Przetargi.pl
Przebudowa i rozbudowa drogi gminnej nr 102040B przez wieś Bród Mały (ETAP I - odc. A-D)

Gmina Suwałki ogłasza przetarg

  • Adres: 16-400 Suwałki, ul. Kościuszki 71
  • Województwo: podlaskie
  • Telefon/fax: tel. 087 5662136 , fax. 087 5662136
  • Data zamieszczenia: 2011-10-12
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Suwałki
    ul. Kościuszki 71 71
    16-400 Suwałki, woj. podlaskie
    tel. 087 5662136, fax. 087 5662136
    REGON: 79067097000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.gmina.suwalki.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa i rozbudowa drogi gminnej nr 102040B przez wieś Bród Mały (ETAP I - odc. A-D)
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przebudową i rozbudową objęto odcinek drogi gminnej kl. D nr 102040B przez wieś Bród Mały o długości 523,35m. Początek projektowanej trasy odcinka (A-D) założono w osi skrzyżowania istniejącej drogi powiatowej nr 1117B Bakałarzewo - Zdręby - Stara Chmielówka - Kuków - Bród Mały o nawierzchni bitumicznej. Koniec projektowanej trasy odcinka (A- D) zaprojektowano w KM 0+523,35 na wysokości działek nr geod. 193/7; 204/2. Głównym celem przebudowy i rozbudowy jest poprawa bezpieczeństwa ruchu oraz poszerzenie, wzmocnienie i utwardzenie istniejącej nawierzchni drogi. Przewidziano przebudowę przepustów pod koroną drogi, oraz remont istniejących rowów krytych pod zjazdami gospodarczymi. Przebudowa wynika ze złego stanu technicznego drogi i poszerzenia korony drogi w celu zachowania parametrów technicznych dla dróg gminnych. Rozwiązania konstrukcyjne i techniczne uwzględniają natężenie i strukturę ruchu oraz warunki gruntowo-wodne i klimatyczne. 1. Kategoria ruchu: KR 1 2. Grupa nośności: G2 i G3 Nawierzchnię jezdni zaprojektowano jako: rodzaj nawierzchni charakterystyka konstrukcji nawierzchni nawierzchnia jezdni szer. 3,50m-6,00m - 4,0cm w-wa ścieralna z betonu asfaltowego - 5,0cm w-wa wiążąca z betonu asfaltowego - 20,0cm mieszanka kruszywa naturalnego (50 % kruszywa łamanego) - 20,0cm warstwa mrozoochronna z kruszywa naturalnego CBR min 25% nawierzchnia poboczy szer. 0,75m-1,25m - 9 cm nawierzchnia z kruszywa naturalnego nawierzchnie zjazdów gospodarczych i dróg bocznych - 6 cm warstwa ścieralna z B/A 0/16mm; -20 cm podbudowa z kruszywa naturalnego doziarnionego 50%łamanym stabilizowanego mechanicznie; -15 cm warstwa mrozoochronna z kruszywa naturalnego Przekrój normalny drogi gminnej na opracowywanym odcinku projektuje się jako przekrój drogowy, w układzie przestrzennym jako jedno jezdniowy. - szerokość pasa ruchu 1,75-3,0m - szerokość jezdni podstawowa 3,50-6,0 m - szerokość pobocza 0,75-1,25m - obciążenie 100 kN/oś - kategoria ruchu KR 1 Rozbudowa wodociągu Zakres prac: Kanały z rur PCV 110x4,2 (SDR 26; PN 10) 10m Zasuwa liniowa dn 100 1kpl Hydrant ppoż nadziemny dn 80 (przeniesienie) 1 kpl 2. Wykonawca dla niniejszego zamówienia zobowiązany jest również wykonać poniższe czynności, a tym samym uwzględnić je w proponowanej przez siebie cenie ofertowej: 2.1. zapewnienie obsługi geodezyjnej przez uprawnione służby geodezyjne, obejmującej wytyczenie obiektu oraz wykonanie bieżącej inwentaryzacji powykonawczej, 2.2. odpowiedniego zabezpieczenia terenu budowy, 2.3. zapewnienia dozoru, a także właściwych warunków bezpieczeństwa i higieny pracy, 2.4. prowadzenia robót zgodnie z przepisami bhp i ppoż., 2.5.utrzymanie terenu budowy w stanie wolnym od przeszkód komunikacyjnych oraz usuwania na bieżąco zbędnych materiałów, odpadów i śmieci, 2.6. uporządkowanie terenu budowy po zakończeniu robót i przekazania go Zamawiającemu, 2.7. naprawy uszkodzonych urządzeń uzbrojenia podziemnego, 2.8. ubezpieczenie budowy i robót z tytułu szkód, które mogą zaistnieć w związku z określonymi zdarzeniami losowymi oraz odpowiedzialności cywilnej, na cały czas jej trwania. 2.9. dokonania uzgodnień, uzyskania wszelkich wymaganych opinii niezbędnych do wykonania przedmiotu zamówienia i przekazania go do użytku, Szczegółowy zakres robót określają załączniki do SIWZ w skład których wchodzą, m. in. przedmiary robót, szczegółowe specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót oraz projekt budowlany.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452300008
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gmina.suwalki.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach