Przetargi.pl
„Przebudowa i rozbudowa budynku Przedszkola nr 2 w Działoszynie wraz ze zmianą sposobu użytkowania części pomieszczeń na złobek”. Projekt dofinansowany w ramach Resortowego programu rozwoju instytucji opieki nad dziećmi w wieku do lat 3 „Maluch plus”

Miasto i Gmina Działoszyn ogłasza przetarg

  • Adres: 98355 Działoszyn, ul. Piłsudskiego
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 438 413 177 , fax. 438 413 680
  • Data zamieszczenia: 2017-03-17
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miasto i Gmina Działoszyn
    ul. Piłsudskiego 21
    98355 Działoszyn, woj. łódzkie
    tel. 438 413 177, fax. 438 413 680
    REGON: 73093474300000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    „Przebudowa i rozbudowa budynku Przedszkola nr 2 w Działoszynie wraz ze zmianą sposobu użytkowania części pomieszczeń na złobek”. Projekt dofinansowany w ramach Resortowego programu rozwoju instytucji opieki nad dziećmi w wieku do lat 3 „Maluch plus”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest „Przebudowa i rozbudowa budynku Przedszkola nr 2 w Działoszynie wraz ze zmianą sposobu użytkowania części pomieszczeń na złobek”. Projekt dofinansowany w ramach Resortowego programu rozwoju instytucji opieki nad dziećmi w wieku do lat 3 „Maluch plus” 2. Przedmiot niniejszego zamówienia podzielony został na dwie części: I Część dotyczy wykonania robót ogólnobudowlanych, instalacji elektrycznej oraz monitoringu dla w/w zadania. Realizacja zamówienia rozpocznie się z dniem zawarcia umowy z terminem zakończenia prac do 31 sierpnia 2017 roku, przy czym z uwagi na realizację w tym samym czasie części II niniejszego zamów ienia - roboty branży sanitarnej m.in. instalacje wod-kan i cwu, co, ct, gazowa, wentylacji oraz kotłowni – Wykonawca uzgodni z Zamawiającym harmonogram prac oraz zobowiązuje się do współpracy z Wykonawcą części II oraz dostawcami wyposażenia celem należytego i sprawnego wykonania zamó wienia. I część Zamówienia obejmuje w szczególności prace związane z wykonaniem robót budowlanych dotyczących m.in. robót ziemnych, wykonania fundamentów i ścian, wykonania dachu, roboty rozbiórkowe, montaż stolarki, tynki, ścianki działowe, podłogi i posadzki, roboty wykończeniowe itp. Szczegółowy zakres robót, które objęte są niniejszą częścią zamówienia opisany został w dokumentacji projektowej w tym w projekcie budowlanym, specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót , oraz przedmiarach robót będącymi załącznikami do SIWZ. Wykonawca przystępujący do przetargu powinien na miejscu dokonać oględzin budynku, którego dotyczy przedmiot zamówienia. Wykonawca zobowiązuje się do prowadzenia prac w uzgodnieniu z Zamawiającym oraz użytkownikami obiektu objętego zamówieniem w sposób bezpieczny, jak najmniej uciążliwy, umożliwiający prawidłowe funkcjonowanie obiektu. II Część dotyczy wykonania robót dotyczących branży sanitarnej dla w/w zadania. Realizacja zamówienia rozpocznie się z dniem zawarcia umowy z terminem zakończenia prac do 31 sierpnia 2017 roku, przy czym z uwagi na realizację w tym samym czasie części I niniejszego zamów ienia - roboty ogólnobudowlane, elektryczne i monitoring – Wykonawca uzgodni z Zamawiającym harmonogram prac oraz zobowiązuje się do współpracy z Wykonawcą części I oraz dostawcami wyposażenia celem należytego i sprawnego wykonania zamó wienia. II część zamówienia obejmuje w szczególności prace związane z wykonaniem robót budowlanych instalacyjnych dotyczących m.in. instalacji wod-kan wraz z przyłączami, co, ct, wentylacji, instalacji gazowej oraz kotłowni. Szczegółowy zakres robót, które objęte są niniejszą częścią zamówienia opisany został w dokumentacji projektowej w tym w projektach budowlanych, oraz przedmiarach robót będącymi załącznikami do SIWZ. W związku z powyższym Wykonawca przystępujący do przetargu powinien na miejscu dokonać oględzin budynku, którego dotyczy przedmiot zamówienia. Wykonawca zobowiązuje się do prowadzenia prac w uzgodnieniu z Zamawiającym oraz użytkownikami obiektu objętego termomodernizacją w sposób bezpieczny, jak najmniej uciążliwy, umożliwiający prawidłowe funkcjonowanie obiektu. Realizacja zamówienia (części I i II) rozpocznie się z dniem zawarcia umowy z terminem zakończenia prac do 31 sierpnia 2017 roku przy czym w związku z koniecznością zrealizowania w w/w terminie dostawy wyposażenia Wykonawca zobowiązuje się do wykonania robót w sposób umożliwiający dostawcy wyposażenia, dokonania stosownych oględzin i pomiarów w pomieszczeniach objętych dostawą(pomieszczenia żłobka oraz kuchni) najpóźniej do końca czerwca 2017r, natomiast umożliwienie dostawcy realizacji dostaw najpóźniej 01.08.2017r. . Szczegółowy opis elementów przedmiotu zamówienia stanowią załączniki: 1) Projekt budowlany 2) Specyfikacja techniczna 3) Przedmiar robót
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Przystępując do niniejszego postępowania każdy Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości Dla części I: 25.000,00. zł (słownie: dwadzieścia pięć tysięcy zero groszy). Dla części II: .30.000,00. zł (słownie: trzydzieści tysięcy złotych zero groszy). 2. Wykonawca może wnieść wadium w jednej lub kilku formach przewidzianych w art. 45 ust. 6 ustawy, tj.: 1) pieniądzu, 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo – kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r., o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości. 3. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert. 4. Wadium w pieniądzu należy wnieść przelewem na konto Zamawiającego Bank NBS Działoszyn Nr 47 9251 0009 0000 1094 2000 0200 podając znak postępowania przetargowego IZP.V.271.1.4.2017 z dopiskiem: „Wadium – Przebudowa i rozbudowa budynku Przedszkola nr 2 w Działoszynie wraz ze zmianą sposobu użytkowania części pomieszczeń na żłobek” z podaniem części zamówienia której dotyczy. W przypadku wadium wnoszonego w pieniądzu, jako termin wniesienia wadium przyjęty zostaje termin uznania kwoty na rachunku Zamawiającego. 5. W przypadku wniesienia wadium w formie innej niż pieniądz - Wykonawca złoży oryginał dokumentu wystawiony na rzecz Zamawiającego w siedzibie Zamawiającego w kancelarii pok. 202 (przed upływem terminu składania ofert) w trwale zamkniętym opakowaniu (np. kopercie) opisanym tak jak opakowanie z ofertą z dopiskiem „WADIUM – Przebudowa i rozbudowa budynku Przedszkola nr 2 w Działoszynie wraz ze zmianą sposobu użytkowania części pomieszczeń na żłobek” z podaniem części zamówienia której dotyczy. Dokument ten musi zachowywać ważność przez cały okres, w którym Wykonawca jest związany ofertą. Ponadto w/w dokument musi zawierać w swojej treści oświadczenie poręczyciela lub gwaranta, że zobowiązuje się on do nieodwołalnej i bezwarunkowej wypłaty wadium na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego wzywające do zapłaty. 6. Nie wniesienie wadium w terminie lub w sposób określony w SIWZ spowoduje wykluczenie Wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 2 pkt 2 ustawy

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach