Przetargi.pl
„Przebudowa i rozbudowa infrastruktury wodno – kanalizacyjnej na terenie gminy Włocławek”

Gmina Włocławek ogłasza przetarg

  • Adres: 87-800 Włocławek, Królewiecka
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 0-54 230 53 00; 230 53 37, , fax. 054 230 53 53
  • Data zamieszczenia: 2018-06-13
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Włocławek
    Królewiecka 7
    87-800 Włocławek, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 0-54 230 53 00; 230 53 37, , fax. 054 230 53 53
    REGON: 910866904
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.gmina.wloclawek.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    „Przebudowa i rozbudowa infrastruktury wodno – kanalizacyjnej na terenie gminy Włocławek”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    3.1. Przedmiotem zamówienia jest demontaż kanalizacji sanitarnej wykonanej wadliwie i budowa nowej kanalizacji sanitarnej grawitacyjnej wraz z przyłączami w miejscowości Kruszyn ul. Świerkowa w ramach zadania „Przebudowa i rozbudowa infrastruktury wodno – kanalizacyjnej na terenie gminy Włocławek” 3.1.2. Zakres robót obejmuje: 1) demontaż wadliwie wykonanej budowę kanalizacji sanitarnej w miejscowości Kruszyn, ul. Świerkowa w nieruchomościach oznaczonych geodezyjnie numerami 314/17, 315/16 obręb Kruszyn, o całkowitej długości 339 m. 2) budowę kanalizacji sanitarnej w miejscowości Kruszyn, ul. Świerkowa. Kanalizacja sanitarna w miejscowości Kruszyn, ul. Świerkowa będzie przebiegać po nieruchomościach oznaczonych geodezyjnie numerami 314/17, 315/16 obręb Kruszyn, o całkowitej długości 339 m i powinna być wykonana z rur PCV o przekroju 200 x 5,9. W ramach budowy sieci kanalizacyjnej w ul. Świerkowej w m. Kruszyn należy wykonać 23 przyłącza z rur PCV o przekroju 160 x 4,7 o łącznej długości 126 m. W ramach budowy sieci kanalizacyjnej w m. Kruszyn ul. Świerkowa należy wykonać studnie kanalizacyjne betonowe dn1200. Studnie należy wyposażyć we włazy nastudzienne typu ciężkiego oraz w pierścienie odciążające. Ze względu na usytuowanie studni w pasie drogowym muszą być wyposażone we właz typu ciężkiego D-T40. Połączenia kręgów betonowych wykonać w sposób szczelny. 3.1.4. Dopuszcza się rozwiązania równoważne pod warunkiem zachowania podstawowych parametrów technicznych i jakościowych proponowanych urządzeń do opisanych w dokumentacji przetargowej. Udokumentowanie równoważności leży po stronie Wykonawcy. 3.2. Szczegółowy zakres robót budowlanych (opis przedmiotu zamówienia) został w zamieszczony w Szczegółowych Specyfikacjach Technicznych Wykonania (SSTW), zawartych w projektach budowlanych budowy sieci wodociągowej w miejscowości Kruszyn ul. Świerkowa, w przedmiarach robót, będących załącznikami do SIWZ i zostały zamieszczone na stronie internetowej Urzędu Gminy Włocławek: www.bip. mina.wloclawek.pl – link Przetargi własne urzędu. 3.3. Przedmiar robót nie stanowi podstawy do określenia przedmiotu zamówienia i stanowi jedynie materiał pomocniczy przy kalkulowaniu ceny ryczałtowej za wykonanie przedmiotu zamówienia. Podstawą do określenia przedmiotu zamówienia przy kalkulowaniu ceny ryczałtowej jest Projekt budowlany. 3.4. Jeżeli w dokumentach załączonych do opisu przedmiotu zamówienia, a stanowiących jego integralną część, przy opisie sposobu wykonania poszczególnych rodzajów robót lub czynności oraz w specyfikacjach materiałowych, zawarte są nazwy własne, znaki towarowe lub producenci materiałów lub urządzeń, Zamawiający informuje, iż dopuszcza zastosowanie materiałów i urządzeń równoważnych posiadających takie same parametry i właściwości jak podane w opisie przedmiotu zamówienia. 3.5. Zamawiający na podstawie art. 29 ust. 3a ustawy Pzp wymaga zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności w zakresie realizacji zamówienia w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy (Dz. U. z 2018 r. poz. 108.). - monter instalacji sanitarnych (sieci zewnętrzne) , - robotnik drogowy, - organizowania pracy na budowie i nadzoru (np. majstrowie, brygadziści). 3.6. Dokumentowanie zatrudnienia osób wykonujących wskazane w pkt 3.5. czynności będzie polegało na: 1) na etapie ofertowania - Wykonawca składa oświadczenie zgodnie z treścią Załącznika 1 do SIWZ; 2) na etapie po zawarciu umowy, a przed przystąpieniem do realizacji robót - Wykonawca w terminie do 7 dni licząc od dnia przekazania placu budowy będzie zobowiązany do przedstawienia Zamawiającemu dokumentów potwierdzających sposób zatrudnienia osób wykonujących powyższe czynności tj. oświadczenia osób wykonujących ww czynności, potwierdzające że osoby te są zatrudnione na podstawie umowy o pracę. Nie przedstawienie we wskazanym terminie ww. oświadczeń, bądź przedstawienie oświadczeń niekompletnych, nie obejmujących wszystkich wyspecyfikowanych czynności może być podstawą do odstąpienia od umowy przez Zamawiającego z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy oraz naliczenia kar umownych, zgodnie z treścią wzoru umowy stanowiącej załącznik do SIWZ; 3) na etapie realizacji umowy - Wykonawca na każde pisemne żądanie Zamawiającego w terminie 7 dni roboczych przedkładał będzie Zamawiającemu raport na temat stanu i sposobu zatrudnienia osób zaangażowanych w wykonywanie czynności wskazanych w SIWZ, tj. oświadczenia zatrudnionych osób o zatrudnieniu na umowę o pracę, oraz będzie przedkładał dowody odprowadzenia składek ZUS od umów o pracę zatrudnionych osób. 3.7. W przypadku nie przedstawienia w terminie informacji, o których mowa w pkt 3.6 SIWZ Wykonawca płacić będzie każdorazowo karę w wysokości określonej w § 15 wzoru umowy. W przypadku nie zatrudnienia przy realizacji wymaganych czynności osób na podstawie umowy o pracę, Wykonawca będzie zobowiązany do zapłacenia kary umownej Zamawiającemu, w wysokości określonej w § 15 wzoru umowy. 3.8. Nie wypełnienie zobowiązań dotyczących zatrudniania osób może być podstawą do wypowiedzenia przez Zamawiającego umowy z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45231300-8
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium w kwocie 2 000,00 zł 9.1.2.Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. 9.2.Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: a) pieniądzu, b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c) gwarancjach bankowych, d) gwarancjach ubezpieczeniowych, e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości. (Dz. U. z 2014 r. poz. 1804oraz z 2015 r. poz. 987 i 1240) Wadium w formie pieniężnej należy wnieść na rachunek bankowy Zamawiającego KDBS 79 9550 0003 2001 0070 0711 0018. 9.2.1. Skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu następuje z chwilą uznania środków pieniężnych na rachunku bankowym Zamawiającego, o którym mowa w pkt 3 niniejszej SIWZ, przed upływem terminu składania ofert (tj. przed upływem dnia i godziny wyznaczonej jako ostateczny termin składania ofert). 9.2.2. Zamawiający zaleca, aby w przypadku wniesienia wadium w formie: 1) pieniężnej – dokument potwierdzający dokonanie przelewu wadium został załączony do oferty; 2) innej niż pieniądz – oryginał dokumentu został złożony w oddzielnej kopercie, a jego kopia (potwierdzona za zgodność z oryginałem przez wykonawcę) w ofercie. 9.2.3. Z treści gwarancji lub poręczenia winno wynikać bezwarunkowe, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie Gwaranta lub Poręczyciela do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy PZP, to jest: 9.3. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej. 9.4. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana: 1) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; 2) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; 3) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy. 9.5. Oferta wykonawcy, który nie wniesie wadium lub wniesie w sposób nieprawidłowy zostanie odrzucona. 9.6. Okoliczności i zasady zwrotu wadium, jego przepadku oraz zasady jego zaliczenia na poczet zabezpieczenia należytego wykonania umowy określa ustawa Pzp. UWAGA: Wadium wniesione w formie gwarancji i poręczeń musi obejmować wszystkie przypadki, w których Wykonawca traci wadium na rzecz Zamawiającego. W przypadku, gdy dokumenty te nie będą zabezpieczały w pełnym zakresie możliwych roszczeń Zamawiającego, Wykonawca zostanie wykluczony z postępowania.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie ustala szczegółowych kryteriów weryfikacji predyspozycji wykonawcy ani poziomu minimalnego uznawania zdolności wykonawców do realizacji zamówienia w zakresie warunków wskazanych w art. 22 ust. 1b pkt 1 ustawy Pzp (w zakresie kompetencji lub uprawnień do prowadzenia działalności zawodowej);
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1)formularz oferty, 2) pełnomocnictwo (jeżeli dotyczy), 3) dokumenty z których wynika prawo do podpisania oferty, 4) załącznik nr 8 zobowiązanie podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach