Przetargi.pl
Przebudowa i rozbudowa Przedszkola Gminnego w Oleśnicy - kontynuacja

Gmina Oleśnica ogłasza przetarg

  • Adres: 28-220 Oleśnica, ul. Nadstawie 1
  • Województwo: świętokrzyskie
  • Telefon/fax: tel. 041 3774036, 3774009 , fax. 041 3774036
  • Data zamieszczenia: 2013-07-29
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Oleśnica
    ul. Nadstawie 1 1
    28-220 Oleśnica, woj. świętokrzyskie
    tel. 041 3774036, 3774009, fax. 041 3774036
    REGON: 29101045800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.gminaolesnica.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa i rozbudowa Przedszkola Gminnego w Oleśnicy - kontynuacja
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest kontynuacja przebudowy i rozbudowy Przedszkola Gminnego w Oleśnicy na działce o numerze ewidencyjnym gruntów 188/2 z zagospodarowaniem terenu wokół budynku wraz z uzyskaniem pozwolenia na użytkowanie obiektu. Zakres robót do wykonania: roboty przygotowawcze i ziemne, fundamenty, roboty murowe, betonowe, konstrukcje drewniane, dach, stolarka okienna i drzwiowa, podłoża i posadzki, elewacje zewnętrzne, roboty wykończeniowe, instalacja wodno-kanalizacyjna, instalacja C.O., instalacja gazowa, instalacja wentylacji mechanicznej, instalacja elektryczna, instalacja p. poż. i odgromowa, instalacja monitoringu, ogród zimowy, roboty w zakresie zagospodarowania terenu oraz inne prace gwarantujące prawidłowe funkcjonowanie przedmiotu zamówienia. Przedmiot zamówienia obejmuje również: a) opracowanie planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia, b) wykonanie wszelkich robót przygotowawczych i porządkowych, w tym zagospodarowania placu budowy, utrzymania i likwidacji zaplecza budowy wraz z wykonaniem i likwidacją przyłączy mediów na potrzeby realizacji robót oraz ich użytkowania, c) wykonanie niezbędnych rusztowań, d) odtworzenie dróg i chodników zniszczonych w trakcie realizacji robót, e) doprowadzenie terenu do stanu pierwotnego po zakończeniu realizacji robót, f) pełną obsługę geodezyjną wraz z inwentaryzacją powykonawczą (na dzień odbioru robót Wykonawca dostarczy inwentaryzację geodezyjną powy?konawczą w dwóch egzemplarzach, przy?jętą do zasobów geodezyjnych Starostwa Powiatowego), g) wykonanie dokumentacji powykonawczej, h) opracowanie świadectwa energetycznego zgodnie z wymogami prawa budowlanego, i) uzyskanie pozwolenia na użytkowanie obiektu wraz z opiniami i stanowiskami organów wymienionych w art. 56 Prawa budowlanego w imieniu Zamawiającego, j) dostarczenie instrukcji użytkowania obiektu, w tym m.in. instrukcje użytkowania sprzętu i urządzeń obiektu oraz instrukcje stanowiskowe, k) dostarczenie instrukcji bezpieczeństwa pożarowego wraz z wyposażeniem w sprzęt p.poż. (gaśnice, koce, itp.), wykonanie planu ewakuacji budynku wraz z wykonaniem oznakowania obiektu, l) uporządkowanie terenu budowy i przekazanie go Zamawiającemu w dniu odbioru końcowego robót, m) Wykonawca ponosi zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami prawa pełną odpowiedzialność za naruszenie przepisów, dotyczących ochrony środowiska na terenie budowy i na terenie przyległym do terenu budowy oraz postępowanie z odpadami w stopniu całkowicie zwalniającym od tej odpowiedzialności Zamawiającego - ustawa z dnia 27 kwietnia 2001r. o odpadach (t. j. Dz. U. z 2010r. Nr 185, poz. 1243 z późn. zm.) oraz ustawa z dnia 27 kwietnia 2001r. Prawo ochrony środowiska (t. j. Dz. U. z 2008r. Nr 25, poz. 150 z późn. zm.)
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452141001
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: W prowadzonym postępowaniu Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości: 40 000,00 zł (słownie złotych: czterdzieści tysięcy 00/100). Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert, przy czym wniesieniu wadium w pieniądzu za pomocą przelewu bankowego Zamawiający będzie uważał za skuteczne tylko wówczas, gdy bank prowadzący rachunek Zamawiającego potwierdzi, że otrzymał taki przelew przed upływem terminu składania ofert. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: a) pieniądzu, b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że zobowiązanie kasy jest zawsze zobowiązaniem pieniężnym, c) gwarancjach bankowych, d) gwarancjach ubezpieczeniowych, e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275 z późn. zm.). Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem /operacja bezgotówkowa/ na rachunek bankowy w Krakowskim Banku Spółdzielczym O/Oleśnica nr 72 8591 0007 0160 0000 0042 0014 z adnotacją: Wadium do przetargu nieograniczonego: Przebudowa i rozbudowa Przedszkola Gminnego w Oleśnicy - kontynuacja

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.gminaolesnica.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach