Przetargi.pl
Przebudowa i rozbudowa budynku internatu przy Zespole Szkół Centrum Kształcenia Rolniczego im. J. Dziubińskiej w Zduńskiej Dąbrowie – VI etap

Zespół Szkół Centrum Kształcenia Rolniczego im. Jadwigi Dziubińskiej ogłasza przetarg

  • Adres: 99-440 Zduny, Zduńska Dąbrowa
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 0-46 838 74 95 , fax. 0-46 838 74 95
  • Data zamieszczenia: 2019-09-06
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zespół Szkół Centrum Kształcenia Rolniczego im. Jadwigi Dziubińskiej
    Zduńska Dąbrowa 64
    99-440 Zduny, woj. łódzkie
    tel. 0-46 838 74 95, fax. 0-46 838 74 95
    REGON: 96201000000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www. zspzd-technikum.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: szkoła

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa i rozbudowa budynku internatu przy Zespole Szkół Centrum Kształcenia Rolniczego im. J. Dziubińskiej w Zduńskiej Dąbrowie – VI etap
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest przebudowa i rozbudowa budynku internatu przy Zespole Szkół Centrum Kształcenia Rolniczego im. J. Dziubińskiej w Zduńskiej Dąbrowie, 99-400 Zduny, dz. nr ewid. 38/7. 2. W ramach I-V etapu ww. inwestycji w latach 2016 - 2019 r. wykonano: 2.1. część istniejąca: - zmianę geometrii dachu, - izolację termiczną poddasza w części istniejącej, - sufity podwieszone, - okna połaciowe, - ścianę oddzielenia pożarowego, - rozbiórkę ścian wyjścia na poddasze, - przełożenie falowników instalacji fotowoltaicznej, - instalację wentylacji mechanicznej i klimatyzacji, - przebudowę i remont części istniejącej budynku internatu. - zagospodarowanie terenu – roboty rozbiórkowe niezbędne do wykonania utwardzenia terenu w patio, - remont schodów do piwnicy, wymiana drzwi do piwnicy, wykończenie ścian schodów, - uzupełnienie izolacji termicznej ścian zewnętrznych cz. istniejącej budynku metodą „lekką mokrą” (ETICS), - przebicie ściany zewnętrznej w łączniku na poziomie I p., przebudowa korytarza przy łączniku z wykończeniem ścian na gotowo, - roboty instalacyjne – elektryczne w korytarzu przy łączniku (bez instalacji opraw), - wykończenie istniejącej ściany szczytowej łącznika poprzez rozebranie warstwy styropianu, wykonanie izolacji termicznej z płyt ze skalnej wełny mineralnej w systemie ETICS z wykończeniem z płytek z cegły ciętej wraz z fugami i impregnacją, - wywiezienie i utylizacja gruzu, - uporządkowanie terenu, 2.2. projektowana rozbudowa: - stan surowy zamknięty bez przeszklenia łącznika (D1 i D1*), - izolację termiczną poddasza z obudową z płyt g-k, - ścianki działowe na poziomie parteru i I piętra, - instalację wodociągową zewnętrzną, - instalację kanalizacji deszczowej z zbiornikiem i przepompownią - instalację kanalizacji sanitarnej podposadzkowej - instalację wentylacji mechanicznej i klimatyzacji - instalację elektryczną - wewnętrzne linie zasilające do projektowanych tablic rozdzielczych. - przygotowanie terenu pod budowę/roboty budowlane, wykonanie niezbędnych zabezpieczeń istniejących elementów budynku - dostawa i montaż przeszklonej ściany osłonowej łącznika z profili aluminiowych z podkonstrukcją stalową, malowaną proszkowo w kolorze RAL 7021, - demontaż rur spustowych, - wykonanie elewacji budynku wraz z izolacją termiczną z wykończeniem na gotowo, obróbkami blacharskimi, podokiennikami zewnętrznymi, - montaż rur spustowych z podłączeniem do kanalizacji deszczowej, - wykonanie tarasu z balustradą z wykończeniem na gotowo, - powiększenie otworu drzwi wejściowych na klatkę schodową, - wykonanie pozostałych ścian działowych na I p i poddaszu, - wykonanie kładki w łączniku na gotowo, - wykonanie instalacji elektrycznych (bez montażu opraw, wyłączników, gniazd wtykowych), wykonanie instalacji oddymiania, - wykonanie instalacji sanitarnych: wod-kan, co., hydrantowej (bez instalacji wyposażenia: tj. szafy porządkowej, zestawów umywalkowych, zlewowych, prysznicowych, misek ustępowych, grzejników łazienkowych przy pokojach mieszkalnych, kratek wpustowych i odwodnienia liniowego w części kuchennej na parterze), - obudowa pionów instalacyjnych wraz z montażem rewizji, - wykonanie tynków wewnętrznych na wszystkich kondygnacjach - wykonanie warstw posadzkowych na parterze bez warstwy wykończeniowej, - wykonanie warstw posadzkowych na poddaszu bez warstwy wykończeniowej, - wykonanie utwardzenia terenu patio wraz z odwodnieniem liniowym z wykończeniem na gotowo, - zabezpieczenie terenu budowy w trakcie i po wykonaniu V etapu inwestycji, zabezpieczenie elementów instalacji sanitarnych i elektrycznej (tablic, systemu oddymiania itp.) po zakończeniu etapu V zabezpieczenie przejścia z cz. istniejącej internatu do łącznika poprzez postawienie ścianki działowej. 3. Zakres niniejszego zamówienia obejmuje (projektowana rozbudowa): - wykonanie wszystkich warstw podłogowych pomieszczeń na I piętrze, - wykonanie warstwy wykończeniowej podłóg pomieszczeń na poddaszu, klatce schodowej i komunikacji na parterze w łączniku i klatce schodowej, - ułożenie glazury w łazienkach na I piętrze i poddaszu, oraz w pom. porządkowym na I piętrze, - montaż drzwi wewnętrznych EI30 D5* (parter) i D5 (piętro), - montaż i podłączenie elementów wyposażenia łazienek na I p i poddaszu tj. umywalek z bateriami kompletnych misek ustępowych, kabin prysznicowych z brodzikiem oraz bateriami prysznicowymi, grzejników łazienkowych, - montaż i podłączenie elementów wyposażenia pomieszczenia porządkowego tj. umywalki i zlewu gospodarczego, - wykonanie balustrady klatki schodowej, - wykończenie i malowanie ścian i sufitów pomieszczeń klatki schodowej, komunikacji przy klatce schodowej na parterze oraz wszystkich pomieszczeń I piętra i poddasza, - montaż sufitów podwieszonych w komunikacji przy klatce schodowej na parterze, w komunikacji, pokoju cichej nauki i pom. porządkowym na I piętrze, - montaż osprzętu elektrycznego, lamp, wyłączników i gniazd wtykowych, - montaż parapetów wewnętrznych w pokojach na I piętrze, - montaż drzwi wewnętrznych na I piętrze i poddaszu, - montaż kratek wentylacyjnych. 4. Parametry rozbudowywanej części budynku internatu: - Długość budynku 24,42 m, - Szerokość budynku 19,11 m, - Wysokość budynku (III kondygnacje) 12,00 m, - Liczba kondygnacji nadziemnych 3, - Liczba kondygnacji podziemnych brak. - Zestawienie powierzchni i kubatury projektowanego budynku • Powierzchnia całkowita Pc = 1127,7 m², • Powierzchnia zabudowy Pz = 400,9 m², • Powierzchnia netto Pn = 836,7 m², • Powierzchnia komunikacji (ruchu) PR = 251,6 m², • Powierzchnia użytkowa PU = 585,1 m², w tym: • Powierzchnia podstawowa PP1 = 508,8 m², • Powierzchnia pomocnicza PP2 = 76,3 m², • Kubatura K = 4092 m³. 5. Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę – w rozumieniu Kodeksu pracy - osób wykonujących następujące czynności w zakresie realizacji zamówienia: - kierowanie z obsługą pojazdów i maszyn budowlanych, - montaż i demontaż rusztowań, - roboty izolacyjne - roboty okładzinowe ścian, podłóg, sufitów, - roboty malarskie, - montaż stolarki drzwiowej, - roboty instalacyjne elektryczne, sanitarne (wodociągowe, kanalizacyjne), - roboty wykończeniowe i montażowe.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie wyznacza warunku w tym zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy PZP, przekaże zamawiającemu oświadczenie o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy PZP (w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem). Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. 2. Jeżeli Wykonawca polega na zdolnościach technicznych lub zawodowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków prawnych musi udowodnić zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając wraz z ofertą zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. Dokument ten powinien zawierać w szczególności następujące informacje: - zakres dostępnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu, - sposób wykorzystania zasobów przy wykonywaniu zamówienia, - zakres i okres udziału podmiotu, na którego zasoby Wykonawca się powołuje, przy wykonywaniu zamówienia, - określenie, czy podmiot na którego zasoby Wykonawca się powołuje, będzie wykonywał roboty budowlane lub usługi, których wskazane zdolności dotyczą. 3. Do oferty należy dołączyć dokument potwierdzający upoważnienie osoby/osób do podpisania oferty oraz poświadczenia za zgodność z oryginałem kopii dokumentów (jeżeli zamawiający nie może pozyskać tych informacji z ogólnodostępnych, bezpłatnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (Dz.U. z 2019 poz. 700 z późn. zm.). Jeżeli ww. osoby/osoba działa na podstawie pełnomocnictwa, to musi ono obejmować umocowanie do podpisania oferty. Pełnomocnictwo należy złożyć w oryginale lub kopii poświadczonej notarialnie. Wraz z pełnomocnictwem należy złożyć dokumenty, z których będzie wynikać, że osoby/osoba udzielająca pełnomocnictwa była upoważniona do reprezentacji Wykonawcy w dacie jego udzielania. 4. Powyższe postanowienia dotyczą również Wykonawców mających siedzibą lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach