Przetargi.pl
Przebudowa i rozbudowa budynku użyteczności publicznej „Dom Włodarza”

Miasto Luboń ogłasza przetarg

  • Adres: 62-030 Luboń, E. Bojanowskiego
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. +48618130011 , fax. +48618130097
  • Data zamieszczenia: 2020-12-30
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miasto Luboń
    E. Bojanowskiego 2
    62-030 Luboń, woj. wielkopolskie
    tel. +48618130011, fax. +48618130097
    REGON: 00052461900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.lubon.pl/

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa i rozbudowa budynku użyteczności publicznej „Dom Włodarza”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest zadanie inwestycyjne obejmujące przebudowę i rozbudowę budynku użyteczności publicznej „Dom Włodarza” zlokalizowanego na działce o nr geodezyjnym 14/8 wraz z wykonaniem niezbędnej infrastruktury i uzyskaniem pozwolenia na użytkowanie, w ramach projektu : "Zachowanie, rozwój i promocja dziedzictwa kulturowego Miasta Luboń poprzez przebudowę, rozbudowę i wyposażenie Domu Włodarza na cele instytucji kultury" Program: Wielkopolski Regionalny Program Operacyjny na lata 2014-2020 (WRPO) w tym.: 1.1. Budowa wolnostojącego budynku na miejscu istniejącego budynku mieszkalnego – niepodpiwniczony obiekt o dwóch kondygnacjach nadziemnych, gdzie ostatnia kondygnacja zlokalizowana jest w dachu stromym o konstrukcji drewnianej, krytym dachówką ceramiczną oraz z dachowych płyt okładzinowych włóknocementowych. Obsługa komunikacyjna odbywać się będzie z istniejącego zjazdu od strony ul. Puszkina, który wymaga niewielkiego przesunięcia ze względu na zapis w mpzp. 1.2. Wyposażenie budynku zgodnie z projektem wyposażenia wnętrz. 1.3. Zagospodarowanie terenu tj. utwardzenie terenu wokół projektowanego budynku, obiekty małej architektury, miejsce gromadzenia odpadów stałych, stanowiska postojowe dla samochodów osobowych, miejsce na rowery, miejsce odpoczynku i rekreacji, droga dojazdowa do budynku (wraz z wykonaniem przesunięcia wjazdu). Parametry techniczne: - Powierzchnia działki 14/8 – 707,41 m2 - Szerokość budynku – 12,77 m - Długość budynku – 20,27 m - Wysokość budynku – 8,83 m - Ilość kondygnacji – 2 - Kategoria zagrożenia ludzi – ZL III - Klasa odporności - D - Powierzchnia zabudowy – 218,86 m2 - Powierzchnia użytkowa – 273,70 m2 - Powierzchnia całkowita – 437,72 m2 - Kubatura – 1 429,9 m3 W obiekcie zaprojektowane zostały następujące instalacje: - Zaopatrzenie w wodę z projektowanego przyłącza - Kanalizacja sanitarna z projektowanego przyłącza - Kanalizacja deszczowa z projektowanego przyłącza - Instalacje elektryczne - Zaopatrzenie w ciepło poprzez zainstalowanie kotła na paliwo gazowe - Instalacja wentylacji Zagospodarowanie terenu: - Budynek użyteczności publicznej „Dom Włodarza” - Taras - Pochylnia dla osób niepełnosprawnych - Projektowane miejsca postojowe dla rowerów - Projektowane miejsca postojowe dla samochodów osobowych - Projektowane miejsca odpoczynku - Istniejący wjazd do przesunięcia - Powierzchnia biologicznie czynna – nieurządzona i urządzona zieleń Wykonawca zobowiązuje się do wykonania przedmiotu zamówienia z należytą starannością, zgodnie z zasadami wiedzy technicznej, obowiązującymi Polskimi Normami oraz przepisami prawa. Wykonawca ma uzyskać ostateczne pozwolenie na użytkowanie dla całego zadania inwestycyjnego. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załączniku nr 1 do SIWZ oraz (dokumentacja projektowa) zamieszczona na stronie internetowej pod linkiem: http://lubon.kylos.pl/przetargi/BMK.ZP.271.01.22.2020/. Obowiązki umowne opisane są w Załączniku nr 4 do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający wymaga wniesienia wadium: w kwocie 30 000,00 zł. 2. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: a) pieniądzu; b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c) gwarancjach bankowych; d) gwarancjach ubezpieczeniowych; e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. z 2019 r. poz. 310 ze zm); 3. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy wskazany przez zamawiającego. 4. Wadium wniesione w pieniądzu zamawiający przechowuje na rachunku bankowym 5. Wadium w formie pieniężnej należy wnieść na rachunek bankowy Zamawiającego: Bank PBS O/Luboń konto 92 9043 1038 3038 0018 5244 0008. 6. Wadium wnoszone w formie: poręczenia bankowego, poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, gwarancji bankowej, gwarancji ubezpieczeniowej lub poręczeniach udzielanych przez Polską Agencję Rozwoju Przedsiębiorczości musi być bezwarunkowe i tożsame z wadium wnoszonym w pieniądzu oraz powinno być złożone w formie oryginału w siedzibie zamawiającego: Pl. Edmunda Bojanowskiego 2, 62-030 Luboń. 7. Wykonawca ma prawo złożyć wadium (w tym oryginał dokumentu wadialnego) przed złożeniem oferty, wraz z ofertą lub po złożeniu oferty wedle swojego wyboru, z zastrzeżeniem, że musi dochować dla złożenia wadium termin dla jego wniesienia. 8. Wadium musi być wniesione najpóźniej do wyznaczonego terminu składania ofert. Wniesienie wadium w pieniądzu będzie skuteczne, jeżeli w podanym terminie znajdzie się na rachunku bankowym zamawiającego. 9. Zamawiający zwraca wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem XIII pkt. 14 SIWZ. 10. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania tej umowy, jeżeli jego wniesienia żądano. 11. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium, na wniosek wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 12. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie pkt XIII pkt. 10 SIWZ jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez zamawiającego. 13. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a, ustawy pzp z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy pzp, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1 ustawy pzp, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3 ustawy pzp, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej. 14. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana: a) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; b) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; c) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy. 15. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez wykonawcę.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia warunków w tym zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, przekazuje zamawiającemu (BEZ OSOBNEGO WEZWANIA) oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. 2. Z ofertą należy złożyć pełnomocnictwo - jeżeli ofertę składa kilku Wykonawców (np. tzw. konsorcjum). 3. Z ofertą (opcjonalnie, jeżeli zachodzi ta sytuacja), zobowiązanie do udostępniania zasobów przez podmiot trzeci, o którym mowa w pkt VIII ppkt wraz z ofertą. 4. Potwierdzenie wniesienia wadium. 5. Z ofertą należy złożyć dokumenty potwierdzające uprawnienia do podpisania oferty (reprezentowania w postępowaniu), jeżeli nie wynika to z danych w stosownym rejestrze czy ewidencji.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach