Przetargi.pl
Przebudowa i rozbudowa budynku mieszkalnego Domu Pomocy Społecznej w Ryżkach

Powiat Łukowski ogłasza przetarg

  • Adres: 21-400 Łuków, ul. Józefa Piłsudskiego
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 257 982 203 , fax. 257 987 491
  • Data zamieszczenia: 2020-06-01
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiat Łukowski
    ul. Józefa Piłsudskiego 17
    21-400 Łuków, woj. lubelskie
    tel. 257 982 203, fax. 257 987 491
    REGON: 71158656700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: https://powiatlukowski.pl/

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa i rozbudowa budynku mieszkalnego Domu Pomocy Społecznej w Ryżkach
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane w Domu Pomocy Społecznej w Ryżkach w ramach zadania pn. „Przebudowa i rozbudowa budynku mieszkalnego Domu Pomocy Społecznej w Ryżkach”. 2. W ramach realizacji zamówienia planuje się w szczególności:  rozbudowę budynku mieszkalnego od strony zachodniej o jedno pomieszczenie powiększające istniejącą salę wielofunkcyjną DPS;  przebudowę poszczególnych pomieszczeń w budynku mieszkalnym, a w szczególności: • demontaż stolarki okiennej od strony projektowanej rozbudowy; • poszerzenia powstałych otworów z zastosowaniem stalowych belek nadprożowych; • rozbiórkę zaplecza sali wielofunkcyjnej ze ścianek gipsowo-kartonowych; • zamurowanie przejścia pomiędzy szatniami a pomieszczeniem magazynowym sali wielofunkcyjnej oraz przejść pomiędzy rozdzielnią a pracownią gastroterapeutyczną; • rozbiórkę ścian podokiennych na korytarzu w wejściu głównym wraz z demontażem stolarki okiennej i drzwiowej; • poszerzenie poszczególnych otworów drzwiowych; • wykucie nowego otworu drzwiowego do magazynku sali wielofunkcyjnej wraz z montażem prefabrykowanego nadproża; • uzupełnienia posadzek z płytek gresowych i granitowych; • demontaż poszczególnej istniejącej stolarki drzwiowej wewnętrznej; • wykonanie przecierek istniejących tynków w przedmiotowych pomieszczeniach; • wykonanie nowych oblicowań ściennych z płytek glazurowanych w sali gastroterapeutycznej i rozdzielni ; • wykonanie nowych wymalowań ściennych i sufitowych; • wymianę istniejącej stolarki okiennej na okna ppoż. przy łączniku do gniazd mieszkalnych; • przebudowę otworów okiennych w budynku łącznika w miejscu zaprojektowanej rozbudowy;  przebudowę byłego pomieszczenia kuchennego na pracownię gastroterapeutyczną dla podopiecznych DPS;  demontaż kolidującej z projektowanym budynkiem zewnętrznej latarni oświetleniowej wraz z wewnętrzna linią zasilającą zgodnie z planszą PZT;  rozebranie i ponowne ułożenie utwardzonych chodników przy budynku oraz opaski przy budynku z kostki betonowej Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określają: Przedmiar robót budowlanych – Załącznik nr 8 do SIWZ. Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót – Załącznik nr 9 do SIWZ; Projekt budowlany – Załącznik nr 10 do SIWZ;
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45400000-1
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Przystępując do niniejszego postępowania każdy Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości: 8 000,00 zł (słownie: osiem tysięcy złotych); 2. Wykonawca może wnieść wadium w jednej lub kilku następujących formach przewidzianych w art. 45 ust. 6 PZP: - pieniądzu, - poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo – kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, - gwarancjach bankowych, - gwarancjach ubezpieczeniowych, - poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (j.t. Dz. U. z 2020 r., poz. 299). 3. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert. 4. Wadium w pieniądzu należy wnieść przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego o numerze 94 9206 0009 0004 9546 2000 0610 w Banku Spółdzielczym w Trzebieszowie, z dopiskiem: „Przebudowa i rozbudowa budynku mieszkalnego Domu Pomocy Społecznej w Ryżkach”. 5. W przypadku wadium wnoszonego w pieniądzu, jako termin wniesienia wadium przyjęty zostaje termin uznania kwoty na rachunku Zamawiającego. 6. W przypadku wniesienia wadium w formie innej niż pieniądz – oryginał dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium należy złożyć przed upływem terminu składania ofert w siedzibie Zamawiającego – Starostwo Powiatowe w Łukowie, ul. Piłsudskiego 17, 21-400 Łuków w kancelarii pok. 209 lub dołączyć do oferty. 7. Oferta wykonawcy, który nie wniesie wadium lub wniesie w sposób nieprawidłowy zostanie odrzucona. 8. Okoliczności i zasady zwrotu wadium, jego przepadku oraz zasady jego zaliczenia na poczet zabezpieczenia należytego wykonania umowy określa ustawa PZP.
  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zgodnie z art. 24 ust. 11 PZP wykonawca, w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 pzp., przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 PZP. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Wzór oświadczenia o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej stanowi załącznik nr 11 do SIWZ. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców oświadczenie o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej składa każdy z Wykonawców.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach