Przetargi.pl
,,Przebudowa i rozbudowa byłego budynku biurowego na świetlicę wiejską w Tursku (zmiana sposobu użytkowania), pow. bytowski, woj. pomorskie’’

Gmina Miastko ogłasza przetarg

  • Adres: 77-200 Miastko, ul. Grunwaldzka
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 598 572 081 , fax. 598 572 368
  • Data zamieszczenia: 2020-02-18
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Miastko
    ul. Grunwaldzka 1
    77-200 Miastko, woj. pomorskie
    tel. 598 572 081, fax. 598 572 368
    REGON: 52635700000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.miastko.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    ,,Przebudowa i rozbudowa byłego budynku biurowego na świetlicę wiejską w Tursku (zmiana sposobu użytkowania), pow. bytowski, woj. pomorskie’’
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na przebudowie i rozbudowie budynku biurowego na świetlicę wiejską w Tursku (zmiana sposobu użytkowania) w zakresie obejmującym wykonanie: posadzki na istniejącym podłożu z płytek, montażu podokienników i drzwi wewnętrznych, tynków wewnętrznych, gładzi gipsowych, robót malarskich, montażu armatury sanitarnej, montażu gniazd wtykowych opraw oświetleniowych, wewnętrznej linii zasilającej, podjazdu dla niepełnosprawnych, nawierzchni utwardzonej z kostki polbruk usytuowanego na działce nr 13/6 w obrębie Tursko z uwzględnieniem niezbędnych robót tymczasowych i towarzyszących zgodnie z dokumentacją projektową. Podstawowe gabaryty budynku po przebudowie: Powierzchnia zabudowy – 98,54 m2, powierzchnia użytkowa – 76,04 m2, kubatura – 420 m3, długość 9,08 m, szerokość – 11,74 m, wysokość 4,65 m. 2. Stosownie do art. 31 ust. 1 Pzp przedmiot zamówienia opisuje się za pomocą: 1) dokumentacji projektowej zatwierdzonej decyzją nr 005/2015/MG wydanej przez Starostę Bytowskiego dnia 22.01.2015 roku składającej się z następujących części obowiązujących w zakresie niniejszego postępowania: a) Projekt budowlany: Zmiana sposobu użytkowania, przebudowa i rozbudowa budynku na działce nr 13/6 w obrębie ewidencyjnym Tursko, b) Projekt zagospodarowania, c) Ekspertyza budowlana budynku biurowego, d) Projekt budowlany instalacja wodno-kanalizacyjna, e) Projekt budowlany instalacja elektryczna, 2) Specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych; 3. Opis przedmiotu zamówienia zawarty w w/w dokumentach, obejmuje wykonanie następującego zakresu rzeczowego: 1) posadzki na istniejącym podłożu z uwzględnieniem izolacji przeciwwilgociowej z foli polietylowej i cieplnej o grubości 10 cm z płyt styropianowych, warstw wyrównawczych, ułożeniem terakoty i cokolików na zaprawie klejowej, 2) montaż prefabrykowanych podokienników - 4 szt., 3) montaż drzwi płytowych wewnętrznych pełnych o szerokości 90 cm - 1szt., 4) montaż drzwi płytowych wewnętrznych pełnych o szerokości 90 cm z nawiewem - 3 szt., 5) montaż ścianki i drzwi kabinowych skrzydło 90 cm - 1 szt, 6) stropów podwieszanych z płyt gipsowo-kartonowych na ruszcie metalowym z jednowarstwową gładzią gipsową w toalecie męskiej, 7) tynków cementowo – wapiennych na ścianach, słupach, stropach i podciągach, 8) obłożenie płytkami powierzchni ścian (z zastosowaniem listew narożnych), 9) pomalowanie dwukrotne ścian i sufitów, 10) montaż armatury na wykonanej instalacji wodno – kanalizacyjnej (w tym zlewozmywak z szafka, umywalki, ustępy, pisuar), 11) montaż gniazd wtykowych, opraw oświetleniowych na wykonanej instalacji elektrycznej, 12) montaż grzejników elektrycznych konwektorowych, 13) wykonanie WLZ do istniejącego złącza kablowego z włączeniem do istniejącej rozdzielnicy w pomieszczeniu, 14) pomalowanie dwukrotnie farbą krzemianowa tynków gładkich zewnętrznych, 15) schodów zewnętrznych betonowych obłożonych płytkami, 16) montaż daszku na wejściem, 17) podjazdu dla niepełnosprawnych, 18) nawierzchni utwardzonej z kostki polbruk i opaski wokół budynku, - z uwzględnieniem wszystkich niezbędnych robót (pomocniczych, tymczasowych, towarzyszących).
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Przepisy prawa nie nakładają obowiązku posiadania kompetencji i uprawnień do wykonywania działalności gospodarczej w zakresie upoważniających wykonawcę do ubiegania się o udzielenie i realizację zamówienia będącego przedmiotem niniejszego postępowania tym samym Zamawiający nie stawia szczegółowych wymagań w zakresie tego warunku
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia wykonawcy z udziału w postępowaniu: wykonawca zobowiązany jest w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust.5 Pzp, przekazać zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 Pzp. Wraz z oświadczeniem, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. 2. Pełnomocnictwo osób/y uprawnionej do reprezentowania firmy, zgodnie z formą reprezentacji Wykonawcy określoną w rejestrze handlowym lub w innym dokumencie, właściwym dla formy organizacyjnej firmy Wykonawcy o ile nie wynika to z innych dokumentów załączonych do oferty. 3. Dokument, w którym wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia (np. na podstawie umowy konsorcjalnej, działalności prowadzonej w formie spółki cywilnej) ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, z którego wynika, że zostało ono udzielone przez każdego z Nich (podpisany przez wszystkich wykonawców) – w formie oryginału, w przypadku wyboru oferty tych Wykonawców, Zamawiający przed zawarciem umowy ws. zamówienia publicznego będzie żądał umowę regulującą ich współpracę. 4. Wskazanie w ofercie części zamówienia, której wykonanie wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcy. Uwaga: Wymóg obowiązuje tylko wykonawców, których ta sytuacja dotyczy. 5. Wskazanie nazw (firm) podwykonawców, na których zasoby wykonawca powołuje się na zasadach określonych w art. 22a Pzp w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu. Uwaga: Wymieniony dokument składają wraz z ofertą tylko wykonawcy, których ta sytuacja dotyczy. 6. W związku z określonym katalogiem wymaganych dokumentów, w przypadku wykonawców mających siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej nie zachodzą okoliczności przedkładania dokumentów wystawianych w tym kraju w zakresie: potwierdzenia odpowiednich uprawnień, wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania. 7. Dokumenty sporządzone w języku obcym należy złożyć wraz z tłumaczeniem na język polski.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach