Przetargi.pl
Przebudowa i rozbudowa budynku Lubuskiego Urzędu Wojewódzkiego związana z jego modernizacją wraz z zagospodarowaniem terenu oraz niezbędnymi zmianami w zakresie infrastruktury uzbrojenia terenu (etap I)

Lubuski Urząd Wojewódzki w Gorzowie Wlkp. ogłasza przetarg

  • Adres: 66-400 Gorzów Wielkopolski, ul Jagiellończyka 8
  • Województwo: lubuskie
  • Telefon/fax: tel. 95 7115210 , fax. 95 7115380
  • Data zamieszczenia: 2014-01-24
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Lubuski Urząd Wojewódzki w Gorzowie Wlkp.
    ul Jagiellończyka 8 8
    66-400 Gorzów Wielkopolski, woj. lubuskie
    tel. 95 7115210, fax. 95 7115380
    REGON: 21046708900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: bip.lubuskie.uw.gov.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja rządowa terenowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa i rozbudowa budynku Lubuskiego Urzędu Wojewódzkiego związana z jego modernizacją wraz z zagospodarowaniem terenu oraz niezbędnymi zmianami w zakresie infrastruktury uzbrojenia terenu (etap I)
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wykonanie I etapu robót budowlanych obejmujących wybrane działy zadania inwestycyjnego pn.: Przebudowa i rozbudowa budynku Lubuskiego Urzędu Wojewódzkiego związana z jego modernizacją wraz z zagospodarowaniem terenu oraz niezbędnymi zmianami w zakresie infrastruktury uzbrojenia terenu w Gorzowie Wlkp. przy ul. Jagiellończyka 8, na terenie położonym przy ul. Jagiellończyka 8 w Gorzowie Wlkp., na działkach o nr ewidencyjnych 371/2, 372, 344, 380/1, 381, 382, 370 w obrębie ewidencyjnym 5 - Śródmieście. Zamawiający posiada dokumentację techniczną w całym zakresie zadania inwestycyjnego, na którą składają się projekty budowlane i wykonawcze oraz Specyfikacje Wykonania i Odbioru Robót w branżach: a) Architektonicznej, b) Konstrukcyjno - budowlanej, c) Drogowej, d) Instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych, e) Instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych, f) Telekomunikacyjnej. Uwaga: Dokumentacja projektowa obejmuje szerszy zakres niż objęty niniejszym postępowaniem. 1) Przedmiotem zamówienia jest wyłącznie wykonanie robót w poniższym zakresie: 1.1. Zakres robót branży budowlanej: 1.1.1. Wykonanie kompletnie następujących elementów robót zewnętrznych: 1.1.1.1. Rozbiórka tarasu, 1.1.1.2. Zagospodarowanie terenu, w tym: a) schody zewnętrzne do bufetu, b) fundament i ogrodzenie agregatu prądotwórczego, c) remont czerpni terenowej, d) zieleń, e) mała architektura. 1.1.1.3. Roboty odtworzeniowe poza budynkiem w tym: a) dach nad węzłem c.o., b) schody do Urzędu Skarbowego. 1.1.2. Drogi - etap I i II. 1.1.3. Roboty budowlane w budynku LUW: 1.1.3.1 Kompletne roboty budowlane na poziomie piwnicy, przyziemia i parteru, w tym: a) roboty rozbiórkowe, b) elementy monolityczne, c) roboty murowe - tynki i okładziny ścian - malowanie, d) podłoża i posadzki. 1.1.4. Stolarka i ślusarka okienna i drzwiowa na poziomie piwnicy, przyziemia i parteru, 1.1.5. Elewacja w systemie lekkim suchym - płyty imitujące beton architektoniczny, 1.1.6. Zadaszenie podwieszane, 1.2. Zakres robót branży elektrycznej: 1.2.1. Wykonanie kompletnie następujących robót: 1.2.1.1 zagospodarowanie terenu - oświetlenie zewnętrzne podstawowe i dekoracyjne, zasilanie szlabanów, 1.2.1.2 instalacja SAP - system wykrywania i sygnalizacji pożaru wraz z systemem sterowania, 1.2.1.3 instalacja DSO - dźwiękowy system ostrzegania, 1.2.1.4 zabezpieczenia techniczne - instalacje CCTV - instalacja dozoru telewizji przemysłowej, system przeciwwłamaniowych systemów alarmowych, montaż osprzętu instalacyjnego i okablowania. 1.2.2. ograniczony zakres robót elektrycznych, które zostaną wykonane tylko w poniższym zakresie: 1.2.2.1 instalacje elektryczne - tylko w piwnicy, przyziemiu i na parterze. 1.3 Zakres robót branży sanitarnej 1.3.1 Wykonanie kompletnie następujących robót: 1.3.1.1 przyłącza i zewnętrzne instalacje kanalizacji deszczowej i wody wraz z remontem przeciwpożarowego zbiornika wody, 1.3.2 Ograniczony zakres następujących robót sanitarnych: 1.3.2.1 wewnętrzne instalacje sanitarne tylko w piwnicy, przyziemiu i na parterze, 2) Wszystkie materiały i urządzenia, które zostały oznaczone w dokumentacji technicznej znakiem towarowym, patentem lub pochodzeniem, należy traktować jako opis produktu referencyjnego. Zamawiający dopuszcza zastosowanie produktów równoważnych, które będą posiadały co najmniej cechy i parametry albo oczekiwania technologiczne, jakościowe oraz funkcjonalności zgodne z opisem towarzyszącym w dokumentacji technicznej produktowi referencyjnemu. 3) Na wykonane roboty Wykonawca udzieli gwarancji na okres 36 miesięcy. 4) Wyłoniony Wykonawca zobowiązany będzie do posiadania ubezpieczenia odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej obejmującej okres realizacji i wartość zamówienia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 454000001
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1) Wadium w wysokości 50 000,00 zł, (słownie: pięćdziesiąt tysięcy złotych 00/100) należy wnieść przed upływem terminu składania ofert; 2) Wadium wykonawca wnosi w jednej lub w kilku następujących formach: a) pieniądzu, b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c) gwarancjach bankowych, d) gwarancjach ubezpieczeniowych, e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275). 3) W przypadku wniesienia wadium w pieniądzu należy dokonać wpłaty przelewem na konto depozytowe nr 61 1010 1704 0023 5213 9120 0000. Jako tytuł przelewu należy podać nazwę przedmiotu zamówienia. Za chwilę faktycznego wniesienia wadium, w przypadku wnoszenia w postaci pieniężnej, uznaje się chwilę wpływu pieniędzy na rachunek bankowy Zamawiającego, 4) W przypadku wniesienia wadium w pozostałych dopuszczalnych formach oryginał poręczenia lub gwarancji należy dostarczyć do siedziby zamawiającego, przed upływem terminu składania ofert (Oryginał poręczenia lub gwarancji można dołączyć w jednej kopercie wraz z ofertą), 5) Gwarancje i poręczenia muszą, przez cały okres, na jaki zostały wystawione, gwarantować bezwarunkową zapłatę kwot w nich określonych, na pierwsze pisemne wezwanie Zamawiającego zawierające oświadczenie, że zaistniała jedna z poniższych przesłanek: a) Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust 3 ustawy nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie, b) Wykonawca, którego ofertę wybrano odmówił podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie, c) Wykonawca nie wniósł zabezpieczenia należytego wykonania umowy, d) zawarcie umowy stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. 6) Zamawiający zwróci wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem art. 46 ust. 4a ustawy. 7) Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, zamawiający zwróci wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego. 8) Zamawiający zwróci wadium niezwłocznie na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 9) Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, Zamawiający zwróci je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszt prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę. 10) Zamawiający zażąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium po wyborze najkorzystniejszej oferty lub unieważnieniu postępowania, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wniesie wadium w terminie określonym przez zamawiającego. 11) Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1, lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie. 12) Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie lub jeśli zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: tak
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.lubuskie.uw.gov.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach