Przetargi.pl
Przebudowa i rozbudowa fragmentu instalacji wewnętrznej kanalizacji deszczowej na terenie Wojewódzkiego Ośrodka Ruchu Drogowego w Częstochowie

Wojewódzki Ośrodek Ruchu Drogowego w Częstochowie ogłasza przetarg

  • Adres: 42-200 Częstochowa, ul. gen. Józefa Hallera 1
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 034 3616009 , fax. 034 3616538
  • Data zamieszczenia: 2009-06-24
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Wojewódzki Ośrodek Ruchu Drogowego w Częstochowie
    ul. gen. Józefa Hallera 1 1
    42-200 Częstochowa, woj. śląskie
    tel. 034 3616009, fax. 034 3616538
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.word.czest.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa i rozbudowa fragmentu instalacji wewnętrznej kanalizacji deszczowej na terenie Wojewódzkiego Ośrodka Ruchu Drogowego w Częstochowie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane obejmujące przebudowę i rozbudowę fragmentu instalacji wewnętrznej kanalizacji deszczowej na terenie Wojewódzkiego Ośrodka Ruchu Drogowego w Częstochowie przy ul. Hallera 1, wraz z odtworzeniem nawierzchni po robotach instalacyjnych. Zakres robót obejmuje: - roboty rozbiórkowe - roboty montażowe instalacji kanalizacji deszczowej - roboty odtworzeniowe jezdni. Szczegółowy opis i zakres przedmiotu zamówienia podany jest w Załączniku nr 1 do SIWZ, który składa się z następujących części: a) Załącznik nr 1.1. - Projekt budowlany wraz z rysunkami (Rys.1-3) i informacją BIOZ b) Załącznik nr 1.2. - Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych c) Załącznik nr 1.3. - Przedmiar robót Szczegółowe wymagania związane z realizacją przedmiotu zamówienia: 1) Wykonawca jest zobowiązany do udzielenia 36 miesięcznej gwarancji na wykonane roboty i użyte materiały. 2) Wykonawca musi zapewnić pełny zakres robót zgodnie z wymaganiami Zamawiającego określonymi w niniejszej SIWZ i jej załącznikach. 3) W przypadku zamiaru powierzenia realizacji części zamówienia podwykonawcom, Wykonawca zobowiązany jest do podania informacji, w jakiej części wykonanie zamówienia zamierza powierzyć podwykonawcom (w pkt 9 formularza ofertowego). 4) Zamawiający informuje, ze ilekroć przedmiot zamówienia opisany jest przez wskazanie znaku towarowego, patentu lub pochodzenia, dopuszcza się rozwiązania równoważne z zastrzeżeniem, iż proponowane rozwiązania (materiały) będą posiadały parametry techniczne nie gorsze niż wymagane przez Zamawiającego i nie będą powodować konieczności przeprojektowania dokumentacji projektowej. Wykazanie równoważności zaoferowanego przedmiotu spoczywa na Wykonawcy, który jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego roboty budowlane (w tym m.in. proponowane materiały) spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. 5) W przedmiotowym postępowaniu zapłata za wykonane roboty nastąpi w formie wynagrodzenia ryczałtowego. W związku z tym od Wykonawców oczekuje się zdobycia wszelkich informacji, które mogą być konieczne do przygotowania oferty. Zamawiający umożliwi, po wcześniejszym uzgodnieniu terminu, dokonanie wizji lokalnej na terenie przyszłych robót. 6) Zgodnie z art. 42 ust. 2 ustawy Prawo budowlane kierownik budowy zobowiązany będzie prowadzić dziennik budowy. 7) Na Wykonawcy spoczywać będzie obowiązek zawiadomienia o zamierzonym terminie rozpoczęcia robót budowlanych właściwy organ nadzoru budowlanego oraz projektanta sprawującego nadzór nad zgodnością realizacji budowy z projektem, co najmniej na 7 dni przed ich rozpoczęciem, dołączając na piśmie: - oświadczenie kierownika budowy (robót), stwierdzające sporządzenie planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia oraz przyjęcie obowiązku kierowania budową (robotami budowlanymi), a także zaświadczenie, o którym mowa w art. 12 ust. 7 ustawy - Prawo budowlane (Dz. U. Nr 156 z 2006r poz. 1118 z późn. zm.) - oświadczenie inspektora nadzoru inwestorskiego, stwierdzające przyjęcie obowiązku pełnienia nadzoru inwestorskiego nad danymi robotami budowlanymi, a także zaświadczenie, o którym mowa w art. 12 ust.7 ustawy - Prawo budowlane 8) Po wykonaniu przedmiotowego zadania na Wykonawcy spoczywać będzie obowiązek zgłoszenia do odbioru technicznego w Miejskim Zarządzie Dróg w Częstochowie, przedkładając inwentaryzację geodezyjną powykonawczą. Wartość szacunkowa zamówienia - mniejsza niż kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy Prawo zamówień publicznych.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 453320003
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 35 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawaijący nie wymaga wniesienia wadium
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że: a) Dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawi pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli Wykonawca wykaże osoby, którymi będzie dysponował, w szczególności: - co najmniej jedną osobą, która posiada uprawnienia budowlane pozwalające na jej uczestniczenie przy realizacji zamówienia w charakterze kierownika budowy i robót w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych. Warunek należy spełnić sporządzając wykaz osób, dołączając dokumenty potwierdzające uprawnienia wymienionych osób i ich aktualną przynależność do właściwej izby samorządu zawodowego. b) W okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał należycie co najmniej jedno zamówienie polegające na wykonaniu budowy lub remontu kanalizacji deszczowej lub sanitarnej, o wartości nie mniejszej niż 120.000,00 zł brutto. Wykonawca musi też wykazać, że wyżej wymienione roboty wykonał z należytą starannością, z podaniem ich wartości, przedmiotu, daty wykonania, nazwy, adresu odbiorcy. Warunek należy spełnić sporządzając wykaz wykonanych robót z załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie. 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych, 2. Dokumenty potwierdzające spełnienie w/w warunków, które Wykonawca powinien dołączyć do oferty przetargowej zostały szczegółowo opisane w rozdziale 7 SIWZ. 3. Zamawiający dokona oceny spełniania w/w warunków przez Wykonawców według reguły spełnia /nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach dołączonych do oferty.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wypełniony i podpisany Formularz ofertowy - wg Załącznika nr 2 do SIWZ 2. Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu - zgodnie ze wzorem stanowiącym Załącznik nr 3 do SIWZ 3. Aktualny odpis z właściwego rejestru lub aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert 4. Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia (według wzoru stanowiącego Załącznik nr 4 do SIWZ) posiadających adekwatne do zakresu prac określonych w przedmiocie zamówienia uprawnienia budowlane wraz z danymi na temat ich kwalifikacji zawodowych niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności - co najmniej jedna osoba, która posiada uprawnienia budowlane pozwalające na jej uczestniczenie przy realizacji zamówienia w charakterze kierownika budowy i robót w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych. Do wykazu należy dołączyć kopie uprawnień budowlanych wraz z dokumentami potwierdzającymi aktualną przynależność tych osób do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa. 5. Wykaz wykonanych (zakończonych) w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenie jest krótszy - w tym okresie, robót polegających na wykonaniu budowy lub remontu kanalizacji deszczowej lub sanitarnej, o wartości nie mniejszej niż 120.000,00 zł brutto każda (według wzoru stanowiącego Załącznik nr 5 do SIWZ). Do wykazu należy załączyć dokumenty potwierdzające należyte wykonanie robót wymienionych w powyższym zakresie. 6. Opcjonalnie, w przypadku, gdy do wykonania zamówienia Wykonawca będzie korzystał z potencjału kadrowego innego podmiotu - musi załączyć pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia (wymienionych w wykazie, o którym mowa w pkt 4 niniejszego rozdziału). 7. Opcjonalnie, w przypadku podpisania oferty przez osobę/y, których umocowanie nie wynika z dokumentów stwierdzających status prawny Wykonawcy (odpisu z właściwego rejestru lub zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej) - do oferty należy dołączyć oryginał lub poświadczoną za zgodność z oryginałem kopię stosownego pełnomocnictwa wystawionego przez osoby do tego upoważnione. Uwaga! Informacje dodatkowe dotyczące oświadczeń i dokumentów wymienionych w tym rozdziale zawarte są w Rozdz. 7 SIWZ.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.word.czest.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach