Przetargi.pl
Przebudowa i rozbudowa pomieszczeń budynku biurowego i warsztatowego z przeznaczeniem na salę konferencyjną z zapleczem oraz niezbędną infrastrukturą techniczną przy ul. Grunwaldzkiej 94-96, dla RDLP we Wrocławiu

Regionalna Dyrekcja Lasów Państwowych we Wrocławiu ogłasza przetarg

  • Adres: 50-357 Wrocław, ul. Grunwaldzka 90
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 071 3771700 , fax. 071 3771777
  • Data zamieszczenia: 2015-04-21
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Regionalna Dyrekcja Lasów Państwowych we Wrocławiu
    ul. Grunwaldzka 90 90
    50-357 Wrocław, woj. dolnośląskie
    tel. 071 3771700, fax. 071 3771777
    REGON: 93102386500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.wroclaw.lasy.gov.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Państwowa jednostka organizacyjna nie posiadająca osobowości prawnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa i rozbudowa pomieszczeń budynku biurowego i warsztatowego z przeznaczeniem na salę konferencyjną z zapleczem oraz niezbędną infrastrukturą techniczną przy ul. Grunwaldzkiej 94-96, dla RDLP we Wrocławiu
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Na zadanie składa się: 1. Rozbudowa i przebudowa części budynku biurowego oraz budynku warsztatowego z przeznaczeniem na salę konferencyjną z zapleczem oraz budowa wiaty na 3 samochody dostawcze ul. Grunwaldzka 94, 40-357 Wrocław , działki nr ewid. 28/3, 28/5, AM-5 obręb Plac Grunwaldzki , kat. obiektu XVI, XVII. Zadanie będzie realizowane w trybie /wybuduj/ na podstawie dokumentacji projektowej i STWIOR opracowanej przez firmę DEMIURG Sp. z o.o., Sp. komandytowa, ul. Płowiecka 11/2, 60-277 Poznań. Pozwolenie na budowę zostało wydane decyzją nr 187/15 z dnia 15 stycznia 2015r. Nagłośnienie sali konferencyjnej oraz system sterowania (w tym: sterowanie oświetleniem, nagłośnieniem, klimatyzacją, roletami, pokazami multimedialnymi z wykorzystaniem rzutnika i ekranów w stole prezydialnym), a także połączenie światłowodowe Sali konferencyjnej z siecią WAN w budynku biurowym RDLP ul. Grunwaldzka 90, realizowane będzie w trybie /zaprojektuj i wybuduj/ na podstawie Programu funkcjonalno-użytkowego. Przed przystąpieniem do użytkowania wymagane jest uzyskanie ostatecznej decyzji pozwolenie na użytkowanie. 2. Przebudowa zaplecza socjalnego oraz przyległego garażu zlokalizowanego w budynku biurowym przy ul. Grunwaldzkiej 94 we Wrocławiu na zaplecze socjalne wraz z przebudową poddasza w zakresie likwidacji okien i ociepleniem stropu nad I piętrem, działka nr ewid. 28/3, AM-5 obręb Plac Grunwaldzki, kat. obiektu XVI. Zadanie będzie realizowane w trybie /wybuduj/ na podstawie dokumentacji projektowej i STWIOR opracowanej przez firmę DEMIURG Sp. z o.o., Sp. komandytowa, ul. Płowiecka 11/2, 60-277 Poznań. Pozwolenie na budowę zostało wydane decyzją nr 655/15 z dnia 12 lutego 2015r., 3. Remont elewacji budynku magazynowego ul. Grunwaldzka 94, 50 357 Wrocław działka nr 28/3. Zadanie będzie realizowane w trybie /wybuduj/ na podstawie dokumentacji projektowej i STWIOR opracowanej przez firmę DEMIURG Sp. z o.o., Sp. komandytowa, ul. Płowiecka 11/2, 60-277 Poznań. Roboty będą wykonywane na podstawie zgłoszenia robót z dnia 01.12.2014 r. Istniejący stan zagospodarowania działki Teren działki jest prostokątny, płaski. Działka jest częściowo zabudowana budynkami gospodarczymi oraz socjalno-biurowymi. Pozostała część stanowi utwardzony parking. Działka jest uzbrojona w przyłącze wodne, kanalizacji sanitarnej, kanalizacji deszczowej, elektroenergetyczne, budynki w ciepło zasilane są z elektrociepłowni. Obiekty są podłączone do sieci elektroenergetycznej, wodnej, kanalizacji sanitarnej, deszczowej oraz sieci co. Obsługa komunikacyjna odbywa się istniejącym zjazdem z ul. Grunwaldzkiej. Działka nr ewid. 28/5 objęta zagospodarowaniem jest ujęta w gminnej ewidencji zabytków. Dane dot. obiektów: Na salę konferencyjną z zapleczem przeznaczone są obiekty kompleksu budynków socjalno-biurowych oraz gospodarczych użytkowanych przez Regionalną Dyrekcję Lasów Państwowych we Wrocławiu: budynek warsztatu samochodowego, 1-kondygnacyjny, oraz przyziemie 2-kondygnacyjnego budynku biurowego (obecnie garaże). W przyziemiu budynku biurowego zlokalizowane zostaną pomieszczenia gospodarcze (3 garaże, rowerownia, magazynek) o pow. użytk. 65,6m2, oraz zaplecze socjalne i higieniczno - sanitarne o pow. użytkowej 40m2. Sala konferencyjna z pomieszczeniami pomocniczymi (hol, sanitariaty, komunikacja, kuchnia, magazyn) po rozbudowie budynku warsztatowego będzie miała powierzchnię 275,8 m2, wiata (3 miejsca postojowe) - 72 m2. Przed budynkiem przewidziano wydzielony zielenią plac dla obsługi sali. Miejsca parkingowe zapewnione są na istniejącym na terenie inwestycji parkingu. Zadanie (poza dociepleniem stropu poddasza) nie obejmuje swoim zakresem robót piętra budynku biurowego (część wyremontowana). W zakres zadania wchodzi również remont elewacji i docieplenie budynku magazynowego (obecnie punkt sprzedaży sortów mundurowych) z wykonaniem schodów zewnętrznych stalowych. Konstrukcja istniejących obiektów - tradycyjna. Zakres robót: roboty rozbiórkowe; roboty ziemne, roboty fundamentowe, częściowo nowe ściany zewnętrzne, roboty żelbetowe, dach o konstrukcji stalowo-drewnianej nad salą konferencyjną (konstrukcja, pokrycie), ściany działowe; posadzki; roboty wykończeniowe wewnętrzne (w tym sufity podwieszane); roboty wykończeniowe zewnętrzne (w tym nowe elewacje z dociepleniem budynków), ocieplenie poddasza budynku biurowego, przebudowa schodów w budynku biurowym do wymogów drogi ewakuacyjnej, instalacje wod-kan, klimatyzacja, wentylacja, centralne ogrzewanie, instalacje elektryczne (z wykonaniem nowej szafy elektrycznej), instalacja alarmowa, sieci komputerowe, nagłośnienie, instalacje sterowania, instalacja alarmowa, wyposażenie multimedialne (z wyłączeniem mebli ruchomych), włączenie do sieci kanalizacji sanitarnej i deszczowej na terenie działki, instalacja odgromowa. Przyjęte rozwiązania i zakres robót i wykonywanych w trybie /zaprojektuj i wybuduj/ wymaga akceptacji Inwestora na etapie projektu. Standard wykonania i wykończenia: Wysoki, zastosowane nowoczesne technologie wykonania i wystroju wnętrz, zawansowane technologie w zakresie instalacji, oświetlenia, sieci komputerowych i sterowania. Roboty wykończeniowe prowadzone będą na podstawie przekazanego wykonawcy projektu wystroju wnętrz. Przed wprowadzeniem jakichkolwiek zmian Wykonawca zobowiązany będzie do przedstawienia do akceptacji Inwestorowi i Głównemu Projektantowi próbek i danych technicznych materiałów zamiennych. Wprowadzone zmiany nie mogą pociągać za sobą zwiększenia kosztów inwestycji. Jeżeli zastosowanie rozwiązania zamiennego wiązać się będzie się z koniecznością wprowadzenia zmian w dokumentacji, strona wnioskująca ponosić będzie pełną odpowiedzialność za dokonanie tych zmian, związaną z tym koordynację międzybranżową oraz uzyskanie niezbędnych uzgodnień i pozwoleń. Organizacja robót: Załącznikiem do umowy będzie szczegółowy harmonogram robót. Nieuzasadnione opóźnienia w realizacji od harmonogramu będą się wiązać z sankcjami. Roboty muszą być prowadzone pod kierunkiem osób uprawnionych. Należy stosować rozwiązania podane w projektach, a ewentualne zmiany tych rozwiązań uzgadniać z Inwestorem i Projektantem. Teren prowadzenia robót należy zabezpieczyć przed wejściem osób nieupoważnionych. W trakcie prowadzenia robót musi być zapewniona możliwość użytkowania przez Inwestora przyległego parkingu (z wyłączeniem terenu placu budowy) oraz możliwość pracy na 1 piętrze budynku biurowego. Pracownikom Wykonawcy ( i ewentualnemu Podwykonawcy) należy zapewnić właściwe zaplecze socjalno-sanitarne niezależne od istniejących budynków (z wyłączeniem możliwości zakwaterowania pracowników w obrębie budowy). Wykonawca musi zapewnić właściwe składowanie i gospodarkę zarówno materiałami, jak i odpadami powstającymi na budowie, a po zakończeniu robót powinien uprzątnąć teren budowy, przywrócić go do stanu początkowego. Część robót (elewacyjne) będzie prowadzona na terenie przyległym (nieruchomości obce). Wymagana będzie codzienna obecność kierownika budowy ( i robót instalacyjnych w czasie ich prowadzenia) na budowie przez min. 4 godziny (wg. dziennika). Wykonawca (Kierownik budowy, kierownicy robót) zobowiązany będzie do uczestnictwa w radach budowy organizowanych 1 raz w tygodniu, z rozliczaniem dziennym wykonania robót. Pracownicy zobowiązani będą do posiadania ubrań roboczych z nazwą firmy oraz środków ochrony osobistej, zgodnie z wymaganiami bhp. Wymagane jest wykonanie siłami własnymi robót ogólnobudowlanych stanu surowego przebudowy i rozbudowy warsztatu na salę konferencyjną oraz wykonania części socjalnej. Obsługa geodezyjna, wszelka dokumentacja powykonawcza jest w gestii wykonawcy. Po zakończeniu robót Wykonawca w imieniu Zamawiającego uzyska pozwolenie na użytkowanie Sali konferencyjnej z zapleczem Nadzór robót: Ustanowiony będzie nadzór inwestorski w zakresie poszczególnych branż. Rozliczenie i płatności: Rozliczenie robót kosztorysowe, z uwzględnieniem nakładów jednostkowych ustalonych w kosztorysie ofertowym. Wymagane będzie prowadzenie książki obmiarów z wyspecyfikowaniem daty, rodzaju robót, miejsca ich wykonania. Możliwe będą następujące płatności częściowe : 1) za wykonanie robót elewacji budynku magazynowego, po odbiorze, 2) za wykonanie zaplecza socjalnego z elewacją, po odbiorze, 3) na koniec września 2015 wg zaawansowania robót przebudowy i rozbudowy warsztatu (i części przyziemia budynku biurowego) na salę konferencyjną z zapleczem, 4) po odbiorze sali konferencyjnej z zapleczem - do wysokości 80% ceny ofertowej dot. przebudowy i rozbudowy warsztatu na salę konferencyjną. Terminy płatności częściowych do 30 dni od przyjęcia przez Inwestora faktury. Płatność końcowa - 20% ceny ofertowej dot. przebudowy i rozbudowy warsztatu na salę konferencyjną nastąpi niezwłocznie po uzyskaniu ostatecznej decyzji pozwolenia na użytkowanie.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452100002
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający będzie wymagał od Wykonawcy, który zostanie zaproszony do składania ofert, wniesienia wadium o wartości: 50.000,00 zł

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg ograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Gwarancja
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach