"Inwestycje Miejskie" Sp. z o.o. ogłasza przetarg
- Adres: 09-400 Płock, ul. Bielska
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. 24 364 19 66 , fax. 24 364 19 60
- Data zamieszczenia: 2018-10-18
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: "Inwestycje Miejskie" Sp. z o.o.
ul. Bielska 9/11
09-400 Płock, woj. mazowieckie
tel. 24 364 19 66, fax. 24 364 19 60
REGON: 14214986400000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.inwestycjemiejskie.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Przebudowa i rozbudowa budynku kamienicy zlokalizowanej przy ul. Kościuszki 3B w Płocku - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie przebudowy i rozbudowy budynku mieszkalno-usługowego w ramach zadania pn. „Przebudowa i rozbudowa budynku kamienicy zlokalizowanej przy ul. Kościuszki 3b w Płocku”. Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie kompleksowej przebudowy i rozbudowy budynku mieszkalno - usługowego wraz z zagospodarowaniem terenu i instalacjami zewnętrznymi w zakresie obejmującym m.in. roboty rozbiórkowe, fundamenty, konstrukcje i roboty wykończeniowe, zagospodarowanie terenu wraz z infrastrukturą techniczną, a w tym: chodniki, schody zewnętrzne, ogrodzenie, urządzenie terenów zielonych wraz z nasadzeniami, budowę przyłączy instalacyjnych do sieci miejskiej oraz uzyskanie wszystkich wymaganych dokumentów i decyzji niezbędnych dla uzyskania pozwolenia na uzytkowanie wraz z jego uzyskaniem. Na parterze budynku zlokalizowana będzie część usługowa przeznaczona na siedzibę Mediateki – Dział Zbiorów Audiowizualnych Książnicy Płockiej. Część mieszkaniowa zlokalizowana będzie na I piętrze i poddaszu budynku. Szczegółowy opis zamówienia zawiera Dział II SIWZ. Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawców, przy wykonywaniu czynności dotyczących realizacji zamówienia w zakresie robót ogólnobudowlanych, sanitarnych i elektrycznych osób na podstawie umowy o pracę. Zamawiający informuje, że przedmiot zamówienia będzie realizowany z wykorzystaniem pomocy finansowej Banku Gospodarstwa Krajowego ze środków Funduszu Dopłat oraz programu Jessica 2 w ramach RPO WM na lata 2014-2020, Oś Priorytetowa 6: Jakość życia, Działanie 6.2: rewitalizacja obszarów zmarginalizowanych. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca przystępując do przetargu jest zobowiązany wnieść wadium w wysokości 130 000,00 zł (słownie złotych: sto trzydzieści tysięcy) do upływu terminu składania ofert. 2. Wadium można wnieść w: pieniądzu, poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręcze-nie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, gwarancjach bankowych, gwarancjach ubezpieczeniowych, poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 roku o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2016 r., poz. 359). 3. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy –Inwestycje Miejskie Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością Bank BPS O/Płock 41 1930 1897 2380 0341 1418 0002- kopie dowodu wpłaty załączyć do oferty. Przelew z tytułem płatności „Kościuszki” 4. Oferta jest skutecznie zabezpieczona wadium, jeśli pieniądze znajdują się na koncie Zamawiającego w terminie (godzina) składania ofert.
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa wymagań w tym zakresie
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Inne dokumenty dołączone do oferty: 1. Dowód wniesienia wadium –jeżeli jest w formie innej niż pieniężna. 2. Pełnomocnictwo (oryginał) osoby lub osób podpisujących ofertę – jeżeli uprawnienie do podpisu nie wynika bezpośrednio z załączonych dokumentów. 3. W przypadku złożenia oferty wspólnej – pełnomocnictwo udzielone liderowi. 4. Zobowiązanie podmiotu trzeciego, jeżeli dotyczy – Załącznik Nr 4. 5. Wykaz doświadczenia zawodowego kierownika budowy – Załącznik Nr 5. 6. Zgoda na przetwarzanie danych osobowych osób fizycznych wymienionych w ofercie - Załącznik 6
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Przebudowa drogi gminnej Karczewizna-Kamionna – etap II
Dodano: 2024-05-07 - „Modernizacja Miejsko-Gminnego Ośrodka Kultury w Glinojecku – etap II”
Dodano: 2024-05-07 - Modernizacja Oczyszczalni Ścieków w Cegłowie.
Dodano: 2024-05-06 - Budowa centrum integracyjnego we Władysławowie
Dodano: 2024-05-06 - Termomodernizacja budynku dydaktycznego i łącznika Szkoły Podstawowej nr 17 w Płocku przy ul. Miodowej 18 wraz z montażem instalacji fotowoltaicznej o mocy ~30 kWp ...
Dodano: 2024-05-02 - Budowa ogrodu jordanowskiego wraz ze skwerem otaczającym przy ul. Cyraneczki w Józefosławiu, na działkach nr ew. 18/44, 18/45, 18/47 oraz 18/40 obręb Józefosław
Dodano: 2024-05-02 - Budowa I etapu zespołu kolumbariów w centralnej części Cmentarza Komunalnego Południowego w m. Antoninów Gmina Piaseczno
Dodano: 2024-05-02 - Remont pustostanów lokali mieszkalnych w zasobach administrowanych przez Zakład Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy Włochy m.st. Warszawy, (3 pustostany- III części).
Dodano: 2024-05-02 - Letnie utrzymanie dróg gminnych w roku 2024
Dodano: 2024-05-01 - Budowa i przebudowa sieci dróg na terenie Miasta i Gminy Pilawa – Etap II
Dodano: 2024-04-30