Przetargi.pl
Przebudowa i rozbudowa budynku przy Al. Wojska Polskiego 14 w Olsztynie do funkcji lokali mieszkalnych.

Gmina Olsztyn ogłasza przetarg

  • Adres: 10101 Olsztyn, pl. Jana Pawła II
  • Województwo: warmińsko-mazurskie
  • Telefon/fax: tel. 89 5273111 wew. , 325 , fax. 895 349 375
  • Data zamieszczenia: 2017-09-01
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Olsztyn
    pl. Jana Pawła II 1
    10101 Olsztyn, woj. warmińsko-mazurskie
    tel. 89 5273111 wew. , 325, fax. 895 349 375
    REGON: 51074236200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: bip.olsztyn.eu

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa i rozbudowa budynku przy Al. Wojska Polskiego 14 w Olsztynie do funkcji lokali mieszkalnych.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych polegających na przebudowie i rozbudowie budynku przy Al. Wojska Polskiego 14 w Olsztynie do funkcji lokali mieszkalnych w ramach zadania pn. „Adaptacja budynku przy Al. Wojska Polskiego 14 w Olsztynie w celu poprawy warunków mieszkaniowych osób wykluczonych lub zagrożonych wykluczeniem społecznym na obszarze rewitalizacji”, współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Programu Operacyjnego Województwa Warmińsko – Mazurskiego na lata 2014 – 2020, Oś Priorytetowa 8 - „Obszary wymagające rewitalizacji”, Działania 8.1 - „Rewitalizacja obszarów miejskich”, umowa o dofinansowanie Nr RPWM.08.01.00-28-0043/16-00 /Kod CPV: 45453000-7, 45110000-1, 45220000-5, 45310000-3, 45332000-3, 45314000-1, 45400000-1/. 2. W zakres robót objętych przedmiotem zamówienia wchodzi przebudowa pomieszczeń wraz z instalacjami istniejącego budynku zamieszkania zbiorowego, o trzech kondygnacjach naziemnych, częściowo podpiwniczonego w Olsztynie przy Al. Wojska Polskiego 14 na potrzeby mieszkań wraz ze zmianą sposobu użytkowania poddasza na użytkowe (28 lokali mieszkalnych). 3. Zamawiający ustala, że obowiązującym rodzajem wynagrodzenia będzie wynagrodzenie ryczałtowe. Załączony do SIWZ projekt budowlany i wykonawczy oraz specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót stanowią podstawę przygotowania oferty cenowej. 4. Szczegółowy zakres robót objętych przedmiotem zamówienia zawarty jest w dokumentacji projektowej oraz SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45453000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Każdy Wykonawca zobowiązany jest zabezpieczyć swą ofertę wadium w wysokości: 80 000,00 zł. (słownie: osiemdziesiąt tysięcy złotych). 2. Wadium musi być wniesione przed upływem terminu składania ofert w jednej lub kilku następujących formach, w zależności od wyboru wykonawcy: 1) pieniądzu, przelewem na rachunek bankowy w Banku Handlowym SA nr 38103012180000000090401092 (w tytule przelewu należy wpisać nazwę postępowania i swój NIP), 2) poręczeniach bankowych, lub 3) poręczeniach pieniężnych spółdzielczych kas oszczędnościowo – kredytowych, 4) gwarancjach bankowych, 5) gwarancjach ubezpieczeniowych 6) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (tekst jednolity Dz. U. z 2014 poz. 1804). 3. Wadium wniesione w pieniądzu przelewem na rachunek bankowy musi wpłynąć, najpóźniej przed upływem terminu składania ofert. Zamawiający będzie uważał za skuteczne wniesienie wadium tylko wówczas, gdy bank prowadzący rachunek Zamawiającego potwierdzi, że otrzymał taki przelew przed upływem terminu składania ofert. Dowód wniesienia wadium może być dołączony do oferty. 4. Wadium wnoszone w innej dopuszczalnej formie niż w pieniądzu należy złożyć w oryginale w ofercie lub poza ofertą (w Wydziale Zamówień Publicznych Urzędu Miasta Olsztyna pok. 402) w terminie przewidzianym na składanie ofert.
  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Jeżeli Wykonawca, wykazując spełnianie warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt. 2 i 1b ustawy Pzp, polega na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ust. 1 ustawy Pzp, Zamawiający żąda od Wykonawcy przedstawienia zobowiązania tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia - wg wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do SIWZ oraz złożenia oświadczenia o którym mowa w ust. 2 rozdz. VI SIWZ dotyczącego tego podmiotu. 2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia do oferty należy dołączyć dokument ustanawiający Pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie niniejszego zamówienia publicznego oraz złożenia oświadczenia o którym mowa w ust. 2 rozdz. VI SIWZ dotyczącego każdego z wykonawców występujących wspólnie. 3. Do oferty należy dołączyć dokumenty, z których wynika prawo do podpisania oferty względnie innych dokumentów składanych wraz z ofertą chyba, że Zamawiający może je uzyskać w szczególności za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (t.j. Dz. U. z 2017 poz. 570 ze zm.), a Wykonawca wskazał to wraz ze złożeniem oferty. 4. W przypadku, gdy upoważnienie do podpisania oferty nie wynika bezpośrednio z dokumentów wymienionych w pkt. 3 do oferty należy dołączyć również stosowne pełnomocnictwo (a). 5. Do oferty należy dołączyć oryginał gwarancji lub poręczenia, jeśli wadium wnoszone jest w innej formie niż w pieniądzu. 6. Do oferty Wykonawca zobowiązany jest dołączyć Zbiorcze zestawienie kosztów sporządzone na podstawie kosztorysów ofertowych z podziałem na koszty kwalifikowane oraz koszty niekwalifikowane. Wzór Zbiorczego zestawienie kosztów z podziałem wg stawki podatku VAT oraz wg rodzaju kosztów (kwalifikowane/niekwalifikowane) stanowi załącznik nr 3 do SIWZ.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach