Przetargi.pl
Przebudowa i rozbudowa Przedszkola Samorządowego w Wolborzu

Gmina Wolbórz ogłasza przetarg

  • Adres: 97-320 Wolbórz, Pl. Jagiełły
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 446 164 251, , fax. 446 164 241
  • Data zamieszczenia: 2019-12-12
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Wolbórz
    Pl. Jagiełły 28
    97-320 Wolbórz, woj. łódzkie
    tel. 446 164 251, , fax. 446 164 241
    REGON: 59064785900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.wolborz.4bip.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa i rozbudowa Przedszkola Samorządowego w Wolborzu
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest: „Przebudowa i rozbudowa Przedszkola Samorządowego w Wolborzu” . 2. Zakres zamówienia obejmuje: przebudowę i rozbudowę Przedszkola Samorządowego w Wolborzu wraz z infrastrukturą techniczną, dostawą oraz montażem wyposażenia technologicznego zgodnie z projektem budowlanym. 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia przedstawiono w dokumentacji projektowej oraz szczegółowych specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót. 4. Zamawiający zaleca, przed dokonaniem wyceny oferty, odbycie wizji lokalnej w terenie, którego prace wykonawcze mają dotyczyć. Dokonanie wizji lokalnej może stanowić dla wykonawcy istotną wskazówkę, umożliwiającą realne skalkulowanie ceny oferty w sposób rzetelny. 5. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia określają: projekt budowlano wykonawczy, specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót oraz SIWZ wraz z załącznikiem nr 8. 6. Prowadzone prace nie mogą wpływać negatywnie na funkcjonowanie przedszkola oraz przebywające w nim dzieci. Należy uzgodnić z dyrektorem ograniczenia w pracach budowlanych i czas ich występowania. Wykonawca musi zabezpieczyć plac budowy, urządzenia, rusztowanie i inne elementy budowy w sposób uniemożliwiający przedostanie się na nie dzieci i zapewniający bezpieczeństwo. 7. Wykonawca zapewni przedszkolu dostawę wody, energii elektrycznej oraz odbiór nieczystości ciekłych. Dopuszcza się okresowe przerwy w dostawie lub odbiorze w/w mediów po uzgodnieniu i zaakceptowaniu przez Zamawiającego. 8. Wykonawca zapewni ciągłość ogrzewania w sezonie grzewczym. 9. Prace na obiekcie muszą być prowadzone w sposób zapewniający możliwość bezpiecznego i prawidłowego użytkowania budynku przez przedszkolaki. 10. Przedszkole nie będzie funkcjonować w miesiącach:, maj, czerwiec, lipiec i sierpień. 11. Dostarczone wyposażenie powinno posiadać wymagane przepisami prawa atesty, certyfikaty, świadectwa jakości oraz spełniać wszelkie wymogi norm, określonych obowiązującym prawem. 12. Dostarczony przedmiot zamówienia musi być fabrycznie nowy i wolny od wad. 13. Dostawa nastąpi kosztem i staraniem Wykonawcy do wskazanego miejsca przez Zamawiającego a następnie dostarczone wyposażenie musi zostać kosztem i staraniem Wykonawcy wniesione do pomieszczeń wskazanych jako miejsce dostawy, odpowiednio rozmieszczone oraz zamontowane zgodnie ze wskazaniem Zamawiającego.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca jest zobowiązany do wniesienia wadium w wysokości 30 000,00 zł (trzydzieści tysięcy złotych 00/100) zgodnie z formą dopuszczoną przepisami art. 45 ust. 6 ustawy Pzp. 2. Wadium wniesione powinno być przed upływem terminu składania ofert. 3. Złożenie oferty niezabezpieczonej wadium będzie skutkować odrzuceniem wykonawcy z postępowania. 4. Wadium w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy zamawiającego Powiatowy Bank Spółdzielczy w Tomaszowie Mazowieckim oddział Wolbórz, Nr konta: 05 8985 0004 0050 0556 1522 0007 z adnotacją: „wadium – Przebudowa i rozbudowa Przedszkola Samorządowego w Wolborzu”. 5. Oryginał lub potwierdzoną za zgodność kopię przelewu należy dołączyć do oferty. 6. Oryginał wadium w pozostałych akceptowanych przez zamawiającego formach należy dołączyć do składanej oferty. 7. Poręczenie lub gwarancja stanowiące formę wadium powinny zawierać stwierdzenie, iż jest ono nieodwołalne, oraz że na pierwsze pisemne żądanie zamawiającego wzywające do zapłaty kwoty wadium następuje jego bezwarunkowa wypłata, oraz powinny wskazywać wszystkie okoliczności uzasadniające zatrzymanie wadium określone w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Pzp. 8. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej. 9. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami zgodnie z art. 46 ustawy Pzp.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia wymagań w zakresie tego warunku
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Postępowanie prowadzone jest zgodnie z art. 24 aa ustawy Pzp. tzw. „Procedura odwrócona”. Do oferty wykonawca dołącza:  formularz ofertowy,  oświadczenia stanowiące wstępne potwierdzenie, że wykonawca: • nie podlega wykluczeniu – załącznik nr 1, • spełnia warunki udziału w postępowaniu – załącznik nr 2,  pełnomocnictwo (jeśli dotyczy)- załącznik nr 4,  zobowiązanie podmiotów trzecich (jeżeli dotyczy) 2. Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełniania, warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby, zamieszcza informację o tych podmiotach w oświadczeniu. 3. W przypadku powierzenia przez wykonawcę części zamówienia podwykonawcom w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia z udziału w postępowaniu, wykonawca zamieszcza informację o tych podmiotach w oświadczeniu. 4. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców (konsorcjanci), oświadczenie, o którym mowa w ust. 1, składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenia te potwierdzają spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia. 5. W przedmiotowym postępowaniu Zamawiający zamierza zastosować procedury, o których mowa w art. 24aa ustawy– tj. procedurę odwróconą. W procedurze odwróconej Zamawiający najpierw dokonuje oceny złożonych ofert, oceniając je pod kątem kryteriów oceny, a następnie sprawdza czy Wykonawca, którego oferta została najwyżej oceniona, nie podlega wykluczeniu z postępowania oraz spełnia warunki udziału w przedmiotowym postępowaniu. 6. Jeżeli wykonawca nie złożył oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1, oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1, lub innych dokumentów niezbędnych do przeprowadzenia postępowania, oświadczenia lub dokumenty są niekompletne, zawierają błędy lub budzą wskazane przez zamawiającego wątpliwości, zamawiający wzywa do ich złożenia, uzupełnienia lub poprawienia lub do udzielania wyjaśnień w terminie przez siebie wskazanym, chyba że mimo ich złożenia, uzupełnienia lub poprawienia lub udzielenia wyjaśnień oferta wykonawcy podlega odrzuceniu albo konieczne byłoby unieważnienie postępowania. 7. Jeżeli jest to niezbędne do zapewnienia odpowiedniego przebiegu postępowania o udzielenie zamówienia, zamawiający może na każdym etapie postępowania wezwać wykonawców do złożenia wszystkich lub niektórych oświadczeń lub dokumentów potwierdzających, że nie podlegają wykluczeniu, spełniają warunki udziału w postępowaniu, a jeżeli zachodzą uzasadnione podstawy do uznania, że złożone uprzednio oświadczenia lub dokumenty nie są już aktualne, do złożenia aktualnych oświadczeń lub dokumentów. 8. Wykonawca zgodnie z art. 24 ust. 11 pzp - w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 pzp – tj: kwoty, jaką zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, firm oraz adresów wykonawców, którzy złożyli oferty w terminie; ceny, terminu wykonania zamówienia, okresu gwarancji i warunków płatności zawartych w ofertach - przekazuje zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia – załącznik nr 3.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach