Przetargi.pl
„Przebudowa i rozbudowa budynku Specjalnego Ośrodka Szkolno-Wychowawczego im. Ireny Sendlerowej w Nowym Dworze Gdańskim – II etap”.

Powiat Nowodworski ogłasza przetarg

  • Adres: 82-100 Nowy Dwór Gdański, ul. gen.Władysława Sikorskiego
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 552 473 668 , fax. 552 473 670
  • Data zamieszczenia: 2020-05-28
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiat Nowodworski
    ul. gen.Władysława Sikorskiego 23
    82-100 Nowy Dwór Gdański, woj. pomorskie
    tel. 552 473 668, fax. 552 473 670
    REGON: 19264480800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.bip.nowydworgdanski.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    „Przebudowa i rozbudowa budynku Specjalnego Ośrodka Szkolno-Wychowawczego im. Ireny Sendlerowej w Nowym Dworze Gdańskim – II etap”.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Opis przedmiotu zamówienia. 1. Lokalizacja: Miejsce budowy zlokalizowane jest w Nowym Dworze Gdańskim, ul. Warszawska 52, działki: 123/1, 123/3 obręb Nowy Dwór Gdański. 2. Wytyczne do prac budowlanych: Prace budowlane należy wykonać zgodnie z opracowaną dokumentacją projektową, która stanowi załącznik do SIWZ. 3. Zakres robót – Założenia generalne wykonawcze: 1) Roboty muszą być prowadzone w sposób umożliwiający funkcjonowanie pozostałej części budynku. Należy wykonać niezbędne zabudowy tymczasowe dróg komunikacyjnych zabezpieczających taką możliwość, a także zabezpieczających plac budowy przed dostępem osób nieupoważnionych. 2) Zanim wykonawca dokona demontażu głównych ciągów instalacyjnych zobowiązany jest wykonać przepięć „by pass” w celu umożliwienie korzystania z mediów w pozostałej części budynku nie objętej przebudową: dotyczy to wszystkich instalacji wewnętrznych. Etap I – Przedmiot zamówienia obejmuje przeprowadzenie na parterze oraz na I piętrze budynku Specjalnego Ośrodka Szkolno – Wychowawczego w Nowym Dworze Gdańskim gruntownych prac budowlano – remontowych oraz remont klatki schodowej na wszystkich kondygnacjach obiektu. Szczegółowy zakres robót obejmuje m.in.: 1. Wykonanie zabezpieczeń otworów oraz obudowy dróg komunikacyjnych w celu odcięcia pozostałej części budynku nie poddanej przebudowie w bieżącym etapie. 2. Rozbiórka drzwi i okien. 3. Wykonanie zabezpieczeń ram i skrzydeł okiennych. 4. Rozbiórka ścian działowych z cegły pełnej oraz transport gruzy na hałdę w odległości do 200 m od miejsca rozbiórki. 5. Skucie 100% tynku cementowo - wapiennego z powierzchni pozostałych ścian i sufitów – oraz transport gruzy na hałdę w odległości do 200 m od miejsca rozbiórki. 6. Oczyszczenie parapetów lastrykowych malowanych, przygotowanie do ułożenia okładzin ceramicznych, szlifowanie z użyciem tarczy. 7. Zerwanie wykładzin zmywalnych. 8. Skucie posadzek z terakoty oraz transport gruzy na hałdę w odległości do 200 m od miejsca rozbiórki. 9. Skucie wylewek posadzkowych wykonanych na gruncie oraz transport gruzy na hałdę w odległości do 200 m od miejsca rozbiórki. 10. Skucie wylewek posadzkowych wykonanych na oraz transport gruzy na hałdę w odległości do 200 m od miejsca rozbiórki. 11. Wybranie mechaniczne zasypek podposadzkowych i fundamentowych. 12. Wybranie ręczne zasypek podposadzkowych i fundamentowych. 13. Wykonanie tymczasowych przyłączy „By pass” dla przełączenia instalacji części budynku nie objętej przebudową w fazie I – kanalizacja sanitarna, woda użytkowa, woda pożarowa, c.o. 14. Wycięcie i demontaż starych instalacji: c.o., wody użytkowej i wody pożarowej, kanalizacji sanitarnej. 15. Demontaż całości osprzętu elektrycznego, rozłącznie i demontaż 2szt. rozdzielni elektrycznych, demontaż starego okablowania elektrycznego. 16. Wywóz i utylizacja materiałów rozbiórkowych. 17. Dogęszczenie powierzchniowe gruntu rodzimego zagęszczarkami płytowymi; Ułożenie geowłókniny separacyjnej. 18. Ułożenie podsypki z piasku stabilizowanego cementem 2 MP, gr 10 cm, w celu ustabilizowania powierzchni gruntu rodzimego – 310,00 m2. 19. Wykonanie zasypki z materiału dowiezionego z zewnątrz. 20. Ułożenie warstwy geosiatką. 21. Ręczne wykonanie wykopów pod podposadzkowe odcinki kanalizacji sanitarnej. 22. Ułożenie rur kanalizacji sanitarnej odcinki podposadzkowe. 23. Zasypanie i zagęszczenie zasypki na podposadzkowych odcinkach kanalizacji sanitarnej. 24. Wykonanie warstwy chudego betonu. 25. Ułożenie taśmy izolacyjnej z foli PE o grubości min. 0,5 mm. 26. Murowanie ścian działowych. 27. Ułożenie nadproży prefabrykowanych betonowych Poszerzenie otworów w drzwiach wykonanie nadproży stalowych. 28. Zbrojenie i betonowanie dwóch belek nad drzwiami aluminiowo szklanymi prętami. 29. Ułożenie folii izolacyjnej PE gr co najmniej 0,5mm z zawinięciem na ściany. 30. Ułożenie izolacji termicznej z płyt EPS. 31. Rozprowadzenie w grubości pierwszej warstwy izolacji termicznej warstwy izolacji podposadzkowych instalacji wody użytkowej, wody pożarowej. 32. Ułożenie izolacji z płyt XPS Ułożenie drugiej warstwy folii izolacyjnej PE gr co najmniej 0,5mm z zawinięciem na ściany. 33. Wykonanie wylewek podposadzkowych gr co najmniej 8cm. 34. Wykonanie wylewek podposadzkowych gr co najmniej 5cm. 35. Wykonanie przekuć, przebić i przewiertów otworów w ścianach. 36. Wykonanie przekuć, przebić i przewiertów otworów o w stropach. 37. Wykonanie przekuć, przebić i przewiertów otworów w stropach żelbetowych. 38. Wykonanie otworów w ścianach murowanych dla przeprowadzenia kanałów wentylacyjnych. 39. Wykonanie otworu w stropie żelbetowym w celu wykonania szachtu instalacyjnego. 40. Zbrojenie betonowanie dwóch belek pod ścianki szachtu instalacyjnego (jako uzupełnienie rozkutego stropu). 41. Wykonanie kanałów wentylacji mechanicznej nawiewno – wywiewnej Wykonanie podpór murowanych. 42. Dostawa i montaż centrali wentylacyjnej przewidzianej dla obsługi etapu II. 43. Wykonanie podejść instalacji wody użytkowej w bruzdach kutych w ścianach. 44. Wykonanie podejść instalacji wody pożarowej w bruzdach wykutych w ścianach. 45. Wykonanie podejść kanalizacji sanitarnej w bruzdach wykutych w ścianach. 46. Wykonanie podejść instalacji centralnego ogrzewania w bruzdach wykutych w ścianach. 47. Ułożenie okablowania instalacji elektrycznej, obwody oświetleniowe, obwody gniazd, obwody zasilania wentylatorów i central wentylacyjnych, obwody zasilania transformatorów KD (kontroli dostępu). 48. Ułożenie okablowania instalacji strukturalnej (komputery, telefony), instalacji kontroli dostępu, instalacji telewizyjnej, instalacji alarmu pożarowego, instalacja oddymiania. Rozdzielnie główne zlokalizowane w obszarze etapu I. 49. Ułożenie okablowania instalacji monitoringu (centrala zlokalizowana w obszarze etapu I). 50. Wykonanie tynków cementowo - wapiennych kategorii III na sufitach i ścianach. 51. Wykonanie sufitów podwieszanych. 52. Wykonanie drobnych obudów z dwóch warstw płyt g-k Osadzenie drzwiczek rewizyjnych. 53. Wykonanie gładzi gipsowej na sufitach. 54. Osadzenie drzwi i witryn wewnętrznych zgodnie z zestawieniami projektowymi. 55. Ułożenie wykładzin typu „Tarket” w pomieszczeniach biurowych korytarzach i sali lekcyjnej wraz z cokołami. 56. Ułożenie posadzek z płytek gres Ostatecznie wybór wzoru okładzin gres do uzgodnienia z Zamawiającym. Wykonawca przygotuje 3 warianty okładzin do wyboru Zamawiającego. 57. Ułożenie na ścianach płytek gres. 58. Ułożenie na ścianach płytek gres na ścianach za umywalkami. 59. Obłożenie istniejących parapetów płytkami ceramicznymi w kolorze jasno szarym. Osadzenie rozdzielnic elektrycznych. 60. Osadzenie wszelkiego osprzętu elektrycznego w puszkach (bez szyldów). 61. Dwukrotne malowanie sufitów emulsjami lateksowymi matowymi, kolor biały Dwukrotne malowanie ścian farbami lateksowymi przeznaczonymi do wielokrotnego zmywania. 62. Montaż armatury sanitarnej wraz z wykończeniem Dostawa i montaż wyposażenia łazienek. 63. Montaż opraw oświetleniowych, ramek osprzętu elektrycznego i niskoprądowego. 64. Dostawa i montaż osprzętu końcowego teletechnicznego i niskoprądowego wraz z rozruchem, konfiguracja i szkoleniem w obsłudze zainstalowanych systemów. 65. Przygotowanie podłoża i uzupełnienie tynków zewnętrznych po wykonaniu otworu wejścia do windy, zabezpieczeni i zaślepienie otworu. 66. Generalne sprzątanie przed odbiorami, demontaż zabezpieczeń tymczasowych. Etap II – Przedmiot zamówienie uzupełniony jest budową przyłącza gazu doprowadzonego bezpośrednio do centrali wentylacji mechanicznej (nagrzewnica gazowa w centrali). 1. Projekt przyłącza stanowi załącznik do SIWZ. Przedmiot zamówienia nie obejmuje dostawy szaf do zabudowy. 2. Wszystkie roboty należy prowadzić zgodnie z zatwierdzonym harmonogramem uzgodnionym z Zamawiającym. Oprócz zakresu robót, które ujęto w opisie technicznym, części rysunkowej, specyfikacji technicznej oraz przedmiarach robót należy wykonać niezbędne prace związane z realizacją niniejszego zadania, które wykonawca powinien ująć w cenie oferty, w tym między innymi: 1) w przypadku odkrycia istniejącego uzbrojenia odpowiednie zabezpieczenie i oznakowanie odkrytej infrastruktury; 2) wszystkie materiały z rozbiórek, których nie przewidziano do ponownego wbudowania lub zwrotu do Zamawiającego wykonawca ma obowiązek wywieźć i zutylizować zgodnie z obowiązującymi przepisami na swój koszt; 3. Wykonawca po wykonaniu robót objętych zakresem zamówienia opracuje i przekaże Zamawiającemu 3 komplety dokumentacji powykonawczej opracowanej w wersji tradycyjnej (teczka) oraz elektronicznej edytowalnej (rysunki- Auto Cad, wersja nie wyższa niż Auto Cad 2013, pliki tekstowe – Word lub Open Office oraz w formacie PDF. Ponadto wraz z dokumentacją. UWAGA! 4. Wykonawca jest obowiązany dostarczyć kosztorys powykonawczy, który został zweryfikowany i zatwierdzony przez Inspektora Nadzoru. 5. Rozwiązania techniczne zostały zawarte w opracowaniu projektowym. 6. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wskazany jest w dokumentacji projektowej oraz Specyfikacjach Technicznych Wykonania i Odbioru Robót, stanowiących załączniki do SIWZ. 7. Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z warunkami określonymi w niniejszej Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia, Dokumentacji projektowej, Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych oraz zasadami współczesnej wiedzy technicznej i sztuki budowlanej. 8. W przypadku użycia w dokumentacji określeń wskazujące na typ, znaki towarowe lub pochodzenie przedmiotu zamówienia należy odczytywać je wraz z wyrazami lub równoważne. Nazwy własne są przykładowe, określają klasę produktu i służą ustaleniu standardu - nie wskazują na konkretny wyrób lub konkretnego producenta. Wykonawcy robót przysługuje prawo do ich zastąpienia przez materiały i urządzenia, o co najmniej równoważnych parametrach technicznym pod warunkiem osiągnięcia założonych standardów technicznych. Wykonawca proponujący materiały i urządzenia zamienne odpowiedzialny jest za sprawdzenie możliwości ich zastosowania w realizacji przedmiotu zamówienia pod każdym względem (w tym np.: właściwości, wymiarów, ciężaru, sposobu transportu i montażu). 9. Przed wbudowaniem materiałów Wykonawca zwróci się z wnioskiem materiałowym zawierającym nazwę wyrobu oraz podstawowe parametry jak również rysunkiem technicznym wskazującym przekroje poprzeczne po zmianie do inspektora nadzoru o zatwierdzenie danego wyrobu budowlanego do wbudowania. Zatwierdzenie proponowanych zmian następuje w momencie zaakceptowania ich przez inspektora nadzoru, projektanta oraz Zamawiającego. Bez akceptacji Wykonawca nie ma prawa wprowadzania jakichkolwiek zmian w realizacji zamówienia Zamawiający na podstawie art. 29 ust. 3a ustawy Pzp wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę pracowników bezpośrednio związanych z wykonywaniem robót: 1) prace ziemne, 2) wykonanie podbudów, 3) wykonanie nawierzchni, 4) zagęszczanie podłoża, Uwaga - z wyjątkiem osób sprawujących samodzielne funkcje w budownictwie. 10. Wyżej wymienione prace wykonywane będą przez osoby, które zostaną wymienione w wykazie pracowników przedstawionym Zamawiającemu przed rozpoczęciem realizacji prac. 11. Szczegółowy sposób dokumentowania zatrudnienia osób na umowę o pracę w zakresie kontroli spełniania przez Wykonawcę wymagań dotyczących zatrudniania na umowę o pracę oraz sankcji z tytułu niespełniania tych wymagań zawarty został w projekcie umowy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Warunkiem udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia jest wniesienie wadium w wysokości 30.000,00 zł. 2. Wadium może być wniesione w pieniądzu, poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo – kredytowej (musi być poręczeniem pieniężnym), gwarancjach bankowych, gwarancjach ubezpieczeniowych oraz poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 roku o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (t. j. Dz. U. z 2019r., poz. 310 z późn. zmianami). 3. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. 4. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na poniższy rachunek bankowy Zamawiającego: Żuławski Bank Spółdzielczy nr rachunku 43-8306-0003-0000-4734-2000-0120, z dopiskiem na przelewie: „Wadium w postępowaniu na przebudowę budynku SOSW nr ref: SR.272.09.2020.RG”. 5. Wykonawca wnoszący wadium w pieniądzu zobowiązany jest do wpłacenia go odpowiednio wcześniej, tak aby znalazło się ono na koncie Zamawiającego przed datą i godziną składania ofert. 6. Wadium wnoszone w formie niepieniężnej powinno być wystawione na: Powiat Nowodworski, ul. gen. Władysława Sikorskiego 23, 82-100 Nowy Dwór Gdański. Oryginał dokumentu należy złożyć w opisanej osobnej kopercie wraz z ofertą, natomiast potwierdzoną za zgodność z oryginałem kserokopię należy dołączyć do oferty. 7. Dokument poręczenia/gwarancyjny powinien przewidywać utratę wadium na rzecz Zamawiającego w przypadkach określonych w pkt 8 i 9. 8. Wykonawca traci wadium na rzecz Zamawiającego, wraz z odsetkami, w przypadku, gdy Wykonawca, którego oferta została wybrana: 1) odmówi podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie; 2) nie wniesie zabezpieczenia należytego wykonania umowy; 3) zawarcie umowy będzie niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. 9. Ponadto Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a ustawy PZP, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy PZP, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1 ustawy PZP, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3, ustawy PZP, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę jako najkorzystniejszej. 10. Wadium musi zabezpieczać ofertę w całym okresie związania ofertą, który wynosi 30 dni od upływu terminu składania ofert. 11. Zamawiający zwróci wadium dla Wykonawcy na zasadach określonych w art. 46 ustawy PZP.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy PZP, przekazuje Zamawiającemu Oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy PZP. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Wzór oświadczenia jest jako załącznik nr 7 do SIWZ

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach