Przetargi.pl
„Przebudowa i rozbudowa budynku Publicznego Gimnazjum w Janowie Lubelskim przy ul. Ogrodowej 25” z podziałem na 3 Zadania.

Gmina Janów Lubelski ogłasza przetarg

  • Adres: 23-300 Janów Lubelski, Zamoyskiego
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 15 872 43 30 , fax. 158 724 670
  • Data zamieszczenia: 2019-07-04
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Janów Lubelski
    Zamoyskiego 59
    23-300 Janów Lubelski, woj. lubelskie
    tel. 15 872 43 30, fax. 158 724 670
    REGON: 83040959000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.umjanowlubelski.bip.lubelskie.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    „Przebudowa i rozbudowa budynku Publicznego Gimnazjum w Janowie Lubelskim przy ul. Ogrodowej 25” z podziałem na 3 Zadania.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest „Przebudowa i rozbudowa budynku Publicznego Gimnazjum w Janowie Lubelskim przy ul. Ogrodowej 25” z podziałem na 3 Zadania. 1.1.Zadanie 1 W ramach projektu pt. „Rewitalizacja Społeczno-Gospodarcza Janowa Lubelskiego” – Przebudowa i rozbudowa budynku Gimnazjum w Janowie Lubelskim przy ul. Ogrodowej 25 na potrzeby przedszkola (segment C), która w szczególności obejmuje: 1) przebudowę wewnętrznego układu funkcjonalnego: a) I piętro: - sal zajęciowych z przylegającymi łazienkami, - pomieszczenia gospodarczego wraz z rozdzielnią posiłków do obsługi sal przedszkolnych, - pomieszczenia pomocniczego na potrzeby prowadzenia indywidualnych zajęć, b) parter: - zaplecza socjalno – sanitarnego dla pracowników, - pomieszczeń administracyjnych, c) piwnica: - zespołu szatniowego, - pomieszczenia wózkowni, d) wyposażenie pomieszczeń wraz z osłonami grzejnikowymi, 2) budowę klatki schodowej z dźwigiem osobowym obsługującą wszystkie kondygnacje, 3) przebudowę układu komunikacyjnego i dostosowanie do wymagań p.poż., 4) przebudowę wewnętrznych instalacji: - wodociągowej, c.w.u., cyrkulacji, - kanalizacyjnej, - hydrantowej, - instalacja c.o. – nie wchodzi w zakres, będzie wykonana w ramach projektu termomodernizacji, - wentylacji, - elektrycznej, - LED-owe oświetlenie ogólne, awaryjne i ewakuacyjne (część źródeł światła będzie zamontowana w ramach projektu termomodernizacji obiektu wg oznaczeń w projekcie), 5) wykonanie elewacji tylko w zakresie klatki schodowej z windą (pozostała elewacja została wykonana w ramach projektu termomodernizacji), 6) montaż stolarki drzwiowej oraz okiennej, rolet p.poż., 7) budowę układu komunikacyjnego oraz wykonanie dwóch wjazdów (wjazd/zjazd) publicznych z drogi gminnej ul. Ogrodowej, 8) budowę placu zabaw wraz z elementami małej architektury. 1.2. Zadanie 2 W ramach projektu pt. „Rewitalizacja Społeczno-Gospodarcza Janowa Lubelskiego” – Adaptacja budynku Publicznego Gimnazjum w Janowie Lubelskim przy ul. Ogrodowej 25 na potrzeby szkoły podstawowej – Etap I – segment C parter, w szczególności obejmuje: 1) przebudowę łazienek, 2) wykonanie instalacji sanitarnych (wod.-kan., hydrantowa, wentylacja), 3) wykonanie instalacji elektrycznych i oświetlenia (część źródeł światła będzie zamontowana w ramach projektu termomodernizacji wg oznaczeń na projekcie), 4) montaż i wymianę stolarki drzwiowej, 5) remont korytarza, 6) malowanie sal lekcyjnych wraz z uzupełnieniem tynków. Uwaga. Zamówienie nie obejmuje przebudowy sal lekcyjnych w zakresie przesuwania ścian, wymiany podłóg, umywalek i wykładzin ściennych przy umywalkach, osłon grzejnikowych w salach lekcyjnych a także wyposażenia w ławki korytarzy. 1.3. Zadanie 3 W ramach projektu pt. ,,Termomodernizacja obiektów użyteczności publicznej w Gminie Janów Lubelski” – Termomodernizacja obiektu Publicznego Gimnazjum w Janowie Lubelskim przy ul. Ogrodowej 25, w szczególności obejmuje: 1) przebudowę instalacji c.o.(w całym budynku – segmenty A, B, C, D): - demontaż istniejącej instalacji c.o., - montaż nowej instalacji c.o. wraz z zaprojektowanymi urządzeniami, licznikami ciepła armaturą, grzejnikami, osłonami na grzejniki w sali gimnastycznej i na korytarzach, - wykonanie przejść instalacyjnych przez ściany w tym p.poż. oraz izolacji rurociągów, - wykonanie połączenia instalacji c.o. z siecią ciepłowniczą niskoparametrową istniejącą w pomieszczeniu węzła cieplnego w Gimnazjum zgodnie z załączonym schematem węzła cieplnego wg projektu niskoparametrowej sieci ciepłowniczej wg zał. 4a, - wykonanie wymaganych prób i uruchomienie instalacji c.o., 2) przebudowę węzła cieplnego (w zakresie c.w.u.), budowa kotłowni gazowej i instalacji gazowej: - roboty demontażowe, - wykonanie robót budowlanych w pomieszczeniu kotłowni (dostosowanie pomieszczenia do wymogów kotłowni gazowej i węzła cieplnego oraz przepisów p.poż), - wykonanie instalacji gazowej, - wykonanie kotłowni gazowej z systemem odprowadzania spalin, wentylacją nawiewną i wywiewną, - wykonanie instalacji kotłowej z armaturą i urządzeniami, montażem wymiennika płytowego c.w.u., - montaż zasobnika c.w.u. wraz z podłączeniem do wody zimnej, do wymiennika c.w.u oraz z włączeniem do instalacji wody ciepłej i cyrkulacji, - wykonanie instalacji elektrycznej dla kotłowni gazowej, 3) wykonanie instalacji solarnej, 4) wymiana źródeł światła na oświetlenie LED. Uwaga. W związku z planowaną likwidacją kotłowni miałowej Zamawiający zrezygnował z przebudowy węzła cieplnego w budynku Gimnazjum w zakresie dostarczania ciepła dla c.o. Nie będzie zmiany sieci ciepłowniczej niskoparametrowej na wysokoparametrową, tak jak przewidywał projekt. Instalacja c.o. w budynku Gimnazjum włączona będzie do istniejących rurociągów sieci niskoparametrowej w pomieszczeniu węzła cieplnego w Gimnazjum, a docelowo do nowoprojektowanej sieci ciepłowniczej niskoparametrowej poprowadzonej z kotłowni gazowej, którą wykona PGKiM Sp. z o.o. w Janowie Lubelskim. Zadanie 1 realizowane jest w ramach projektu pt. „Rewitalizacja Społeczno-Gospodarcza Janowa Lubelskiego” współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Działania 13.3 Rewitalizacja obszarów miejskich, RPO WL na lata 2014 – 2020. Zadanie 2 realizowane jest w ramach projektu pt. „Rewitalizacja Społeczno-Gospodarcza Janowa Lubelskiego” finansowane w całości ze środków własnych Gminy Janów Lubelski. Zadanie 3 realizowane jest w ramach projektu pt. pt. „Termomodernizacja obiektów użyteczności publicznej w gminie Janów Lubelski” współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Działania 5.2 Efektywność energetyczna sektora publicznego RPO WL na lata 2014 – 2020. 2. Szczegółowy zakres prac (Opis Przedmiotu Zamówienia) zawarty jest w: 1) Załączniku Nr 1a do SIWZ (Zadanie 1) 2) Załączniku Nr 1b do SIWZ (Zadanie 2) 3) Załączniku Nr 1c do SIWZ (Zadanie 3) Na Opis Przedmiotu Zamówienia, składają się: 1) Projekt budowlano-wykonawczy 2) Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych (STWiORB) 3) Przedmiar robót. Przedmiar robót ma charakter pomocniczy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Przed upływem terminu składania ofert, wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 50 000,00 zł (słownie: pięćdziesiąt tysięcy złotych) 2. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2014 r. poz.1804 oraz z 2015 r. poz.978 i 1240). 3. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na następujący rachunek bankowy zamawiającego: Gmina Janów Lubelski ul. Jana Zamoyskiego 59 23 – 300 Janów Lubelski 95 9410 0000 2001 1019 9010 0002 z adnotacją „Wadium – Znak sprawy: ZP.271.10.2019.JS8” 4. Za skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu, zamawiający uzna wadium, które znajdzie się na rachunku bankowym zamawiającego przed upływem terminu składania ofert (tj. przed upływem dnia i godziny wyznaczonej jako ostateczny termin składania ofert). 5. Zamawiający zaleca, aby w przypadku wniesienia wadium w formie: 1) pieniężnej – dokument potwierdzający dokonanie przelewu wadium został załączony do oferty, 2) innej niż pieniądz – oryginał dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium został złożony w siedzibie zamawiającego przy ul. Jana Zamoyskiego 59 w sekretariacie, pok. Nr 23, a jego kopia załączona do oferty. 6. Z treści gwarancji/poręczenia powinno wynikać: 1) nazwa zleceniodawcy (wykonawcy), beneficjenta gwarancji/poręczenia (zamawiającego), gwaranta/poręczyciela (podmiotu udzielającego gwarancji /poręczenia) oraz adresy ich siedzib, 2) określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją/poręczeniem, 3) kwota gwarancji/poręczenia, 4) termin ważności gwarancji/poręczenia, obejmujący cały okres związania ofertą, począwszy od dnia wyznaczonego na dzień składania ofert, 5) bezwarunkowe, nieodwołalne oraz płatne na każde pierwsze pisemne żądanie zgłoszone przez zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie gwaranta/poręczyciela do wypłaty zamawiającemu, maksymalnie w terminie 30 dni od dnia żądania, pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Pzp. 7. Wadium musi zabezpieczać ofertę przez cały okres związania ofertą, począwszy od dnia, w którym upływa termin składania ofert. 8. Zamawiający zwraca wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem przypadku określonego w art. 46 ust. 4a ustawy Pzp. 9. Zamawiający zwraca wadium wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego. 10. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium, na wniosek wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 11. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie art.46 ust. 1 ustawy Pzp, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez zamawiającego. 12. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a ustawy Pzp, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów, potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Pzp, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1 ustawy Pzp, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3 ustawy Pzp, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej. 13. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana: a) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, b) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, c) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy. 14. Powyższe zasady wnoszenia wadium dotyczą również przedłużania ważności wadium oraz wnoszenia nowego wadium w przypadkach określonych w ustawie Pzp.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa warunku w ww. zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o którym mowa: a) w Sekcji III.4) ogłoszenia – składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: - nie zalega z opłacaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo że zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; - nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt 1. powyżej, zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. Termin określony w pkt 1. stosuje się odpowiednio. 2. Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej zamawiającego informacji, o których mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp (informacji z otwarcia ofert), jest zobowiązany do przekazania zamawiającemu oświadczenia o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp. W przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu. Wzór oświadczenia stanowi Załącznik Nr 5 do SIWZ.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach