Przetargi.pl
Przebudowa i rozbudowa sieci wodociągowej przy ul. Kwiatowej w Malanowie oraz przebudowa sieci kanalizacji deszczowej w Malanowie w ramach projektu pn. „ Modernizacja sieci wodociągowej, kanalizacji i Stacji Uzdatniania Wody w Malanowie”

Gmina Malanów ogłasza przetarg

  • Adres: 62709 Malanów, ul. Turecka
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 063 2883083 w. 25
  • Data zamieszczenia: 2017-11-22
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Malanów
    ul. Turecka 16
    62709 Malanów, woj. wielkopolskie
    tel. 063 2883083 w. 25
    REGON: 54399900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.malanow.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa i rozbudowa sieci wodociągowej przy ul. Kwiatowej w Malanowie oraz przebudowa sieci kanalizacji deszczowej w Malanowie w ramach projektu pn. „ Modernizacja sieci wodociągowej, kanalizacji i Stacji Uzdatniania Wody w Malanowie”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane : Przebudowa i rozbudowa sieci wodociągowej przy ul. Kwiatowej w Malanowie oraz przebudowa sieci kanalizacji deszczowej w Malanowie w ramach projektu pn. „ Modernizacja sieci wodociągowej, kanalizacji i Stacji Uzdatniania Wody w Malanowie” Roboty realizowane są w ramach projektu pod nazwą: „Modernizacja sieci wodociągowej, kanalizacji i Stacji Uzdatniania Wody w Malanowie” . Przedmiot zamówienia obejmuje: - Przebudowę i rozbudowę sieci wodociągowej przy ul. Kwiatowej w Malanowie ,w ramach zadania przewidziane są : - roboty przygotowawcze, - roboty ziemne, - roboty montażowe, - roboty wykończeniowe - przebudowę sieci kanalizacji deszczowej w Malanowie, w ramach zadania przewidziane są: - roboty przygotowawcze, - roboty ziemne, - roboty montażowe, - roboty wykończeniowe 2.1. Wykonawca zobowiązany jest wykonać i utrzymać na swój koszt oznakowanie robót, a także zapewnić warunki bezpieczeństwa. Wykonawca ponosi odpowiedzialność za prawidłowe oznakowanie i zabezpieczenie: miejsca prowadzonych robót w pasie drogowym i wykonanych objazdów oraz za ich utrzymanie w należytym stanie przez cały czas wykonywania robót. 2.2 Wykonawca w ramach przedmiotu zamówienia jest zobowiązany do zapewnienia obsługi geodezyjnej, wykonania wszelkich badań i prób, opracowania projektu organizacji ruchu drogowego , poniesienia opłat za zajecie pasów drogowych przywrócenia terenu do stanu poprzedniego. Wykonawca na własny koszt musi przygotować operat kolaudacyjny zawierający następujące dokumenty : - inwentaryzację geodezyjną powykonawczą, - atesty, certyfikaty, deklaracje dot. wbudowanych materiałów, deklaracje właściwości użytkowych, instrukcje obsługi, - protokoły odbioru prób ciśnieniowych sieci, - protokoły odbiorów pasa drogi wojewódzkiej, gminnych , - oświadczenie kierownika budowy - dziennik budowy - inne dokumenty wskazane w STWiOR 2.3. Koszt transportu odpadów do miejsc ich wykorzystania lub utylizacji, łącznie z kosztami utylizacji ponosi Wykonawca, odpowiedzialny jest również za powstałe w trakcie robót odpady oraz za właściwy sposób postępowania z nimi, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (t.j. Dz. U. z 2016 r., poz. 1987 z późn. zm.) oraz ustawy z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (Dz. U. z 2016 r., poz. 250 z późn. zm.). 2.4 Zamawiający wymaga udzielenia gwarancji na wykonany przedmiot zamówienia przez okres: minimalnie 36 miesięcy – maksymalnie 60 miesięcy od dnia odebrania przez Zamawiającego robót budowlanych i podpisania (bez uwag) protokołu końcowego. Okres rękojmi ustawowy. 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w : dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych; informacji BIOZ, przedmiarze robót.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45231300-8
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Przystępując do niniejszego postępowania każdy Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 15.000,00 zł. 2. Wykonawca może wnieść wadium w jednej lub kilku formach przewidzianych w art. 45 ust. 6 ustawy Pzp. 3. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert. 4. Wadium w formie pieniężnej należy wnieść przelewem na konto Zamawiającego na rachunek bankowy Zamawiającego: Rejonowy Bank Spółdzielczy w Malanowie 27 8557 0009 2002 0024 2211 0003;
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia wymagań w zakresie spełniania tego warunku
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wypełniony formularz oferty - załącznik nr 1 do SIWZ. 2. Pełnomocnictwo (jeżeli dotyczy). 2. Zobowiązanie podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia (składane w przypadku zaistnienia sytuacji, o której mowa w art. 22a ustawy Pzp). Wykonawca, w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej in formacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp , zobowiązany jest przekazać Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp -załącznik nr 4 do SIWZ. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Wykonawca, z którym zamawiający podpisze umowę o udzielenie zamówienia przygotuje i przedłoży przed podpisaniem umowy harmonogram robót i kosztorys ofertowy , które będą stanowić integralną część umowy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach