Gmina Grodzisko Dolne ogłasza przetarg
- Adres: 37-306 Grodzisko Dolne,
- Województwo: podkarpackie
- Telefon/fax: tel. 017 24-36-003
- Data zamieszczenia: 2009-05-05
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Grodzisko Dolne
37-306 Grodzisko Dolne, woj. podkarpackie
tel. 017 24-36-003 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.grodziskodolne.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Przebudowa i rozbudowa OSP w Laszczynach dla potrzeb dziennego pobytu dorosłych osób niepełnosprawnych - Środowiskowy Dom Samopomocy - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przebudowa i rozbudowa OSP w Laszczynach dla potrzeb dziennego pobytu dorosłych osób niepełnosprawnych - Środowiskowy Dom Samopomocy I w tym : - Prace ogólnobudowlane na obiekcie OSP - Instalacje elektryczne wewnętrzne - Instalacje sanitarne wewn - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452152212
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 1.Wykonawca wniesie wadium w wysokości 10 000,00 PLN 2. W zależności od woli wykonawcy wadium może być wniesione w formie: - pieniądza - poręczenia bankowego lub poręczenia spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1) W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy spełniają wymagania opisane w art. 22 ust 1 ustawy Prawo zamówień publicznych tj: a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności objętej przedmiotem zamówienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia - zamawiający uzna, że wykonawca ma wystarczające doświadczenie jeżeli w okresie ostatnich pięciu latach wykonał co najmniej dwa obiekty o podobnym charakterze i wartości nie mniejszej niż 800 tysięcy złotych każde , jak również kierownik budowy Wykonawcy musi dysponować pięcioletnim doświadczeniem w zakresie robót o równoważnym charakterze i wielkości ( należy brać pod uwagę datę otrzymania uprawnień ) , w tym nie mniej niż dwa lata w charakterze kierownika budowy - lub przedstawić pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia: - posiadają dostęp do środków finansowych wystarczających do realizacji zamówienia lub zdolność kredytową w kwocie co najmniej 1 000 000 PLN. - są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na nie mniejszą niż 2 000 000 PLN - udzielą gwarancji na wykonane roboty budowlane na co najmniej 36 miesięcy d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust.1 i 2 PZP 2) Sposób dokonania oceny spełniania wymaganych warunków: - przy dokonaniu oceny spełnienia warunków Zamawiający będzie się kierował regułą (spełnia albo nie spełnia). - niespełnienie chociażby jednego warunku będzie skutkować wykluczeniem z postępowania: Ofertę Wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą .
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu należy przedstawić: 1) oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu wg wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do niniejszej specyfikacji, 2)aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, 3)Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważnego zaświadczenia właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawionych nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 4)Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art.24 ust.1 pkt 9 ustawy , wystawionych nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 5)Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające , że wykonawca nie zalega z opłaceniem podatków, opłat, lub zaświadczenia , że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 6)Aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 7)Wykaz wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat robót budowlanych , a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie , odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania wraz z dokumentami potwierdzającymi, że roboty te zostały wykonane należycie - wg załącznika 2b do Specyfikacji. 8)Kopia polisy lub innego dokumentu ubezpieczenia potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. 9)Informacja banku, w którym wykonawca posiada podstawowy rachunek bankowy potwierdzający zdolność kredytową wykonawcy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 10)Kopia uprawnień budowlanych osoby, której wykonawca zamierza powierzyć stanowisko kierownika budowy w czasie realizacji zamówienia oraz aktualny wpis do izby inżynierskiej 11) Dane finansowe oferenta ( wg wzoru podanego w załączniku nr 4 ) zawierające: - Oświadczenie finansowe - Wskaźniki finansowe - Możliwości uzyskania kredytu 12) Uzupełniony harmonogram realizacji inwestycji ( wg załącznika nr 5 do Specyfikacji ) . 13) Kosztorys ofertowy szczegółowy
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: bip.grodziskodolne.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Rozbudowa i przebudowa budynku (części pomieszczeń) Domu Ludowego w Żarnowcu pod Dzienny Dom Opieki Medycznej wraz z przebudową instalacji gazowe, na działkach nr. 1317/1, 1317/2 położonych w miejscowości Żarnowiec
Dodano: 2016-05-18 - Przebudowa pomieszczeń budynku żłobka nr 1 w Rzeszowie przy ul. Pięknej 18
Dodano: 2015-07-15 - Nazwa zadania Remont pomieszczeń parteru i I piętra Żłobka nr 1 przy ul Piękna 18 w zakresie malowania, posadzki z terakoty i wykładziny pcv, stolarki drzwiowej oraz balustrad tarasów i elewacji wraz z rozbiórką piaskownic. Remont pomieszczeń piwnic, parteru i I piętra Żłobka nr 12 przy ul Dąbrowskiego 73 w zakresie malowania pomieszczeń i stolarki okiennej, posadzek, montażu urządzenia klimatyzacji oraz ogrodzenia.
Dodano: 2015-05-25 - Remont -wymiana dźwigu towarowego w budynku żłobka 10 w Rzeszowie przy ul. Starzyńskiego 19 .
Dodano: 2014-09-25 - Remont dachu na budynku Żłobka nr 8 w Rzeszowie.
Dodano: 2014-05-28 - Przebudowa Żłobka nr 10 w Rzeszowie - Ochrona przeciwpożarowa budynku
Dodano: 2013-11-14 - Wymiana - Remont dźwigów towarowych w budynkach Żłobków nr 1 i 10 w Rzeszowie.
Dodano: 2013-10-10 - Remont dachów na budynkach Żłobków nr 1 i 11 w Rzeszowie.
Dodano: 2013-09-26 - Remont dachów na budynkach Żłobków nr 1 i 10 w Rzeszowie
Dodano: 2013-08-29 - Wykonanie zewnętrznej platformy hydraulicznej dla osób niepełnosprawnych w budynku Środowiskowego Domu Samopomocy w Przysiekach
Dodano: 2013-08-14