Urząd Miejski ogłasza przetarg
- Adres: 64300 Nowy Tomyśl, ul. Poznańska
- Województwo: wielkopolskie
- Telefon/fax: tel. 61 4426600, 4426641 , fax. 614 422 754
- Data zamieszczenia: 2017-07-12
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Urząd Miejski
ul. Poznańska 33
64300 Nowy Tomyśl, woj. wielkopolskie
tel. 61 4426600, 4426641, fax. 614 422 754
REGON: 52693700000 - I.2. Rodzaj zamawiającego: administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Przebudowa i rozbudowa przedszkola nr 1 „Misia Uszatka” w formule zaprojektuj i wybuduj” – II postępowanie. - II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem umowy jest zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych w ramach zadania „Przebudowa i rozbudowa przedszkola nr 1 „Misia Uszatka” w formule zaprojektuj i wybuduj – II postępowanie” zgodnie z programem funkcjonalno-użytkowym, inwentaryzacją oraz projektem i wykazem wyposażenia . Zamówienie obejmuje wykonanie kompletnej dokumentacji projektowej, uzyskanie wszelkich decyzji umożliwiających realizację inwestycji, pełnienie nadzoru autorskiego oraz realizację robót budowlanych na podstawie wykonanej dokumentacji projektowej. 2. Zakres zamówienia obejmuje zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych w ramach zadania „Przebudowa i rozbudowa przedszkola nr 1 „Misia Uszatka” w formule zaprojektuj i wybuduj” na którą składają się następujące prace podzielone na II etapy: a) Etap I: - wykonanie i przekazanie Zamawiającemu dokumentacji projektowej wraz z uzyskaniem wymaganych prawem wszelkich decyzji, uzgodnień i opinii umożliwiających realizacje inwestycji; - przeniesienie praw autorskich do dokumentacji projektowej na zasadach określonych w umowie; b) Etap II: - pełnienie nadzoru autorskiego, - realizację robót budowlanych na podstawie wykonanej i przyjętej przez Zamawiającego dokumentacji projektowej i wykonawczej. - wyposażenie szkoły zgodnie z wykazem i projektem wyposażenia, - uzyskanie pozwolenia na użytkowanie. UWAGA: Zamawiający posiada decyzję o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego. 3. Przedmiot zamówienia został szczegółowo określony w Programie Funkcjonalno-Użytkowym – załącznik nr 5 do SIWZ, w warunkach Projektu Umowy- załącznik nr 6 do SIWZ, w Rzutach i rysunkach – załącznik nr 8 do SIWZ, Projekcie wyposażenia wraz z wykazem – załącznik nr 9 do SIWZ oraz w Inwentaryzacji – załącznik nr 10 do SIWZ. Przedmiot zamówienia nazywany jest w dalszej treści IDW „przedmiotem zamówienia”. 4. Zamawiający zgodnie z art. 29 ust. 3a ustawy wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności w zakresie realizacji zamówienia, których wykonanie polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy (Dz. U. z 2014 r., poz. 1502, ze zm.). 4.1. Wymagania w zakresie zatrudnienia: a) Zatrudnienie na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności określone w pkt c) b) Okres wymaganego zatrudnienia: czas realizacji przedmiotu zamówienia, c) Rodzaj czynności wykonywanych przez osoby zatrudnione na umowę o prace: • roboty ogólnobudowlane, • roboty instalacyjne. 4.2. Sposób dokumentowania zatrudnienia: a) wykaz pracowników zatrudnionych przy realizacji zamówienia na podstawie umowy o pracę, który stanowił będzie załącznik do umowy zawartej na podstawie dokonanego przez Zamawiającego wyboru oferty Wykonawcy w przedmiotowym postępowaniu, b) oświadczenie osób, o których mowa w pkt 4.1 ppkt a), że są zatrudnione na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy, przez cały okres realizacji zmówienia przedstawiane przez Wykonawcę w terminie 7 dni od dnia zawarcia umowy na podstawie dokonanego przez Zamawiającego wyboru oferty Wykonawcy w przedmiotowym postępowaniu. 4.3. Uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez Wykonawcę wymagań, o których mowa w art. 29 ust. 3a ustawy Pzp: Zamawiający na każdym etapie realizacji przedmiotu zamówienia będzie uprawniony do kontroli oraz żądania od Wykonawcy lub podwykonawcy przedstawienia dowodów zatrudnienia osób, o których mowa w pkt 4.1 ppkt a) na podstawie umów o pracę, zgodnie z wymaganiami określonymi w pkt 4.1. Wykonawca na każde pisemne wezwanie Zamawiającego zobowiązany będzie do przedstawienia w terminie przez niego wskazanym dowodów zatrudnienia ww. osób, w szczególności: zanonimizowanych kopii umów o pracę, potwierdzenia odprowadzenia składek na ubezpieczenia społeczne i zdrowotne lub innych określonych przez Zamawiającego dokumentów. 4.4. Sankcje z tytułu niespełnienia wymagań w zakresie zatrudnienia: Nieprzedstawienie przez Wykonawcę dokumentów o których mowa w ppkt 4.2 lub 4.3 będzie równoznaczne z niespełnieniem przez wykonawcę wymagań w zakresie zatrudnienia. a) w przypadku nie przedstawienia w terminie dokumentów, o których mowa w ppkt 4.2 pkt b) lub ppkt 4.3 Wykonawca każdorazowo zapłaci Zamawiającemu karę w wysokości 1.000 zł, b) w przypadku nie przedstawienia po wezwaniu przez Zamawiającego oświadczenia, o którym mowa w ppkt 4.2 pkt b) lub po dwukrotnym wezwaniu Wykonawcy przez Zamawiającego do złożenia dowodów, o których mowa w ppkt 4.3, Zamawiający może od umowy odstąpić i naliczyć karę umowną w wysokości 10 % całkowitego wynagrodzenia brutto określonego w umowie zawartej na podstawie dokonanego przez Zamawiającego wyboru oferty Wykonawcy w przedmiotowym postępowaniu. 4.5. W przypadku rozwiązania stosunku o pracę przed upływem okresu określonego w ppkt 4.1. pkt b) Wykonawca zobowiązany będzie do zatrudnienia innej osoby, z zachowaniem wszystkich wymagań określonych w pkt 4. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Przebudowa części budynku Przedszkola Gminnego w Orchowie na potrzeby Klubu Maluszka w Orchowie
Dodano: 2024-05-17 - Budowa rurociągu wody surowej S1 od ujęcia wody do SUW w Piotrowie.
Dodano: 2024-05-15 - Wykonanie zabezpieczeń przeciwpożarowych w Zespole Szkół Ogólnokształcących i Technicznych w Kleczewie
Dodano: 2024-05-15 - ROZBUDOWA BUDYNKU SZKOŁY ZESPOŁU SZKÓŁ IM. MIKOŁAJA KOPERNIKA W KONINIE O KLATKĘ SCHODOWĄ
Dodano: 2024-05-14 - Modernizacja budynku przy ul. 3 Maja 18 w Nowych Skalmierzycach z przeznaczeniem na działalność z zakresu profilaktyki i rozwiązywania problemów uzależnień- etap II.
Dodano: 2024-05-13 - Budowa dojazdu pożarowego nr 34 w Nadleśnictwie Zdrojowa Góra, Leśnictwo Koszyce, na odcinku od km 0+000,00 do km 1+480,00
Dodano: 2024-05-10 - Budowa ośrodka dydaktyczno - szkoleniowego Kampusu Kąkolewo Politechniki Poznańskiej w formule zaprojektuj i wybuduj
Dodano: 2024-05-10 - Budowa ulicy Grzybobranie w miejscowości Borówiec
Dodano: 2024-05-09 - Rozwój infrastruktury edukacyjnej na terenie powiatu międzychodzkiego poprzez modernizację budynku Liceum Ogólnokształcącego.
Dodano: 2024-05-06 - Przebudowa drogi powiatowej nr 3811P w Adamowie.
Dodano: 2024-05-01