Przetargi.pl
Przebudowa i rozbudowa budynku Zespołu Szkolno - Przedszkolnego Nr 1 w Łużnej z częściową zmianą sposobu użytkowania na żłobek.

Gmina Łużna ogłasza przetarg

  • Adres: 38-322 Łużna, Łużna
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 183 543 922, , fax. 183 543 039
  • Data zamieszczenia: 2019-06-24
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Łużna
    Łużna 634
    38-322 Łużna, woj. małopolskie
    tel. 183 543 922, , fax. 183 543 039
    REGON: 49189246900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.malopolska.pl/ugluzna/Article/id,240588.html

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa i rozbudowa budynku Zespołu Szkolno - Przedszkolnego Nr 1 w Łużnej z częściową zmianą sposobu użytkowania na żłobek.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Nazwa zadania nadana przez Zamawiającego: "Przebudowa i rozbudowa budynku Zespołu Szkolno - Przedszkolnego Nr 1 w Łużnej z częściową zmianą sposobu użytkowania na żłobek.", z materiałów własnych wykonawcy, zgodnie z projektami budowlanymi, specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych, specyfikacją istotnych warunków zamówienia (SIWZ), złożoną ofertą oraz przedmiarem robót stanowiącym element pomocniczy do wyceny przedmiotu zamówienia. 2. Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie robót budowlanych związanych z dostosowaniem do założonych potrzeb, w szczególności poprzez: 1/ wykonanie przebić w ścianach z wcześniejszym osadzeniem systemowych nadproży pod okno podawcze oraz drzwi do ubikacji, 2/ rozkucie otworu okiennego pod drzwi wyjściowe na taras, 3/ wydzielenie nowych pomieszczeń poprzez wykonanie ścianek działowych gipsowo-kartonowych z izolacją akustyczną, 4/ wydzielenie klatki schodowej poprzez wykonanie ścianek działowych gipsowokartonowych 2-warstwowych z izolacją akustyczną o odporności ogniowej EI60 oraz montaż przeszklonej dwuskrzydłowej stolarki /ślusarki/ drzwiowej o odporności ogniowej EI30 i stałych przeszkleń w ramie aluminiowej EI60, 5/ wymiana i montaż normatywnej stolarki /ślusarki/ drzwiowej, 6/ uzupełnienie warstw tynkarskich, szpachlowania i malarskich ścian i sufitów, 7/ wykonanie podejść wod-kan oraz białego montażu w projektowanych WC oraz podejść w rozdzielni i zmywalni, 8/ wymiany pionów wod-kan, 9/ montaż przewijaka w toalecie żłobka, 10/ montaż wieszaków ze stali nierdzewnej na nocniki w toalecie żłobka, 11/ wyposażenie pomieszczeń w odpowiednie szafy, szafki ubraniowe, meble socjalne oraz szafy i stoliki w salach zabaw, leżaki i łóżeczka w salach odpoczynku, 12/ przebudowa instalacji elektrycznej w części żłobkowej, 13/ wykonanie sufitów podwieszanych kartonowo – gipsowych, 14/ pokrycie ścian przy umywalkach i zlewach w gabinetach do wysokości, co najmniej 1,6 m oraz do 0,5 m w kierunku poziomym od urządzenia nienasiąkliwym, łatwo zmywalnym i odpornym na działanie wilgoci oraz środków do dezynfekcji materiałem, 15/ wykończenie ścian w pomieszczeniach sanitarnych do wys. powyżej 2,0 m od posadzki materiałami zmywalnymi, nienasiąkliwymi i odpornymi na działanie wilgoci oraz materiałami nietoksycznymi i odpornymi na działanie środków dezynfekcyjnych, 16/ montaż nowych grzejników, 17/ montaż osłon na grzejniki centralnego ogrzewania ochraniających przed bezpośrednim kontaktem z elementem grzejnym 18/ wykończenie posadzek w pomieszczeniach sanitarnych, komunikacji, technicznych oraz zmywalni, rozdzielni płytkami ceramicznymi antypoślizgowymi 19/ wykończenie posadzek w pomieszczeniach sal żłobka trudnozapalnymi atestowanymi wykładzinami dywanowymi, 20/ zapewnienie centralnej regulacji mieszania ciepłej wody w urządzeniach sanitarnych przy zachowaniu środków bezpieczeństwa, aby nie dopuścić do poparzenia osób korzystających z tychże urządzeń, zwłaszcza na końcówkach instalacji (35-40℃), 21/ wyposażenie w gaśnice proszkowe ABC o zawartości co najmniej 4kg środka gaśniczego, 22/ zabezpieczenie otworów wentylacyjnych kratkami a w pomieszczeniach bez dostępu do okna wyposażenie w wentylatory zapewniające wymianę powietrza na poziomie min. 100m3/h w ubikacji, 23/ zapewnić okna otwierane w 50% powierzchni w celu wietrzenia pomieszczeń 24/ zamontować nawiewniki w oknach (10 sztuk - każdy po ok.30 m3/h) aby zapewnić strumień powietrza wentylacyjnego w sali na poziomie 280 m3/h, 25/ zastosować kratki wyrównawcze w drzwiach lub ścianach pomiędzy pomieszczeniami, 26/ dobudowa samonośnego tarasu z wypełnieniem panelami izolacyjnymi w kolorze RAL wg. rysunku. Z zakresu prac objętym projektem budowlanym wyłącza się budowę zbiornika ppoż. wraz z jego przyłączami. 3. Roboty budowlane będące przedmiotem umowy należy wykonać zgodnie z zasadami współczesnej wiedzy technicznej i sztuki budowlanej, oraz aktualnie obowiązującymi przepisami techniczno-budowlanymi i normami. 4. Wykonawca przedstawi Zamawiającemu w terminie 7 dni po podpisaniu umowy harmonogram zawierający terminy wykonania poszczególnych robót budowlano – montażowych. Harmonogram podlega zatwierdzeniu przez Zamawiającego. Brak zatwierdzenia spowoduje obowiązek przedłożenia nowego harmonogramu w terminie 2 dni. 5. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa dokumentacja projektowa wraz z załącznikami oraz specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych oraz pozostała dokumentacja przetargowa, które są dostępne w wersji elektronicznej na stronie internetowej BIP Gmina Łużna. 7. Zestawienie robót planowanych do wykonania w ramach w/w zamówienia określają przedmiary robót stanowiące materiał pomocniczy i informacyjny do sporządzania wyceny. Podane w opisach nazwy własne nie mają na celu naruszenia art. 29 i 7 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych, a mają jedynie za zadanie sprecyzowanie oczekiwań jakościowych i technologicznych Zamawiającego. Zamawiający dopuszcza zastosowanie innych materiałów i urządzeń (równoważnych) niż podane w dokumentacji projektowej pod warunkiem zapewnienia parametrów nie gorszych niż określone w tej dokumentacji. Wszelkie nazwy własne podane w specyfikacji istotnych warunków zamówienia należy traktować jako przykładowe. Zamawiający zastrzega sobie prawo wystąpienia do autora dokumentacji projektowej o opinię na temat oferowanych materiałów. Opinia ta może stanowić podstawę do podjęcia przez zamawiającego decyzji o przyjęciu materiałów równoważnych albo odrzuceniu oferty z powodu braku równoważności. Zamawiający na podstawie art. 29 ust 3a ustawy Prawo Zamówień Publicznych wymaga zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności w zakresie realizacji zamówienia, jeżeli wykonanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy (Dz. U. z 2018 r. poz. 917, 1000, 1076, 1608 i 1629). Szczegółowy sposób dokumentowania osób, o których mowa w art. 29 ust. 3a, uprawnienia zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez wykonawcę wymagań, o których mowa w art. 29 ust. 3a, oraz sankcji z tytułu niespełnienia tych wymagań, rodzaju czynności niezbędnych do realizacji zamówienia, których dotyczą wymagania zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących czynności w trakcie realizacji zamówienia, zawarte są w projekcie umowy. 8. Prace muszą być wykonywane zgodnie z wymogami określonymi w: 1) ustawie z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (t.j. Dz.U. z 2018 r. poz. 1202 z późn. zm.), 2) rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 23 czerwca 2003 r. sprawie informacji dotyczącej bezpieczeństwa i ochrony zdrowia oraz planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia (Dz. U. Nr 120, poz. 1126), 3) rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 26 czerwca 2002 r. sprawie dziennika budowy, montażu i rozbiórki, tablicy informacyjnej oraz ogłoszenia zawierającego dane dotyczące bezpieczeństwa pracy i ochrony zdrowia (Dz. U. z 2018 r., poz. 963), 4) innymi obowiązującymi ustawami, rozporządzeniami i innymi aktami prawnymi, • warunkom technicznym, jakim powinny odpowiadać obiekty użyteczności publicznej, • przepisom i normom dotyczącym ogólnych wymagań odnośnie wykonywania robót, • szczegółowym przepisom, Polskim Normom, aprobatom technicznym oraz innym dokumentom i ustaleniom technicznym dla poszczególnych rodzajów robót. 9. Do obowiązków Wykonawcy w szczególności należy: 1) sporządzenie i przekazanie Zamawiającemu w terminie 7 dni od daty podpisania umowy harmonogramu rzeczowo – terminowo – finansowego, zgodnie z którym będzie realizowany przedmiot umowy, 2) obsługa geodezyjna – wytyczenie, obsługa w trakcie realizacji robót, inwentaryzacji powykonawczej, 3) ustanowienie kierownika budowy oraz zapewnienie kompetentnego kierownictwa robót budowlanych, pracowników, materiały, sprzęt i inne urządzenia oraz wszelkie przedmioty do wykonania robót i usunięcia wad w zakresie zapewniającym prawidłowe pod względem jakościowym, terminowe i bezpieczne wykonanie przedmiotu zamówienia (w takim zakresie, jak to określono w niniejszym SIWZ wraz z załącznikami lub może być z niej wywnioskowane), 4) prowadzenie robót w systemie wielozmianowym i sześciodniowym (poniedziałek – sobota), jeżeli jest to niezbędne dla zachowania terminów umownych, 5) zabezpieczenie urządzeń i sieci istniejących, 6) sporządzenie planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia zgodnie z art. 21a Prawa budowlanego, 7) sporządzenie dokumentacji powykonawczej zgodnie z obowiązującymi przepisami, 8) na każde żądanie Zamawiającego – okazywanie w stosunku do wykazanych materiałów certyfikat na znak bezpieczeństwa, deklarację zgodności lub certyfikat zgodności z Polską Normą lub Aprobatą Techniczną, 9) uzyskanie wyników prób, badań i odbiorów zezwalających na oddanie obiektu do użytkowania zgodnie z przeznaczeniem, 10) uzyskanie protokołów odbiorów koniecznych do oddania obiektu do użytkowania zgodnie z przeznaczeniem, 11) doprowadzenie do placu budowy mediów niezbędnych do wykonania robót, 12) przygotowanie i likwidacja zaplecza budowy z zasilaniem w wodę, energię, kanalizację, 13) ustawienie niezbędnych, wymaganych ogólnymi przepisami BHP, P.Poż., Prawa budowlanego: wyciągów, rusztowań, pomostów, zadaszeń, stref bezpieczeństwa, zabezpieczeń, ogrodzeń, kładek dla pieszych, znaków, tablic, osłon itp., 14) przed złożeniem oferty zaleca się dokonanie wizji lokalnej na terenie przyszłej budowy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia szczegółowych wymagań w zakresie spełniania tego warunku.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wykonawca zobowiązany jest do przedłożenia następujących dokumentów: 1) Wypełniony formularz oferty zgodnie z załącznikiem nr 1 do SIWZ; 2) Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (zwane dalej Oświadczeniem) zgodnie z załącznikiem nr 2a i 2b do SIWZ; 3) Kosztorys ofertowy w wersji papierowej sporządzony przez Wykonawcę przy wykorzystaniu metody kalkulacji uproszczonej zgodnie z zapisami punktu XV SIWZ. 2. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, Oświadczenie składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. 3. W terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej Zamawiającego informacji z otwarcia ofert, o której mowa w art. 86 ust.3 PZP, Wykonawca zobowiązany jest przekazać Zamawiającemu zgodnie z załącznikiem nr 5 do SIWZ oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 23 ustawy PZP.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach