Gmina Nowa Sól - Miasto ogłasza przetarg
- Adres: 67-100 Nowa Sól, ul. M. J. Piłsudskiego
- Województwo: lubuskie
- Telefon/fax: tel. 684 590 300 , fax. 684 590 358
- Data zamieszczenia: 2019-01-04
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Nowa Sól - Miasto
ul. M. J. Piłsudskiego 12
67-100 Nowa Sól, woj. lubuskie
tel. 684 590 300, fax. 684 590 358
REGON: 97077028000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.nowasol.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Przebudowa i rozbudowa budynku w związku ze zmianą funkcji na potrzeby Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej. - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest przebudowa i rozbudowa budynku byłej szkoły podstawowej położonej w Nowej Soli przy ul. Staszica 1, budowa niezbędnej infrastruktury technicznej, miejsc postojowych oraz zagospodarowanie terenu w związku ze zmianą funkcji na potrzeby Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej wraz z uzyskaniem pozwolenia na użytkowanie. 2. Charakterystyka obiektu istniejącego: wolnostojący, trzykondygnacyjny, wybudowany po roku 1950 w technologii tradycyjnej murowanej, dach płaski; dwie prostokątne bryły połączone łącznikiem oraz budynek magazynowy do wyburzenia: budynek główny (3 kondygnacje nadziemne + kotłownia) PU 1408 m2, łącznik 63m2, sala gimnastyczna 212m2 – architektonicznie nie wchodzi w zakres przebudowy, budynek magazynowy 34m2 - pomiędzy budynkiem głównym a salą gimnastyczną, równolegle do łącznika; Jednokondygnacyjny. Powierzchnia zabudowy w zakresie opracowania: 638,0 m2. 3. Zakres robót: Budynek główny i łącznik: przebudowa budynku głównego, przebudowa łącznika na archiwum z regałami przesuwnymi, dobudowa szybu windowego do głównej bryły budynku oraz montaż windy, obniżenie stropu nad kondygnacją podziemną, przebudowa kotłowni gazowej (kocioł ze stalowym wymiennikiem ciepła), dostawa i montaż kolektorów słonecznych z systemem zabezpieczającym przed przegrzaniem, wykonanie instalacji sanitarnych: wodnych, kanalizacyjnych, wentylacji i klimatyzacji, centralnego ogrzewania, wykonanie serwerowni, wykonanie instalacji elektrycznej: wykonanie instalacji teletechnicznych: sytemu SSP; oddymiania klatki schodowej; sieci komputerowe LAN; systemu CCTV; systemu kontroli dostępu KD; systemu sygnalizacji włamania i napadu SSWiN; systemu przyzywowego dla WC dla osób niepełnosprawnych; monitoringu środowiskowego i powiadamiania o zaistniałych sytuacjach awaryjnych w serwerowni sytemu kolejkowego; Audio–Video na sali konferencyjnej 2/8; tras kablowych dla instalacji elektrycznych. Zagospodarowanie terenu poprzez wykonanie: stref wejściowych do budynku – schodów i pochylni, wiaty śmietnikowej, wiaty rowerowej, miejsc postojowych dla rowerów, miejsc postojowych dla samochodów, terenów utwardzonych dla komunikacji kołowej oraz pieszej, oświetlenia zewnętrznego, koszy na śmieci i ławek, zieleni, ogrodzenia, monitoringu, zewnętrznej instalacji gazowej, zewnętrznej instalacji wod-kan. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45262700-8
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 50.000 złotych (słownie: pięćdziesiąt tysięcy złotych).
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: zamawiający nie określa warunku w ww. zakresie;
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) W przypadku, gdy wykonawca wykazując spełnianie warunków udziału, polega na zasobach innych podmiotów dokument potwierdzający, że wykonawca realizując zamówienie będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. Ze zobowiązania lub innych dokumentów potwierdzających udostępnienie zasobów przez inne podmioty musi bezspornie i jednoznacznie wynikać w szczególności: - zakres dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu, - sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu przez wykonawcę przy wykonywaniu zamówienia publicznego, - zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego, - czy podmiot, na zdolnościach którego wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących doświadczenia, zrealizuje roboty budowlane, których wskazane zdolności dotyczą. Oświadczenia (zobowiązanie) należy złożyć w formie oryginału. Dokumenty inne niż oświadczenia składane są w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem. 2. Każdy wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej zamawiającego informacji z otwarcia ofert, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Prawo zamówień publicznych jest zobowiązany przekazać zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2017 r., poz. 229,1089 i 1132) z wykonawcami, którzy złożyli oferty w niniejszym postępowaniu z wyjątkiem przypadku, gdy w postępowaniu złożono tylko jedną ofertę. Wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 5 do SIWZ. Wypełnione i podpisane oświadczenie należy złożyć w oryginale. W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia, powyższe oświadczenie składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. W przypadku, gdy wykonawca należy do tej samej grupy kapitałowej wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca przedstawia dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w niniejszym postępowaniu o udzielenie zamówienia. 3) Pełnomocnictwo, o ile umocowanie prawne do reprezentacji wykonawcy nie wynika z przepisów prawa lub dokumentów rejestrowych; Pełnomocnictwo należy załączyć do oferty w oryginale lub w formie odpisu notarialnie poświadczonego za zgodność z oryginałem.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Remont toalet stołówki oraz adaptacja wentylatorowni na zmywalnię naczyń przy Szkole Podstawowej nr 1 w Gubinie
Dodano: 2024-06-26 - Przebudowa i zmiana sposobu użytkowania budynku sali gimnastycznej szkoły podstawowej na świetlicę wiejską w miejscowości Drzeniów, gmina Tuplice – etap II
Dodano: 2024-01-21 - PRZEBUDOWA ŚWIETLICY WIEJSKIEJ W MIEJSCOWOŚCI GRABÓW, GMINA TUPLICE
Dodano: 2023-04-13 - PRZEBUDOWA ŚWIETLICY WIEJSKIEJ W MIEJSCOWOŚCI GRABÓW, GMINA TUPLICE
Dodano: 2023-02-22 - Przebudowa i zmiana sposobu użytkowania budynku sali gimnastycznej szkoły podstawowej na świetlicę wiejską w miejscowości Drzeniów, gmina Tuplice
Dodano: 2022-10-13 - Przebudowa i zmiana sposobu użytkowania budynku sali gimnastycznej szkoły podstawowej na świetlicę wiejską w miejscowości Drzeniów, gmina Tuplice
Dodano: 2022-08-22 - Przebudowa i rozbudowa istniejącego budynku przy al. Niepodległości 2 w Lubsku wraz ze zmianą sposobu użytkowania budynku na cele użyteczności publicznej - etap II
Dodano: 2022-07-21 - Przetarg nieograniczony na utworzenie placówki dziennego wsparcia dzieci i młodzieży przejawiającej zachowania problemowe
Dodano: 2021-03-18 - Przebudowa i rozbudowa świetlicy wiejskiej w Brzozowcu na centrum animacji i kultury
Dodano: 2021-03-01 - ,,Wzrost potencjału kulturalnego Gminy Krzeszyce poprzez przebudowę i remont sali wiejskiej w miejscowości Rudnica"
Dodano: 2021-03-01