Przetargi.pl
Przebudowa i rozbudowa oczyszczalni ścieków oraz budowa kanalizacji sanitarnej w Domaradzu

Gmina Domaradz ogłasza przetarg

  • Adres: 36-230 Domaradz, Domaradz 345
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. 013 4347041, 4347051 , fax. 013 4347041
  • Data zamieszczenia: 2009-12-15
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Domaradz
    Domaradz 345 345
    36-230 Domaradz, woj. podkarpackie
    tel. 013 4347041, 4347051, fax. 013 4347041
    REGON: 37044022900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.domaradz.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa i rozbudowa oczyszczalni ścieków oraz budowa kanalizacji sanitarnej w Domaradzu
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych polegających na wykonaniu Przebudowy i rozbudowy oczyszczalni ścieków oraz budowy kanalizacji sanitarnej w Domaradzu, w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Podkarpackiego na lata 2007-2013 Oś priorytetowa 4 Ochrona środowiska i zapobieganie zagrożeniom, Działanie 4.1 Infrastruktura ochrony środowiska. 3.1 Przebudowa i rozbudowa oczyszczalni ścieków w Domaradzu. - parametry rozbudowywanej istniejącej mechaniczno-biologicznej oczyszczalni ścieków - przepustowość dla I etapu (przedmiot zamówienia) - Qśr.d. = 300 m3/d, - docelowo dla II etapu (w przyszłości) - Qśr.d. = 600 m3/d. - typ oczyszczalni: mechaniczno-biologiczna SBR - Kompletny system monitoringu i sterowania urządzeniami technologicznymi oczyszczalni ścieków w Domaradzu wraz z wizualizacją procesu technologicznego oraz system monitoringu, wizualizacji i powiadamiania o pracy przepompowni. 3.2 Budowa kanalizacji sanitarnej w miejscowości Domaradz i części miejscowości Lutcza w systemie grawitacyjno-pompowym, w tym: - Budowa sieci kanalizacji sanitarnej z rur PCV śr. 315 mm L= 4 926 m - Budowa sieci kanalizacji sanitarnej z rur PCV śr. 250 mm L= 1 193 m - Budowa sieci kanalizacji sanitarnej z rur PCV śr. 200 mm L= 9 610 m - Budowa sieci kanalizacji sanitarnej z rur PCV śr. 160 mm L= 27 577 m - Budowa rurociągu tłocznego z rur PE-HD śr. 50 mm L= 1 125 m - Budowa rurociągu tłocznego z rur PE-HD śr. 90 mm L= 1 418 m - Budowa rurociągu tłocznego z rur PE-HD śr. 110 mm L= 139 m - Budowa rurociągu tłocznego z rur PE-HD śr. 160 mm L= 325 m - Budowa 12 szt. przepompowni ścieków, - Budowa lokalnej oczyszczalni ścieków Domaradz - Poręby 4,9 m3/d. 3.3 Przedmiot zamówienia należy wykonać z materiałów własnych wykonawcy zgodnie ze sztuką budowlaną, przy zastosowaniu Polskich Norm i zgodnie z załączoną dokumentacją projektową (projekty budowlane i wykonawcze, specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót, przedmiary robót). Przedmiary robót są materiałem pomocniczym, należy je sprawdzić i dokonać ewentualnej korekty w stosunku do zleconego zakresu robót. 3.4 Wszelkie użyte w załączonej dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych oraz przedmiarach robót nazwy produktów, znaki towarowe, patenty lub pochodzenie nie mają na celu naruszenia art. 29 i art. 7 ustawy pzp, mają jedynie za zadanie sprecyzowanie oczekiwań jakościowych i technologicznych Zamawiającego. 3.5 Zamawiający dopuszcza zastosowanie przez Wykonawców rozwiązań równoważnych pod warunkiem spełnienia tego samego poziomu technologicznego, wydajnościowego, i zastosowania materiałów oraz urządzeń o nie gorszych parametrach niż określone w dokumentacji projektowej.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452324006
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wykonawca biorący udział w niniejszym postępowaniu przetargowym wnosi wadium najpóźniej przed terminem składania ofert w wysokości: 150 000 zł (słownie: sto pięćdziesiąt tysięcy złotych).
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy spełniający następujące warunki: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 2. Zamawiający w szczególności wymaga aby Wykonawcy: 1) w przedmiocie osób zdolnych do wykonania zamówienia - kierownik budowy oraz kierownicy robót posiadali następujące uprawnienia: - do kierowania robotami budowlanymi w branży sanitarnej, ogólnobudowlanej (konstrukcyjno-budowlanej), elektroenergetycznej, drogowej - bez ograniczeń w wymienionych branżach, z co najmniej 5-letnim stażem pracy i przynależnością do właściwej Izby Inżynierów Budownictwa, 2) w przedmiocie doświadczenia - potwierdzą wykonanie w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej: - 1 zamówienia, które swoim rodzajem i wartością odpowiada opisanemu przedmiotowi zamówienia, tj. w przedmiocie budowy, przebudowy lub rozbudowy mechaniczno-biologicznej o przepustowości Qśr.d. co najmniej 300 m3/d, o wartości nie mniejszej niż 2 000 000 zł brutto oraz - 1 zamówienia, które swoim rodzajem i wartością odpowiada opisanemu przedmiotowi zamówienia, tj. w przedmiocie budowy lub rozbudowy kanalizacji sanitarnej w systemie grawitacyjno-pompowym o łącznej długości nie mniejszej niż 40 km, o wartości nie mniejszej niż 7 000 000 zł brutto. 3) w przedmiocie znajdowania się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia posiadali środki finansowe zgromadzone na rachunku, lub mieli zdolność kredytową potwierdzoną przez bank lub kasę oszczędnościowo-kredytową, w których Wykonawca posiada rachunek w wysokości nie mniejszej niż 3 000 000 zł. 3. Ocena spełnienia warunków wymaganych przez oferentów dokonana zostanie komisyjnie, na podstawie żądanych dokumentów i oświadczeń zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia, że wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu - Wykonawca do oferty przedłoży: 1) Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu wg wzoru - załącznik nr 2 do SIWZ 2) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3) Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 4) Aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 5) Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 6) Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 7) Wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności. 8) Pisemne zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie, o którym mowa w pkt i, wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował. 9) Dokumenty potwierdzające, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia - kierownicy robót w poszczególnych branżach, posiadają wymagane uprawnienia wraz z dokumentami o przynależności do właściwej Izby Inżynierów Budownictwa 10) Wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, na którą wykonawca składa ofertę, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów (np. referencji, protokołów odbioru robót) potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie. 11) W celu potwierdzenia, że wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, złoży informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego (wykonawcami wspólnie ubiegającymi się o wykonanie zamówienia są również wspólnicy spółki cywilnej) do oferty musi być dołączone pełnomocnictwo do reprezentowania wykonawcy w danej procedurze zamówienia publicznego zgodnie z art.23 ust.2 ustawy Prawo zamówień publicznych, określające zakres udzielonego pełnomocnictwa, podmioty występujące wspólnie oraz podpisane przez osoby reprezentujące osobę prawną, fizyczną, jednostkę organizacyjną nie posiadającą osobowości prawnej. Przy załączeniu do oferty pełnomocnictwa w formie kserokopii, kserokopia musi być potwierdzona za zgodność z oryginałem przez osoby udzielające pełnomocnictwa. W przypadku jeżeli oferta wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia zostanie wybrana, zamawiający może żądać przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego, umowy regulującej współpracę tych wykonawców. Jeśli ofertę i załączniki do oferty podpisuje osoba(y) nie upoważniona(e) w świetle dokumentu o którym mowa w pkt. 2 - należy załączyć pełnomocnictwo tej osoby (osób) do reprezentowania wykonawcy w niniejszym postępowaniu - minimalnie do złożenia w imieniu wykonawcy oferty w postępowaniu. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w: - pkt 2, 3, 4 i 6 - składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, b) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, c) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie; - pkt 5 - składa zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt. 2,3,4,5,6 zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Dokumenty należy złożyć w oryginale lub kserokopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę (lub jego pełnomocnika), a w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia za zgodność z oryginałem potwierdza pełnomocnik. Zamawiający zażąda przedstawienia oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii dokumentu wtedy, gdy złożona przez wykonawcę kopia dokumentu jest nieczytelna lub budzi wątpliwości co do jej prawdziwości. Ponadto wykonawca w składanej ofercie załączy następujące dokumenty: ? Dowód wniesienia wadium, ? Kosztorys ofertowy uproszczony, ? Zaparafowany na każdej stronie projekt umowy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.domaradz.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach