Przetargi.pl
Przebudowa i rozbudowa budynku internatu przy Zespole Szkół Centrum Kształcenia Rolniczego im. J. Dziubińskiej w Zduńskiej Dąbrowie

Zespół Szkół Centrum Kształcenia Rolniczego im. Jadwigi Dziubińskiej ogłasza przetarg

  • Adres: 99440 Zduny, Zduńska Dąbrowa
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 0-46 838 74 95 , fax. 0-46 838 74 95
  • Data zamieszczenia: 2016-11-15
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zespół Szkół Centrum Kształcenia Rolniczego im. Jadwigi Dziubińskiej
    Zduńska Dąbrowa 64
    99440 Zduny, woj. łódzkie
    tel. 0-46 838 74 95, fax. 0-46 838 74 95
    REGON: 9620100000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: inny:

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa i rozbudowa budynku internatu przy Zespole Szkół Centrum Kształcenia Rolniczego im. J. Dziubińskiej w Zduńskiej Dąbrowie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest przebudowa i rozbudowa budynku internatu przy Zespole Szkół Centrum Kształcenia Rolniczego im. J. Dziubińskiej w Zduńskiej Dąbrowie , 99-400 Zduny, dz. nr ewid. 38/7. 2. Zakres zamówienia obejmuje: 2.1. Przygotowanie terenu pod budowę 2.1.1. wycinkę, usunięcie drzew (9 szt.) i złożenie ich w miejscu wskazanym przez Zamawiającego, 2.1.2. rozbiórkę schodów zewnętrznych, nawierzchni utwardzonych wraz z wywozem i utylizacją gruzu. 2.2. Wykonanie fundamentów (ław, stóp oraz ścian fundamentowych) projektowanej rozbudowy na podstawie dokumentacji projektowej oraz specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót. Ściany fundamentowe wraz z izolacją przeciwwilgociową i termiczną należy wykonać do poziomu -0,17 = 102,47 m n.p.m. (wg rysunków przekrojowych dokumentacji projektowej). 2.3. Zabezpieczenie terenu budowy w trakcie i po wykonaniu robót fundamentowych. 3. Parametry projektowanej rozbudowy budynku internatu Długość budynku 24,42 m, Szerokość budynku 19,11 m, Wysokość budynku (III kondygnacje) 12,00 m, Liczba kondygnacji nadziemnych 3, Liczba kondygnacji podziemnych brak. Zestawienie powierzchni i kubatury projektowanego budynku Powierzchnia całkowita Pc = 1127,7 m², Powierzchnia zabudowy Pz = 400,9 m², Powierzchnia netto Pn = 836,7 m², Powierzchnia komunikacji (ruchu) PR = 251,6 m², Powierzchnia użytkowa PU = 585,1 m², w tym: Powierzchnia podstawowa PP1 = 508,8 m², Powierzchnia pomocnicza PP2 = 76,3 m², Kubatura K = 4092 m³. 4. Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę – w rozumieniu Kodeksu pracy - osób wykonujących następujące czynności w zakresie realizacji zamówienia: 4.1. wykopy ręczne, 4.2. roboty izolacyjne, 4.3. roboty instalacyjne, 4.4. roboty zbrojarskie, 4.5. roboty rozbiórkowe, 4.6. roboty murarskie, 4.7. zasypywanie wykopów. 5. W trakcie realizacji zamówienia zamawiający uprawniony będzie do wykonywania czynności kontrolnych wobec Wykonawcy odnośnie spełniania przez Wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane powyżej czynności. Zamawiający będzie uprawniony w szczególności do: 5.1. żądania oświadczeń i dokumentów w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów i dokonywania ich oceny, 5.2. żądania wyjaśnień w przypadku wątpliwości w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów, 5.3. przeprowadzania kontroli na miejscu wykonywania świadczenia. Za nieprzestrzeganie powyższych wymogów zamawiający przewiduje kary umowne określone we wzorze umowy stanowiącym Załącznik nr 6 do SIWZ. 6. Wymagania dotyczące gwarancji i rękojmi Zamawiający wymaga, pod rygorem odrzucenia oferty, by Wykonawca udzielił na przedmiot zamówienia minimum 36 miesięcy gwarancji oraz minimum 36 miesięcy rękojmi, licząc od daty podpisania protokołu odbioru końcowego.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45100000-7

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 2 500, 00 zł (słownie: dwa tysiące pięćset złotych) przed upływem terminu składania ofert. 2. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku formach: 1) pieniądzu przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego nr 41 1010 1371 0012 9613 9120 0000, 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo kredytowej, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 ust. 3 pkt 4 lit b ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz 1158 z późn. zm. ).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach