Przetargi.pl
Przebudowa i rozbudowa istniejących pomieszczeń na szalet miejski ogólnodostępny w Wągrowcu

Burmistrz Miasta Wągrowca ogłasza przetarg

  • Adres: 62-100 Wągrowiec, ul. Kościuszki 15A
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 067 2621522, 2680320 , fax. 067 2620325
  • Data zamieszczenia: 2009-06-08
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Burmistrz Miasta Wągrowca
    ul. Kościuszki 15A 15A
    62-100 Wągrowiec, woj. wielkopolskie
    tel. 067 2621522, 2680320, fax. 067 2620325
    REGON: 00052659300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.wagrowiec.eu
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa i rozbudowa istniejących pomieszczeń na szalet miejski ogólnodostępny w Wągrowcu
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest przebudowa i rozbudowa istniejących pomieszczeń na szalet miejski ogólnodostępny w Wągrowcu przy ul. Rynek 12 w formule zaprojektuj i wybuduj. Zakres prac polegać będzie m.in. na: a. opracowaniu na materiałach Wykonawcy (w tym geodezyjnych) dokumentacji projektowej wykonawczej (ilość niezbędna Wykonawcy + 2 egz. dla Zamawiającego w wersji papierowej i 1 egz. w wersji elektronicznej) wraz z opracowaniem projektów budowlanych (ilość niezbędna Wykonawcy, organom budowlanym + 2 egz. dla Zamawiającego wersji papierowej i 1 egz. w wersji elektronicznej) w zakresie: - instalacji wod. - kan. (w tym c.w.u.), - kanalizacji deszczowej, - instalacji centralnego ogrzewania, - instalacji wentylacyjnej mechanicznej nawiewno - wywiewnej, - instalacji elektrycznej, w oparciu o Program funkcjonalno - użytkowy, Projekt budowlany, Pozwolenie na budowę oraz Pozwolenie na prowadzenie robót budowlanych na terenie układu urbanistycznego wpisanego do rejestru zabytków. b. opracowaniu przedmiarów robót i specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót na wszystkie elementy realizowanych robót (ilość niezbędna Wykonawcy + 2 egz. dla Zamawiającego w wersji papierowej i 1 egz. w wersji elektronicznej). c. przygotowaniu odpowiednich dokumentów formalno - prawnych i uzyskanie na ich podstawie w imieniu Zamawiającego pozwolenia na budowę oraz innych decyzji właściwych organów na przeprowadzenie robót w oparciu o obowiązujące przepisy, o ile zajdzie taka potrzeba. d. wykonaniu wszystkich robót budowlanych wynikających z opracowanych dokumentacji projektowych i specyfikacji warunków wykonania i odbioru robót. e. pełnieniu nadzoru autorskiego. f. obsłudze geodezyjnej i nadzorze archeologicznym. g. opracowaniu instrukcji eksploatacji obiektu i urządzeń. h. wyposażeniu obiektu w zakresie zgodnym z Programem funkcjonalno - użytkowym. i. przeszkoleniu obsługi. j. sporządzeniu pełnej inwentaryzacji powykonawczej w min. 5 egzemplarzach. k. sporządzeniu pełnej dokumentacji powykonawczej w min. 3 egzemplarzach w wersji papierowej i 1 egz. w wersji elektronicznej. l. uruchomieniu i przekazaniu do użytkowania Zamawiającemu wykonanego obiektu. m. przekazanie Zamawiającemu kompletu wymaganych dokumentów do wniosku o wydanie pozwolenia na użytkowanie. Na opis przedmiotu zamówienia składają się również: Program funkcjonalno - użytkowy (zał. nr 3), Projekt budowlany (zał. Nr 4).
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452155002
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wadium w wysokości 3.000,00zł należy wnieść do dnia 30 czerwca 2009r. do godz. 9,oo.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W przetargu mogą wziąć udział Wykonawcy: a. nie wykluczeni na podstawie art. 24, spełniający warunki określone w art. 22 ust. 1 Ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity Dz. U. z 2007r., Nr 223, poz. 1655 z późniejszymi zmianami), b. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, c. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych od wykonania zamówienia tj.: A - wykażą, że zrealizowali w okresie ostatnich 5 lat przed wszczęciem postępowania, a jeżeli okres działalności jest krótszy, to w tym okresie co najmniej 1 (jeden) obiekt budowlany - kubaturowy o kubaturze co najmniej 1000m3, B - dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów zdolnych do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia: B.1. kierownikiem budowy posiadającym uprawnienia budowlane do wykonywania samodzielnych funkcji kierownika budowy z co najmniej pięcioletnim doświadczeniem w pełnieniu obowiązków kierownika budowy przy realizacji inwestycji budowlanych. B.2. projektantami posiadającymi uprawnienia do projektowania w specjalnościach instalacyjnej i elektrycznej, każdy z co najmniej pięcioletnim doświadczeniem jako projektant po uzyskaniu uprawnień. d. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia tj. dysponują środkami finansowymi lub zdolnością kredytową w nie mniejszej wysokości niż 100.000,00zł, e. udzielą min. 36 miesięcy gwarancji na zrealizowany obiekt licząc od dnia odbioru końcowego, f. posiadają ważne ubezpieczenie OC w ramach prowadzonej działalności o minimalnej gwarantowanej sumie ubezpieczenia 100.000,00zł, g. spełnią warunki określone Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia, Zamawiający dokona oceny spełnienia ww. warunków wg. formuły spełnia - nie spełnia w oparciu o wymagane w Rozdziale VI SIWZ dokumenty. Niespełnienie przez Wykonawcę chociażby jednego warunku skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania. Ofertę Wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawcy składając ofertę na formularzu oferty wg. załącznika (WZÓR NR 1 DO SIWZ) zobowiązani są złożyć następujące dokumenty: 1) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej w zakresie objętym przedmiotem zamówienia - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 2) Oświadczenie Oferenta, że spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych wg. załącznika (WZÓR NR 2 DO SIWZ), 3) Oświadczenie o nie podleganiu wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych wg. załącznika (WZÓR NR 3 DO SIWZ), 4) Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważnego zaświadczenia właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 4-8 ustawy, wystawionych nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 5) Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust.1 pkt.9 ustawy wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania ofert, 6) Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 7) Wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, potwierdzający spełnienie warunku o który mowa w Rozdziale V pkt c ppkt A SIWZ z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca ich wykonania wraz z załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty zostały wykonane należycie - wg. załącznika (WZÓR NR 4 DO SIWZ), 8) Wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponować Wykonawca, i które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia (kierownik budowy, projektanci), wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakres wykonywanych przez nich czynności na potwierdzenie warunku, o którym mowa w Rozdziale V pkt c ppkt B wg. załącznika (WZÓR NR 5 DO SIWZ), 9) Pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie o którym mowa w Rozdziale VI pkt 8 SIWZ Wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował, 10) Dokumenty potwierdzające, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia (ujęte w Wykazie osób) posiadają wymagane uprawnienia zgodnie z ustawą z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane (tekst jednolity Dz. U. z 2006r., Nr 156, poz. 1118 ze zmianami), w szczególności: - decyzje w sprawie nadania uprawnień - wpis do właściwej organizacji samorządu zawodowego potwierdzony zaświadczeniem z określonym w nim terminem ważności, 11) Informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, w którym Wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową w wysokości nie mniejszej niż 100.000,00zł, na potwierdzenie warunku, o którym mowa w Rozdziale V pkt d - wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed terminem składania ofert, 12) Aktualną na dzień składania ofert polisę ubezpieczeniową, potwierdzającą, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności w minimalnej gwarantowanej sumie ubezpieczenia 100.000,00zł na potwierdzenie warunku, o którym mowa w Rozdziale V pkt f), 13) Dowód wniesienia wadium. Dodatkowo: 14) Wykaz części zamówienia, które Wykonawca zamierza powierzyć Podwykonawcom wg. załącznika (WZÓR NR 6 DO SIWZ), 15) Wykaz projektantów (poza projektantami branż instalacyjnej i elektrycznej) uczestniczących w sporządzaniu projektu wraz z kopiami uprawnień projektowych i kopiami aktualnych zaświadczeń o wpisie na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego wg. załącznika (WZÓR NR 7 DO SIWZ), 16) Wyceniony Wykaz elementów rozliczeniowych wg. załącznika (WZÓR NR 8 DO SIWZ).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wagrowiec.eu
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach