Przetargi.pl
Przebudowa i rozbudowa budynku internatu przy Zespole Szkół Centrum Kształcenia Rolniczego im. J. Dziubińskiej w Zduńskiej Dąbrowie – V etap

Zespół Szkół Centrum Kształcenia Rolniczego im. Jadwigi Dziubińskiej ogłasza przetarg

  • Adres: 99-440 Zduny, Zduńska Dąbrowa
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 0-46 838 74 95 , fax. 0-46 838 74 95
  • Data zamieszczenia: 2019-02-18
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zespół Szkół Centrum Kształcenia Rolniczego im. Jadwigi Dziubińskiej
    Zduńska Dąbrowa 64
    99-440 Zduny, woj. łódzkie
    tel. 0-46 838 74 95, fax. 0-46 838 74 95
    REGON: 96201000000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www. zspzd-technikum.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: szkoła

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa i rozbudowa budynku internatu przy Zespole Szkół Centrum Kształcenia Rolniczego im. J. Dziubińskiej w Zduńskiej Dąbrowie – V etap
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest przebudowa i rozbudowa budynku internatu przy Zespole Szkół Centrum Kształcenia Rolniczego im. J. Dziubińskiej w Zduńskiej Dąbrowie, 99-400 Zduny, dz. nr ewid. 38/7. 2. W ramach W ramach I-IV etapu ww. inwestycji w latach 2016 - 2018 r. wykonano: 2.1. część istniejąca: - zmianę geometrii dachu, - izolację termiczną poddasza w części istniejącej, - sufity podwieszone, - okna połaciowe, - ścianę oddzielenia pożarowego, - rozbiórkę ścian wyjścia na poddasze, - przełożenie falowników instalacji fotowoltaicznej, - instalację wentylacji mechanicznej i klimatyzacji, - przebudowę i remont części istniejącej budynku internatu. 2.2. projektowana rozbudowa: - stan surowy zamknięty bez przeszklenia łącznika (D1 i D1*), - izolację termiczną poddasza z obudową z płyt g-k, - ścianki działowe na poziomie parteru i I piętra, - instalację wodociągową zewnętrzną, - instalację kanalizacji deszczowej z zbiornikiem i przepompownią - instalację kanalizacji sanitarnej podposadzkowej - instalację wentylacji mechanicznej i klimatyzacji - instalację elektryczną – wewnętrzne linie zasilające do projektowanych tablic rozdzielczych. 3. Zakres zamówienia obejmuje: 3.1. W części istniejącej: - zagospodarowanie terenu – roboty rozbiórkowe niezbędne do wykonania utwardzenia terenu w patio, - remont schodów do piwnicy, wymiana drzwi do piwnicy, wykończenie ścian schodów, - uzupełnienie izolacji termicznej ścian zewnętrznych cz. istniejącej budynku metodą „lekką mokrą” (ETICS), - przebicie ściany zewnętrznej w łączniku na poziomie I p., przebudowa korytarza przy łączniku z wykończeniem ścian na gotowo, - roboty instalacyjne – elektryczne w korytarzu przy łączniku (bez instalacji opraw), - wykończenie istniejącej ściany szczytowej łącznika poprzez rozebranie warstwy styropianu, wykonanie izolacji termicznej z płyt ze skalnej wełny mineralnej w systemie ETICS z wykończeniem z płytek z cegły ciętej wraz z fugami i impregnacją, - wywiezienie i utylizacja gruzu, - uporządkowanie terenu. 3.2. W zakresie projektowanej rozbudowy: wykonanie robót budowlanych wykończeniowych wewnętrznych i zewnętrznych m.in.: - przygotowanie terenu pod budowę/roboty budowlane, wykonanie niezbędnych zabezpieczeń istniejących elementów budynku, - montaż przeszklonej ściany osłonowej łącznika z profili aluminiowych z podkonstrukcją stalową, - demontaż rur spustowych, - wykonanie elewacji budynku wraz z izolacją termiczną z wykończeniem na gotowo, obróbkami blacharskimi, podokiennikami zewnętrznymi - montaż rur spustowych z podłączeniem do kanalizacji deszczowej, - wykonanie tarasu z balustradą z wykończeniem na gotowo, - powiększenie otworu drzwi wejściowych na klatkę schodową, - wykonanie pozostałych ścian działowych na I p i poddaszu, - wykonanie kładki w łączniku na gotowo, - wykonanie instalacji elektrycznych (bez instalacji opraw, wyłączników, gniazd wtykowych), - wykonanie instalacji sanitarnych: wod-kan, co., hydrantowej (bez instalacji wyposażenia: tj. szafy porządkowej, zestawów umywalkowych, zlewowych, prysznicowych, misek ustępowych, grzejników łazienkowych przy pokojach mieszkalnych, kratek wpustowych i odwodnienia liniowego w części kuchennej na parterze), - obudowa pionów instalacyjnych wraz z montażem rewizji, - wykonanie tynków wewnętrznych na wszystkich kondygnacjach, - wykonanie warstw posadzkowych na parterze bez warstwy wykończeniowej, - wykonanie warstw posadzkowych na poddaszu bez warstwy wykończeniowej, - wykonanie utwardzenia terenu patio wraz z odwodnieniem liniowym z wykończeniem na gotowo, - zabezpieczenie terenu budowy w trakcie i po wykonaniu V etapu inwestycji, zabezpieczenie elementów instalacji elektrycznej (tablic, systemu oddymiania itp.) po zakończeniu etapu V zabezpieczenie przejścia z cz. istniejącej internatu do łącznika poprzez postawienie ścianki działowej. 4. Parametry rozbudowywanej części budynku internatu: - Długość budynku 24,42 m, - Szerokość budynku 19,11 m, - Wysokość budynku (III kondygnacje) 12,00 m, - Liczba kondygnacji nadziemnych 3, - Liczba kondygnacji podziemnych brak. - Zestawienie powierzchni i kubatury projektowanego budynku • Powierzchnia całkowita Pc = 1127,7 m², • Powierzchnia zabudowy Pz = 400,9 m², • Powierzchnia netto Pn = 836,7 m², • Powierzchnia komunikacji (ruchu) PR = 251,6 m², • Powierzchnia użytkowa PU = 585,1 m², w tym: • Powierzchnia podstawowa PP1 = 508,8 m², • Powierzchnia pomocnicza PP2 = 76,3 m², • Kubatura K = 4092 m³.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 15 000,00 zł (słownie: piętnaście tysięcy złotych) przed upływem terminu składania ofert. 2. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku formach: 1) pieniądzu przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego nr 41 1010 1371 0012 9613 9120 0000, 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo kredytowej, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 ust. 3 pkt 4 lit b ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz 1158 z późn. zm. ).
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie wyznacza warunku w tym zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy PZP, przekaże zamawiającemu oświadczenie o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy PZP. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. 2. Jeżeli Wykonawca polega na zdolnościach technicznych lub zawodowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków prawnych musi udowodnić zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając wraz z ofertą zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. Dokument ten powinien zawierać w szczególności następujące informacje: - zakres dostępnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu, - sposób wykorzystania zasobów przy wykonywaniu zamówienia, - zakres i okres udziału podmiotu, na którego zasoby Wykonawca się powołuje, przy wykonywaniu zamówienia, - określenie, czy podmiot na którego zasoby Wykonawca się powołuje, będzie wykonywał roboty budowlane lub usługi, których wskazane zdolności dotyczą. 3. Do oferty należy dołączyć dokument potwierdzający upoważnienie osoby/osób do podpisania oferty oraz poświadczenia za zgodność z oryginałem kopii dokumentów (jeżeli zamawiający nie może pozyskać tych informacji z ogólnodostępnych, bezpłatnych, internetowych baz danych). Jeżeli ww. osoby/osoba działa na podstawie pełnomocnictwa, to musi ono obejmować umocowanie do podpisania oferty. Pełnomocnictwo należy złożyć w oryginale lub kopii poświadczonej notarialnie. Wraz z pełnomocnictwem należy złożyć dokumenty, z których będzie wynikać, że osoby/osoba udzielająca pełnomocnictwa była upoważniona do reprezentacji Wykonawcy w dacie jego udzielania.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach