Zamawiający stosownie do art. 29 ust. 3a ustawy Prawo zamówień publicznych, wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności w zakresie realizacji zamówienia, których wykonanie zawiera cechy stosunku pracy określone w art. 22 § 1* Kodeksu pracy. Zamawiający wymaga, aby czynności polegające na faktycznym wykonywaniu robót budowlanych związanych z wykonywaniem całego zamówienia o ile nie są (będą) wykonywane przez daną osobę w ramach prowadzonej przez nią działalności gospodarczej były wykonywane przez osoby zatrudnione przez Wykonawcę, Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę w pełnym wymiarze czasu pracy. Rodzaj czynności (niezbędnych do wykonania zamówienia), co do których wykonania Zamawiający wymaga zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez Wykonawcę lub Podwykonawcę osób wykonujących w trakcie realizacji zamówienia: - czynności pracownika budowlanego obejmującego cały zakres rzeczowy robót budowlanych opisanych w Projekcie budowlano – wykonawczym, Przedmiarze robót i Szczegółowej Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45232159-8
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca zobowiązany jest do wniesienia wadium w wysokości: 20 00,00 zł. słownie: dwadzieścia tysięcy złotych. 2. Wadium musi być wniesione przed upływem terminu składania ofert w formach dopuszczonych art. 45 ust. 6 ustawy Pzp w zależności od wyboru wykonawcy. Formy wniesienia wadium: w pieniądzu, wpłacone przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: 13 1130 1105 0005 2141 2520 0038 z adnotacją Wadium - Przebudowa i rozbudowa sieci wodociągowej w północnej części miasta Dukla i w południowej części wsi Zboiska Do oferty należy dołączyć kopię polecenia przelewu. • poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; • gwarancjach bankowych; • gwarancjach ubezpieczeniowych; • poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2014 r., poz. 1804 oraz z 2015 r. poz. 978 i 1240). 3. W przypadku wadium wnoszonego w pieniądzu, jako termin wniesienia wadium przyjęty zostaje termin uznania kwoty na rachunku Zamawiającego. 4. W przypadku wniesienia wadium w formie innej niż pieniądz – oryginał dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium należy złożyć ( o ile to możliwe) / przesłać przed upływem terminu składania ofert w siedzibie Zamawiającego: Gmina Dukla, 38-450 Dukla, ul. Trakt Węgierski 11 (pokój Nr 111) a kopię dokumentu poświadczoną za zgodność z oryginałem należy załączyć do oferty. 5. W przypadku wniesienia wadium w formie gwarancji bankowej lub ubezpieczeniowej, gwarancja musi być gwarancją nieodwołalną, bezwarunkową i płatną na pierwsze żądanie zamawiającego, sporządzoną zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa i powinna zawierać następujące elementy: 1) nazwę wykonawcy, beneficjenta gwarancji (zamawiającego), gwaranta (banku lub instytucji ubezpieczeniowej udzielającej gwarancji) oraz wskazanie ich siedzib, b) kwotę gwarancji, 2) termin ważności gwarancji „ od dnia ………… do dnia ……………” , 3) zobowiązanie gwaranta do zapłacenie kwoty gwarancji na pierwsze żądanie Zamawiającego w sytuacjach określonych w art. 46 ust. 4a oraz 5 ustawy. 6. Wadium musi zabezpieczać ofertę przez cały okres związania ofertą, począwszy od dnia, w którym upływa termin składania ofert. 7. Zasady wnoszenia wadium określone w niniejszym rozdziale dotyczą również przedłużenia ważności wadium oraz wnoszenia nowego wadium w przypadkach określonych w ustawie. 8. Nie wniesienie wadium w terminie lub w sposób określony w SIWZ spowoduje wykluczenie Wykonawcy na podstawie art. 89 ust. 1 pkt 7b ustawy Pzp. 9. Zamawiający zwraca wadium zgodnie z zasadami określonymi w art. 46 ust. 1-4 ustawy Pzp. 10. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów, potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust.1, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust.1, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej. 11. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana: odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; 1) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; 2) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Za spełnienie tego warunku Zamawiający uzna złożenie oświadczenia wg Załącznika nr 3 i 4 do SIWZ

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną