Przetargi.pl
Przebudowa i rozbudowa Leśniczówki Szeląg - Szeląg 1gmina Jonkowo woj. warmińsko - mazurskie

Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe Nadleśnictwo Kudypy ogłasza przetarg

  • Adres: 11-036 Gietrzwałd, Kudypy 4
  • Województwo: warmińsko-mazurskie
  • Telefon/fax: tel. 089 5279090 , fax. 089 5278958
  • Data zamieszczenia: 2010-01-15
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe Nadleśnictwo Kudypy
    Kudypy 4 4
    11-036 Gietrzwałd, woj. warmińsko-mazurskie
    tel. 089 5279090, fax. 089 5278958
    REGON: 51054391200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: kudypy@olsztyn.rdlp.gov.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: jednostka nie posiadająca osobowości prawnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa i rozbudowa Leśniczówki Szeląg - Szeląg 1gmina Jonkowo woj. warmińsko - mazurskie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Kompleksowa przebudowa polegająca na: wymianie pokrycia dachowego z istniejącej dachówki holenderki na dachówkę ceramiczną esówkę wraz z wykonaniem docieplenia połaci dachowej, wymianie obróbek blacharski, wymianą uszkodzonych elementów więźby dachowej wstawienie okien dachowych, przebudowa kominów dymowych i wentylacyjnych, wymiana stolarki drzwiowej i okiennej w piwnicy, wymiana podłóg i posadzek, wymiana instalacji centralnego ogrzewania, wod-kan, instalacji elektrycznej wlz. Wymiana urządzeń sanitarnych z wyodrębnieniem pomieszczeń sanitariatów. Przebudowa układu komunikacyjnego, kuchni i pomieszczenia kancelarii. Renowacja elewacji poprzez oczyszczenie i zakonserwowanie środkami chemicznymi. Wykonanie opaski odwadniającej i chodników. Wszystkie prace należy wykonać zgodnie z opracowanym projektem budowlanym specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych oraz sztuką budowlaną, Oznaczenie wg Wspólnego Słownika Zamówień: CPV45210000-2 - Prace budowlane Szczegółowy zakres robót zawiera: 1.projekt budowlany 2.przedmiar robót 3. specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót Na wykonane roboty Wykonawca udzieli Zamawiającemu gwarancji na okres nie krótszy niż 36 miesięcy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452100002
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wadium w wysokości: 8.000,00 złotych (słownie: osiem tysięcy złotych) należy wnieść przed upływem terminu składania ofert. Wykonawca wnosi wadium: 1) w pieniądzu na konto zamawiającego numer konta: BGŻS.A.23203000451110000000467910 2) w poręczeniach lub gwarancjach bankowych, poręczeniach skok 3) w gwarancjach ubezpieczeniowych 4) w poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. z 2007 r. Nr 42 poz. 275). Za termin wniesienia wadium w formie przelewu pieniężnego przyjmuje się termin uznania na rachunku zamawiającego.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełnią następujące warunki: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania działalności w zakresie prac budownictwa ogólnego 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie, tj. w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania wykonali w sposób należyty roboty budowlane, których wartość na jednym obiekcie była nie mniejsza niż oferowana cena 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie przedmiotu zamówienia, tj. posiadają ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia. 4) dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, tj. osobą posiadającą uprawnienia budowlane, oraz potencjałem technicznym niezbędnym do wykonania zamówienia. 5) nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art.24 ust 1 i 2 ustawy. Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Nie spełnienie choćby jednego z powyższych warunków spowoduje wykluczenie Wykonawcy z postępowania. Spełnienie warunków udziału w postępowaniu oceniane będzie wg zasady spełnia / nie spełnia Zamawiający odrzuca ofertę, jeżeli: - jest niezgodna z ustawą lub jej treść nie odpowiada treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia. - jej złożenie stanowi czyn nieuczciwej konkurencji w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji. - zawiera rażąco niską cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia - została złożona przez wykonawcę wykluczonego z udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia. - zawiera błędy w obliczeniu ceny. - w terminie 3 dni od dnia otrzymania zawiadomienia wykonawca nie zgodził się na poprawienie omyłki, o której mowa w art.87 ust.2 pkt.3 ustawy. - jest nieważna na podstawie odrębnych przepisów.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu Wykonawcy składają następujące dokumenty: 1. aktualny odpis z właściwego rejestru wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych - oświadczenie w zakresie art.24 ust.1 pkt.2 ustawy. 2. aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art.24 ust.1 pkt 4-9 ustawy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3. aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 4. wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed wszczęciem niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy to w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości oraz daty i miejsca wykonania, wraz z dokumentami potwierdzającymi, że roboty te zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone. 5. wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności oraz informacją o postawie do dysponowania tymi osobami. 6. oświadczenie, że osoba, która będzie uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiada uprawnienia budowlane, oraz że należy do właściwego oddziału Izby Inżynierów Budownictwa i posiada opłacone składki na dzień składania ofert. 7 opłacona polisa, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia. 8. oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust 1 ustawy (w ofercie). Jeżeli z uzasadnionej przyczyny Wykonawca nie może przedstawić polisy ubezpieczeniowej, może przedstawić inny dokument, który w wystarczający sposób potwierdza spełnianie warunku udziału w postępowaniu. Wykonawca polegający na wiedzy i doświadczeniu oraz osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, zobowiązany jest udowodnić, że będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy realizacji zamówienia. Wykonawca jest zobowiązany złożyć dokumenty wymienione w pkt.1-3 dotyczące tych podmiotów. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa wyżej składa dokument lub dokumenty, wystawione zgodnie z prawem kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: - nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości; - nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie; - nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. - Zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art.24 ust 1 pkt 4-8 ustawy. Wyżej wymienione dokumenty mogą być złożone w formie oryginałów lub kserokopii potwierdzonych za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. IX. Informacja o sposobie porozumiewania się zamawiającego z wykonawcami Każdy wykonawca ma prawo zwrócić się do zamawiającego o wyjaśnienie specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Pytania wykonawców mogą być sformułowane na piśmie i skierowane na adres: Lasy Państwowe Nadleśnictwo Kudypy Kudypy 4 11-036 Gietrzwałd faksem: 089-527-89-58 lub na adres e-mail: kudypy@olsztyn.lasy.gov.pl. Zamawiający udzieli niezwłocznie odpowiedzi wszystkim wykonawcom, którzy pobrali specyfikację istotnych warunków zamówienia, chyba że pytanie wpłynęło do zamawiającego później niż do końca dnia, w którym upływa połowa wyznaczonego terminu składania ofert. - Zamawiający nie przewiduje zorganizowania zebrania z wykonawcami. - Oświadczenia i dokumenty przekazywane będą: faxem, na piśmie, pocztą elektroniczną.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.olsztyn.lasy.gov.pl/przetargi
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach